AnonymBruker Skrevet 14. november #1 Del Skrevet 14. november Forfatter Helge Ove Søndenaa Svendsen har hatt en lang erfaring med appen. Kan livserfaring hans være til nytte for menn som vil prøve seg på Tinder? https://www.jarenforlag.no/products/den-lille-store-tinderkokeboken Anonymkode: 462b5...c8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #2 Del Skrevet 14. november Jeg leste en artikkel om han fyren i en nettavis her om dagen, han som er forfatteren altså. Det må være noe galt med han når han har frekventert Tinder i 12 år, siden det kom!?? Han er fremdeles på dater og bruker Tinder. Dette er sannsynligvis en kar som ikke har tenkt seg inn i noe forhold før han plutselig en dag når han er i 40 åra oppdager at han ikke lenger får de unge damene, og at han er i ferd med å bli gammel gubbe. DA vil han nok ha forhold. Og begynner å sutre om at kvinner er så kresne... Anonymkode: c0f8d...3d5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 14. november #3 Del Skrevet 14. november Tinder er en hookup app: var det når den ble etablert, kan ikke se den har blitt endret nok til å være noe annet siden. Du KAN finne partner her, men den er ikke bygd for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #4 Del Skrevet 14. november Druid skrev (1 time siden): Tinder er en hookup app: var det når den ble etablert, kan ikke se den har blitt endret nok til å være noe annet siden. Du KAN finne partner her, men den er ikke bygd for det. Jeg kan ikke se at det gjør noen forskjell. Uansett om det er kjønn eller ekteskap du vil ha, så må komme dit at du faktisk har litt suksess med appen. Med antallet brukere, så gjetter jeg at Tinder har resultert i flere forhold og ekteskap, enn alle andre datingapper tilsammen, fordi det egentlig bare handler om å få folk til å møtes. Anonymkode: 4c585...57c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 14. november #5 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg kan ikke se at det gjør noen forskjell. Uansett om det er kjønn eller ekteskap du vil ha, så må komme dit at du faktisk har litt suksess med appen. Med antallet brukere, så gjetter jeg at Tinder har resultert i flere forhold og ekteskap, enn alle andre datingapper tilsammen, fordi det egentlig bare handler om å få folk til å møtes. Anonymkode: 4c585...57c Det er så, men innlegget mitt er knyttet til at man ikke kan kritisere en person for å bruke Tinder til noe annet enn å få en langvarig relasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #6 Del Skrevet 14. november 44 minutter siden, AnonymBruker said: Med antallet brukere, så gjetter jeg at Tinder har resultert i flere forhold og ekteskap, enn alle andre datingapper tilsammen, fordi det egentlig bare handler om å få folk til å møtes. Enig!!! Anonymkode: 462b5...c8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #7 Del Skrevet 17. november Har bestilt boken. Håper innholdet kan gi meg inspirasjon Anonymkode: 462b5...c8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå