Gå til innhold

Er det urealistisk med snill mann OG barn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er en kvinne i 40-årene. Har ett barn (ungdom.) Hadde alltid ønsket meg barn og en familie, men det ble desverre aldri flere barn. Er det urealistisk å både ønske seg en rolig, god og snill barn, OG med barn man kan få god kontakt med? (Ikke små barn da, det forstår jeg kan bli vanskelig.) Jeg er jordnær, rolig og ønsker et stabilt forhold. Nettopp kommet ut av et forhold med en kontrollerende og kravstor fyr, så skal ikke ut på dating helt med det første.

Anonymkode: c915b...239

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du lurer på om du kan få en snill kjæreste som også har barn? 
Klart det går! Jeg fant min i midten av førtiåra, vi hadde begge ungdommer. 
Det tar tid å bygge opp en trygg relasjon for ungene og dere må være forberedt på å være tålmodige. Det er også ekstra viktig at ny partner er en trygg og god havn, før barna blir for involvert. 
Men mulig, ja. Absolutt! 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mener du å spørre om det er mulig å finne en snill mann som har barn du kan få god kontakt med? Hvorfor skulle du ikke få god kontakt med en ny partners barn? Jeg vil si det er mer sannsynlig at du får god kontakt med dem enn at du ikke får det hvis han har vært en stødig far gjennom oppveksten og ikke vært en dritt mot eksen. Noen garanti er det selvfølgelig aldri.

Anonymkode: 88fb8...b4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg mente at det er jo ikke bare bare å finne en snill og god mann. Og at det da sikkert blir veldig vanskelig å finne en bra mann som i tillegg har barn som ikke er negativ til at han får ett nytt forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet ikke om det finnes undersøkelser på dette. Men etter at jeg begynte å lese tråder på KG har jeg fått inntrykket av at flertallet av single menn er sosiapater eller psykopater hele gjengen. Men helt ærlig så tror jeg ikke det. 

Men en del gode menn har nok brent fingrene på tilsvarende sjuke damer. Damer som ligger med fler, damer som er toxic og kontrollerende, damer som har innvikende karaktertrekk, ikke er ærlige osv. Så disse mennene har nok forsonet seg med å leve som single og ha et godt og stabilt liv på egenhånd og trolig ikke så ivrige på Tinder ol.   Andre gode menn er bare single en kort stund før de finner seg en som passer. 

Men dette tatt i betraktning så tror jeg mulighetene for det du drømmer om absolutt er til stede. Kvinner , som menn, i datingmarkedet må nok være klar over at konkurransen er hard og man bør gjøre litt arbeid med seg selv. Ta seg bra ut kroppslig og stilmessig, jobbe litt med indre demoner osv.  

Anonymkode: d7e23...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Uff.. jeg er en singel og snill dame. Med ett barn «på slep». Her var det jeg som brente meg på mannen jeg fikk barn med. Tidenes mamma gutt som aldri kunne ha egne meninger, umoden også. Gjett hvem som har giftet seg? Og han la skylden på meg såklar. Nei han var usikker på om han turde å gå inn i noe nytt, etter å ha vært sammen med meg. Jeg som laget middag fra bunnen, jeg som så han var sliten og kansje trengte ett bad, jeg som utøvde omsorg og kjærlighet. JEG fikk skylden. Og jeg er singel på 6 året, fordi jeg er livredd for å få skylden for å være snill, noen sinne igjen. 

Anonymkode: 5abc7...373

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant en rolig og veldig snill mann etter at jeg var 50+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er en kvinne i 40-årene. Har ett barn (ungdom.) Hadde alltid ønsket meg barn og en familie, men det ble desverre aldri flere barn. Er det urealistisk å både ønske seg en rolig, god og snill barn, OG med barn man kan få god kontakt med? (Ikke små barn da, det forstår jeg kan bli vanskelig.) Jeg er jordnær, rolig og ønsker et stabilt forhold. Nettopp kommet ut av et forhold med en kontrollerende og kravstor fyr, så skal ikke ut på dating helt med det første.

De finnes😊

Ex mannen min er det😊

Han er egentlig verdens beste mann!! 
Bare ikke for meg..

Han mener det samme om meg! 

Så de finnes!! Han er 39, singel og 3 barns pappa!!

Anonymkode: c7739...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

De finnes😊

Ex mannen min er det😊

Han er egentlig verdens beste mann!! 
Bare ikke for meg..

Han mener det samme om meg! 

Så de finnes!! Han er 39, singel og 3 barns pappa!!

Anonymkode: c7739...270

Høres jo perfekt ut med noen som har så godt forhold til den andre forelderen😊 Sånn er det her og. Han er en bea mann, men vi passer ikke sammen på den måten. Min forrige eks derimot, har jeg ikke mye positivt å si om. Heldigvis ikke felles barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vel, jeg anser meg som rolig, god og snill, selv om jeg er glad i å finne på kjekke ting som ikke alltid trenger å være så rolig. Et barn har jeg også, men sikkert for liten for det du ser etter. 
Har hatt samme ønske som deg, et godt familieliv, og har ikke gitt opp håpet om det, med flere egne barn, med eller uten bonusbarn, eller bare mitt barn. Så finnes det en, så regner jeg med det finnes flere. Er 37 forresten, så kanskje er det ikke bare barnet som er for ung men også jeg?

Uansett tror jeg det finnes flere alternativer innen det du ønsker deg

Anonymkode: 401a9...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vel, jeg anser meg som rolig, god og snill, selv om jeg er glad i å finne på kjekke ting som ikke alltid trenger å være så rolig. Et barn har jeg også, men sikkert for liten for det du ser etter. 
Har hatt samme ønske som deg, et godt familieliv, og har ikke gitt opp håpet om det, med flere egne barn, med eller uten bonusbarn, eller bare mitt barn. Så finnes det en, så regner jeg med det finnes flere. Er 37 forresten, så kanskje er det ikke bare barnet som er for ung men også jeg?

Uansett tror jeg det finnes flere alternativer innen det du ønsker deg

Små barn er egentlig bare positivt for meg, er glad i barn. Utfordringen er at det kanskje i noen tilfeller kunne påvirket forholdet. Kanskje ikke med en, men med flere små barn er man ofte sliten osv. Håper det er noen som dere på datingsider (eller hvor man skulle være heldig å møtes) når jeg er klar for å begi meg ut på det igjen.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Små barn er egentlig bare positivt for meg, er glad i barn. Utfordringen er at det kanskje i noen tilfeller kunne påvirket forholdet. Kanskje ikke med en, men med flere små barn er man ofte sliten osv. Håper det er noen som dere på datingsider (eller hvor man skulle være heldig å møtes) når jeg er klar for å begi meg ut på det igjen.😊

Det gir absolutt et annet utgangspunkt enn om en hadde eldre barn som er selvgående. For jeg er jo ganske så utilgjengelig annenhver uke. Du må ha lykke til når du er klar for det, men sikkert lurt å stålsette seg litt også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det gir absolutt et annet utgangspunkt enn om en hadde eldre barn som er selvgående. For jeg er jo ganske så utilgjengelig annenhver uke. Du må ha lykke til når du er klar for det, men sikkert lurt å stålsette seg litt også

Jo takk i lige så. Har vel ikke de største forventningene ned at det kommer til å skje i nærmeste fremtid. Har ikke så mange positive erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Fant drømmemannen som 41 år gammel alenemor. Han er alene med 2 barn på samme alder som min. Vi går alle utrolig fint overens og skal flytte sammen med tiden. Dette er noe barna selv også har ytret at de ønsker 🥰

Han er utrolig snill, varm og empatisk❤️

Anonymkode: 46acd...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Fant drømmemannen som 41 år gammel alenemor. Han er alene med 2 barn på samme alder som min. Vi går alle utrolig fint overens og skal flytte sammen med tiden. Dette er noe barna selv også har ytret at de ønsker 🥰

Han er utrolig snill, varm og empatisk❤️

Hvor møtte du han?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor møtte du han?😊

Happn🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Møtte kjæresten på facebook dating. Han er en snill, god og både aktiv og rolig mann. Vi matcher bra, har god kjemi, mange like interesser og likt kjærlighetsspråk. Han har en sønn som er ganske stor, men ikke tenåring enda. Så jeg ser at han er en god pappa. Det er veldig attraktivt. Så de finnes. Jeg hadde nesten gitt opp før jeg møtte han. Møtte jo bare menn som ikke klarte å vise følelser

Anonymkode: f7070...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...