AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #21 Del Skrevet 11 timer siden For meg er det øynene som stoppet meg. Hadde de i tillegg en fin tekst så kunne jeg åpne for chat. Møtte kjæresten min sånn 🥰 Anonymkode: 0b1a6...6ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 11 timer siden #22 Del Skrevet 11 timer siden Nå er det jo slik at dere MENN velger å ikke ha noe særlig info eller tekst i bio-feltet da.... Så da blir jo de bildene dere velger som er blikkfanget, og 90% har bilder av gutteGJENGER (hvem faen er du av de 70 gutta) eller ett bilde av at dere står på ski/fjell/i skog og mark og min erfaring er at det er ett dårlig detaljert bilde, også har vi disse under fra nesen selfiene. Så ja, disse dating appene, så er utseende det vi har å gå etter, fordi bio-feltet kun består av høyden.... Altså vi kan aldri vinne vi som er under 5/10 på utseende skalaen, men hvis det er så forbanna grusomt å være på tinder å ikke få matches, SÅ MÅ DU IKKE GÅ DIT DA. Jeg har ikke vært på tinder på 5 år, fordi samtlige var ute etter å ligge "på byen i kveld" eller få meg over på snapchat så de kunne sende dickpic som første bilde. Yes, true story bro. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #23 Del Skrevet 11 timer siden Det betyr 99% der. Jeg har barn, så jeg har jo noen kvaliteter som har fått meg dit. Likevel får jeg null likes fra Norge på Tinder. Det er greit nok, men både bilder og ikke minst tekst er "godkjent" av kvinnelige bekjente – jeg blir ikke penere enn jeg er på profilen. Anonymkode: 93fb8...950 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #24 Del Skrevet 11 timer siden Altså , jeg må ærlig innrømme at jeg går mest etter utseende på tinder, og hvis jeg ser en som tiltaler meg utseendemessig , leser jeg videre. Det er jo ikke vits i å bruke tid på noen som jeg ikke synes er tiltrekke de. That’s life 🤷♀️ Anonymkode: 233cd...9b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 11 timer siden #25 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tror en god del menn sveiper til høyre på alt og alle fordi de ikke får noen likes. De blir litt desperate. Samtidig har jeg noen veldig kjekke kompiser som får mange hundre likes på nulltid som bare lukker øynene og trykker likes 100 ganger og bare ser gjennom fangsten i ettertid hvis det viser seg å bli match. Jeg tror menn og kvinner sveiper ganske ulikt. Anonymkode: 32b7a...073 Det skillet du ser er ikke på menn og kvinner, men mellom dem som opplever seg selv som ettertraktet i datingmarkedet og dem som ikke gjør det. Og kanskje også litt mellom idioter som ikke skjønner konseptet "filtrering" og dem som faktisk bruker datingapper for å finne kandidater som er gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10 timer siden #26 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Utseende er jo ubenektelig det viktigste, man har jo ikke noen annet å gå på digitalt, og man gidder ikke å sveipe frem til bio hvis ikke personen er attraktiv nok på de første par bildene. Hvorfor er det så tabu å innrømme overfor menn? Jeg har aldri sett en mann bli misfornøyd av å høre det, det er jo bare sånn det er. Anonymkode: 32b7a...073 Det er bildet som er viktigst på dating apps. Gjorde et eksperiment på Tinder der jeg brukte en modell som profil bilde og gud av meg det var plutselig mange damer som sendte meldinger og ville ta en kaffe, selv om det ikke var noe tekst på profilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10 timer siden #27 Del Skrevet 10 timer siden Seff skrev (3 timer siden): Det tenkte jeg også. Er det samme person som driver og oppretter alle disse trådene? Hvis det er tilfelle, anbefaler jeg følgende: Bruk mer tid ute i den virkelige verdenen enn på nett Gjør det beste ut av det utseendet du har fått Jobb med personligheten, prøv å bli en mann kvinner ønsker å bli kjent med Det er ikke jeg som lagde denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 10 timer siden #28 Del Skrevet 10 timer siden Har sett typisk pene menn som jeg har bladd vekk fordi de enten bare ser litt platte ut, fordi jeg misstenker det ikke er ekte eller fordi de har idiotiske bior. Pene menn som har bilder i bar overkropp er et nei for meg. Jeg syns egentlig det er veldig vanskelig å finne noen tiltrekkende på utseendet alene. Det er som regel noe annet med personen som gjør at jeg finner de attraktive. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #29 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Utseende er jo ubenektelig det viktigste, man har jo ikke noen annet å gå på digitalt, og man gidder ikke å sveipe frem til bio hvis ikke personen er attraktiv nok på de første par bildene. Hvorfor er det så tabu å innrømme overfor menn? Jeg har aldri sett en mann bli misfornøyd av å høre det, det er jo bare sånn det er. Anonymkode: 32b7a...073 Fordi det ikke er det. Hvert fall ikke på den måten det er for menn. Hva kvinner liker varierer også etter syklusen. For meg betyr smilet på en mann mye mer enn hvor mye hår han har på hodet, eller hvor høy han er (eller ikke er). Det vil altså si at om han ikke har et bilde av seg selv med et ekte smil, så er det rett til venstre (da jeg var på tinder). Menn generelt har dessuten elendige profiler på datingsider, så det er lite å trakte etter. Lite tekst og elendige bilder. Spørsmålet mitt er hvorfor du ikke tror på det kvinner sier... Anonymkode: 979bb...2f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #30 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det betyr 99% der. Jeg har barn, så jeg har jo noen kvaliteter som har fått meg dit. Likevel får jeg null likes fra Norge på Tinder. Det er greit nok, men både bilder og ikke minst tekst er "godkjent" av kvinnelige bekjente – jeg blir ikke penere enn jeg er på profilen. Anonymkode: 93fb8...950 Sitter du å sveiper ja på absolutt alle damene? Eller kan det være at det er flust av damer som sveiper ja på deg, som du har valgt bort? Og barn kan være en stor årsak til at du velges bort av mange. Anonymkode: 8e01f...4ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 9 timer siden #31 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det betyr 99% der. Jeg har barn, så jeg har jo noen kvaliteter som har fått meg dit. Likevel får jeg null likes fra Norge på Tinder. Det er greit nok, men både bilder og ikke minst tekst er "godkjent" av kvinnelige bekjente – jeg blir ikke penere enn jeg er på profilen. Anonymkode: 93fb8...950 1: Som dame får ikke jeg heller særlig med matcher fra menn i Norge. 2: Godt mulig du er penere enn på profil. Husk at bilder tar vekk veldig mye. Smil, utrspling, ansikstmimikk, fakter, stemme osv. Alt sånt som kan gjøre noen mer sjarmerende in real. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #32 Del Skrevet 8 timer siden Jeg ser på utsendet, men ikke på den måten det kanskje forventes? Jeg ser etter utsender jeg får en positiv følelse av sammen med om profilen passer til hvordan jeg er som person. Anonymkode: 33c99...518 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 8 timer siden #33 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Utseende er jo ubenektelig det viktigste, man har jo ikke noen annet å gå på digitalt, og man gidder ikke å sveipe frem til bio hvis ikke personen er attraktiv nok på de første par bildene. Hvorfor er det så tabu å innrømme overfor menn? Jeg har aldri sett en mann bli misfornøyd av å høre det, det er jo bare sånn det er. Anonymkode: 32b7a...073 TS, dette er fra en uvanlig god studie om fotobaserte dating apper. Hvorfor er den uvanlig god? 1. Forskerne hadde faktisk tilgang til brukerdata fra tjenesteleverandør. 2. Appen er bygget opp slik at du ikke får noen ekstra informasjon utover bilde og geografi når du skal velge. 3. Samtlige brukere i studien er standardisert vurdert på utseende. Kjenner ikke til noen studie som kommer i nærheten av dette vedrørende studiedesign. Men er fra Kina så vi kan selvfølgelig lure på om dette er overførbart til Norge. "Male users tend to put more weight on a female’s photo attractiveness before deciding to leave a message, but female users are not sensitive to males’ photo attractiveness and their willingness of social interaction will not be impacted simply by appearance. Last, a “hunter” with low attractiveness will care more about a target’s physical attractiveness to satisfy his or her complementary needs in mate selection (Winch, Citation1955). Conversely, a “hunter” with high physical attractiveness will not put too much weight on physical attractiveness when evaluating other’s social desirability." https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/09540091.2020.1814204#d1e1661 Så menn som er mindre pene var mest opptatt å ha kontakt med de peneste damene. Kjekke menn og kvinner var ikke så opptatt av utseende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #34 Del Skrevet 8 timer siden For noen er det det. Akkurat som for menn. Mine to ekskjærester var mildt sagt mindre pene. Da jeg var sammen med de var de verdens kjekkeste. Derfor vet jeg at jeg må finne noen med riktige kvaliteter, ikke utseende. Anonymkode: ac0ed...fe2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 8 timer siden #35 Del Skrevet 8 timer siden Fremmed fugl skrev (9 minutter siden): TS, dette er fra en uvanlig god studie om fotobaserte dating apper. Hvorfor er den uvanlig god? 1. Forskerne hadde faktisk tilgang til brukerdata fra tjenesteleverandør. 2. Appen er bygget opp slik at du ikke får noen ekstra informasjon utover bilde og geografi når du skal velge. 3. Samtlige brukere i studien er standardisert vurdert på utseende. Kjenner ikke til noen studie som kommer i nærheten av dette vedrørende studiedesign. Men er fra Kina så vi kan selvfølgelig lure på om dette er overførbart til Norge. "Male users tend to put more weight on a female’s photo attractiveness before deciding to leave a message, but female users are not sensitive to males’ photo attractiveness and their willingness of social interaction will not be impacted simply by appearance. Last, a “hunter” with low attractiveness will care more about a target’s physical attractiveness to satisfy his or her complementary needs in mate selection (Winch, Citation1955). Conversely, a “hunter” with high physical attractiveness will not put too much weight on physical attractiveness when evaluating other’s social desirability." https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/09540091.2020.1814204#d1e1661 Så menn som er mindre pene var mest opptatt å ha kontakt med de peneste damene. Kjekke menn og kvinner var ikke så opptatt av utseende. Det henger også på greip at det er slik, for det er jo bare den ene av de to ytterpunktene du refererer til som faktisk har noe å bevise (for seg selv eller for andre). Alle vet jo at kjekkasen KAN få en pen kjæreste om han vil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #36 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Sitter du å sveiper ja på absolutt alle damene? Eller kan det være at det er flust av damer som sveiper ja på deg, som du har valgt bort? Og barn kan være en stor årsak til at du velges bort av mange. Anonymkode: 8e01f...4ca Tvert om. Ettersom jeg både har barn og aldri har vært ute etter kun sex er jeg ganske kresen. Tekst betyr mer enn bilder. Helt åpenbart, men det i seg selv kan ikke forklare at man velges bort av alle norske der. Jeg vet jo om både menn og kvinner med barn som har null problemer med å finne noen enten de er på app eller ute. Ludovica- skrev (1 time siden): 1: Som dame får ikke jeg heller særlig med matcher fra menn i Norge. 2: Godt mulig du er penere enn på profil. Husk at bilder tar vekk veldig mye. Smil, utrspling, ansikstmimikk, fakter, stemme osv. Alt sånt som kan gjøre noen mer sjarmerende in real. Det er merkelig med det. Nordmenn har kanskje veldig lik smak, så det er lettere å falle utenfor utseendemessig her? Jeg kan oppleve å bli sjekka opp av turister osv. uten å legge opp til det selv, så det er jo tydeligvis ikke så dårlig stilt. Har fått høre at jeg er bedre "live", ja. Anonymkode: 93fb8...950 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #37 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Tvert om. Ettersom jeg både har barn og aldri har vært ute etter kun sex er jeg ganske kresen. Tekst betyr mer enn bilder. Helt åpenbart, men det i seg selv kan ikke forklare at man velges bort av alle norske der. Jeg vet jo om både menn og kvinner med barn som har null problemer med å finne noen enten de er på app eller ute. Det er merkelig med det. Nordmenn har kanskje veldig lik smak, så det er lettere å falle utenfor utseendemessig her? Jeg kan oppleve å bli sjekka opp av turister osv. uten å legge opp til det selv, så det er jo tydeligvis ikke så dårlig stilt. Har fått høre at jeg er bedre "live", ja. Anonymkode: 93fb8...950 Så du er veldig kresen, og sveiper kun på de du har mest lyst på. Men om damer gjør det, så er de kjipe? Det er nettopp når man er kresen og sveiper på få at man ikke får mange matcher. Du har vært tydelig på at mange damer ikke finnes interessant for deg, og du ikke ønsker interesse tilbake fra dem. Du har valgt deg ut noen få som du vil ha interesse fra. Når du ikke får det, så er det alle damer i landet sin feil... Er ikke det ganske urettferdig av deg? Er det virkelig alle damer i Norge sin feil at du har valgt bort de fleste av dem? Anonymkode: 8e01f...4ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 4 timer siden #38 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er merkelig med det. Nordmenn har kanskje veldig lik smak, så det er lettere å falle utenfor utseendemessig her? Jeg kan oppleve å bli sjekka opp av turister osv. uten å legge opp til det selv, så det er jo tydeligvis ikke så dårlig stilt. Har fått høre at jeg er bedre "live", ja. Anonymkode: 93fb8...950 Tror veldig mange i Norge liker et litt generert utseende. Ser veldig mange like type folk som gjerne veldig mange liker. Imens mennesker med mer særtrekk (som meg selv) tiltrekker seg færre, og her er det jo også ganske få folk sammenlignet med en del andre land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #39 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Så du er veldig kresen, og sveiper kun på de du har mest lyst på. Men om damer gjør det, så er de kjipe? Det er nettopp når man er kresen og sveiper på få at man ikke får mange matcher. Du har vært tydelig på at mange damer ikke finnes interessant for deg, og du ikke ønsker interesse tilbake fra dem. Du har valgt deg ut noen få som du vil ha interesse fra. Når du ikke får det, så er det alle damer i landet sin feil... Er ikke det ganske urettferdig av deg? Er det virkelig alle damer i Norge sin feil at du har valgt bort de fleste av dem? Anonymkode: 8e01f...4ca Jeg har ikke sagt eller tenkt at noen er kjipe i det hele tatt. Jeg forteller om min erfaring, uten at jeg egentlig har så mange tanker rundt det enn at det ikke er min plattform. Kvinner uten tekst eller som søker noe annet enn forhold er selvfølgelig ikke interessante for akkurat meg. Jeg mener ikke at det er noens feil, jeg bare konstaterer at jeg rent faktisk har fått null norske likes. Min konklusjon er at plattformen er ekstremt utseendefokusert, for i teksten sto det en del som ifølge både venner og internett burde telle positivt. Jeg sletta selvsagt appen ettersom den ikke fungerte for min del. Det er helt uproblematisk. Anonymkode: 93fb8...950 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #40 Del Skrevet 4 timer siden Så fremt vi ikke ser hverandre og slikt, eller kan vise handle hva vi typisk kunne likt, så blir det svært vanskelig. Men utenfor app så tror jeg ikke noen kan ha et utsndet folk liker, foruten akkurat spesifikt norske folk. Anonymkode: 33c99...518 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå