AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #1 Del Skrevet 14. november 2024 For å ikke spore av andre tråder som kretser rundt litt samme tema lager jeg egen ut av dette. Enkelt forklart - mange tråder her handler om menns manglende egenskaper til å klare å tenne sin kjæreste/samboer/hustru/kvinne over tid. Her har forholdet gjerne vart en stund og en har kanskje falt litt i fra hverandre. Uansett... for å snu på det og bli mer løsningsorienterte, om du nå befinner deg i en lignende situasjon med en mann du ikke har lyst på, eller en mann du ikke får lyst på fordi han ikke prøver å tenne deg eller hvordan du enn ville ha formulert dette : Hvordan kan din mann få deg tent (igjen) ? Hva tenner deg ? Har dette endret seg over tid ? Anonymkode: 80fd3...86f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet 14. november 2024 #2 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): For å ikke spore av andre tråder som kretser rundt litt samme tema lager jeg egen ut av dette. Enkelt forklart - mange tråder her handler om menns manglende egenskaper til å klare å tenne sin kjæreste/samboer/hustru/kvinne over tid. [..] Hvordan kan din mann få deg tent (igjen) ? Anonymkode: 80fd3...86f Takk for godt og konstruktivt initiativ! Gode svar og erfaringer her vil jeg gå langt i kaldt vær for å høre Både ønsker, drømmer, løsninger og annet som har virket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #3 Del Skrevet 14. november 2024 I starten av forholdet får man mye "gratis" på sex-fronten, på grunn av spenning og forelskelse. Senere må det litt mere til, og også de tingene som ikke var bra fra begynnelsen av er ikke lenger "til å leve med". Eksempler (som dessverre er alt for vanlige) er at mange menn tror at det å bare dra frem penisen eller stille seg opp naken skal gjøre noe som helst for en kvinne. Oppvarming er , igjen for alt for mange, å klemme på puppene og deretter putte hånda mellom beina på kvinnen. Å sørge for gode sexopplevelser som (i dette tilfellet) kvinnen kan fantasere om senere og bli tent av er et godt sted å begynne. Alle er forskjellige, men om jeg overhodet ikke er kåt fra før så er det ganske trist å få spørsmålet "så, sex?" når man har lagt seg. Det beste jeg vet er når forventingene bygges opp gjennom dagen, for eksempel med frekke tekstmeldinger, kosing og klemming gjennom middagslaging også videre - ting som virkelig får hjernen med på notene og kroppen til å se frem til sex. Jeg tror at å foreslå og legge seg tidligere av og til er bra, at man ikke scroller på telefonene men heller ligger og prater sammen og koser, og "ser hvor det bærer". Jeg personlig elsker det når han forteller hva han har lyst til å gjøre, at vi snakker om fantasier for eksempel - før vi i det hele tatt tar på hverandre. Er hjernen med følger kroppen på, og sexlivet vårt (som ærlig talt ikke var mye å snakke om) har fått en skikkelig oppsving. Anonymkode: 2e826...c24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #4 Del Skrevet 14. november 2024 Vi er ikke biologisk skrudd sammen for å tenne på noen utover parringsfasen. Med unntak av de særdeles få menneskene som faktisk er seksuelt attraktive nok til å trigge det promiskuøse parringssystemet. Anonymkode: 3a3aa...017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #5 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): I starten av forholdet får man mye "gratis" på sex-fronten, på grunn av spenning og forelskelse. Senere må det litt mere til, og også de tingene som ikke var bra fra begynnelsen av er ikke lenger "til å leve med". Eksempler (som dessverre er alt for vanlige) er at mange menn tror at det å bare dra frem penisen eller stille seg opp naken skal gjøre noe som helst for en kvinne. Oppvarming er , igjen for alt for mange, å klemme på puppene og deretter putte hånda mellom beina på kvinnen. Å sørge for gode sexopplevelser som (i dette tilfellet) kvinnen kan fantasere om senere og bli tent av er et godt sted å begynne. Alle er forskjellige, men om jeg overhodet ikke er kåt fra før så er det ganske trist å få spørsmålet "så, sex?" når man har lagt seg. Det beste jeg vet er når forventingene bygges opp gjennom dagen, for eksempel med frekke tekstmeldinger, kosing og klemming gjennom middagslaging også videre - ting som virkelig får hjernen med på notene og kroppen til å se frem til sex. Jeg tror at å foreslå og legge seg tidligere av og til er bra, at man ikke scroller på telefonene men heller ligger og prater sammen og koser, og "ser hvor det bærer". Jeg personlig elsker det når han forteller hva han har lyst til å gjøre, at vi snakker om fantasier for eksempel - før vi i det hele tatt tar på hverandre. Er hjernen med følger kroppen på, og sexlivet vårt (som ærlig talt ikke var mye å snakke om) har fått en skikkelig oppsving. Anonymkode: 2e826...c24 Gode innspill her. Dette med å bygge forventninger ila dagen er noe vi menn kan bli veldig mye flinkere på, det er jeg ganske sikker på. Jeg forstår det slik at du har alt fått en oppsving i tenningen i ditt privatliv? En solskinnshistorie slik sett med samme partner? Anonymkode: 80fd3...86f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå