Gå til innhold

Jeg er sjefen hennes, hun er 23 - og jeg sliter med seksuelle tanker om henne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg syns synd på denne jenta. Jeg leser at du ikke har gjort noe med fantasien din. Men, likevel… Her prøver hun å være profesjonell og har utdannet seg til en jobb hun liker og så må hun bli seksualisert av de eldre mannegrisene på arbeidsplassen. 

Det samme skjedde med meg da jeg var i 20 årene. Jeg utdannet meg innen IT og fikk jobb i et åpent kontorlandskap med bare menn. Jeg fikk så mange slibrige kommentarer og invitasjoner at jeg ble kvalm til slutt. Jeg holdt ut i et år før jeg måtte bytte arbeidssted. 

Anonymkode: 4b72f...da5

Jeg kommer aldri til å komme med en slibrig kommentar av noe som helst slag. Jeg hadde heller ikke funnet meg i det om noen av mine andre ansatte hadde gjort det. Jeg ønsker ikke å føle det sånn som jeg gjør, jeg skulle gjerne sett at denne situasjonen ikke eksisterte i det hele tatt. Ts.

Anonymkode: ab8db...335

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg syns synd på denne jenta. Jeg leser at du ikke har gjort noe med fantasien din. Men, likevel… Her prøver hun å være profesjonell og har utdannet seg til en jobb hun liker og så må hun bli seksualisert av de eldre mannegrisene på arbeidsplassen. 

Det samme skjedde med meg da jeg var i 20 årene. Jeg utdannet meg innen IT og fikk jobb i et åpent kontorlandskap med bare menn. Jeg fikk så mange slibrige kommentarer og invitasjoner at jeg ble kvalm til slutt. Jeg holdt ut i et år før jeg måtte bytte arbeidssted. 

Anonymkode: 4b72f...da5

De fleste damer har opplevd dette da de var unge. Jeg kjenner flere damer i mannsdominerte yrker, som rørlegger, pilot, elektriker, snekker, mekaniker. Så mye dritt de måtte gjennom da de var unge og vakre. Det er rett og slett trist. Jeg har også opplevd noe av det fra typisk eldre menn. Jevnaldrende menn var aldri så creepy.

Anonymkode: 2da38...2e0

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg kommer aldri til å komme med en slibrig kommentar av noe som helst slag. Jeg hadde heller ikke funnet meg i det om noen av mine andre ansatte hadde gjort det. Jeg ønsker ikke å føle det sånn som jeg gjør, jeg skulle gjerne sett at denne situasjonen ikke eksisterte i det hele tatt. Ts.

Så det er derfor du diskuterer henne med kona, søker opp jentas sexprofil på nett, tenker på henne og lager fantasier? Fordi du IKKE ønsker å føle slik du gjør? Hvem prøver du å lure?

Forresten, hvem av dere - du eller kona - foreslo åpent forhold i utgangspunktet? Og hvem av dere pulte mest rundt da forholdet var åpent? Hvem foreslo å lukke forholdet? 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nærmer snart slutten for hobbypsykolog-innleggene her. Det er flere punkter i dette jeg vil du skal tenke på. 

Hører du stemmer? Når du tenker sånn som dette, føler du på selvforakt, typisk tenker du da "GRIIIS" "Horebukk" og diverse? Bli venn med deg selv. Det å se noen som er tiltrekkende er veldig vanlig, alle gjør det hver dag, men fåtallet gjør noe med det, hvis det er store forskjeller, hindringer etc. Hvorfor vil du gjøre noe med det? Tror du hun vil gjøre noe med det? Nå er det veldig mange som er sammen med eldre menn, og mange av dem har litt daddy-izzues, særlig hvis de møter noen i tjueårene, de er ikke ferdig utviklet engang.

Er du ung i hodet? Det kan være at du faller for barnlige trekk? Hva er det da? Noen menn faller barnlige kvinner, uten former, med babystemmer. Det er ofte ikke tilfeldig. Her må du nesten oppsøke noen profesjonelle, eventuelt bare få deg et fast følge i en prostituert eller noe. Trolig er det flere med samme mønster i samme jente.

Har du ikke sett den filmen der en sexavhengig kvinne hadde mange kunder, men der en av dem bare klikka over i vinkel, forlot hele familien, plutselig stod utenfor døren hennes med en koffert, og en dame som hylgråt bak, med to vettskremt barn bak seg? Hvor femme fatale var helt likegyldig, hun hadde jo sex hver dag, dessuten var hun født som en kald fisk. Hun var ment for lignende sjeler, kalde fisker som liker barnlige trekk. Er det deg?? Kanskje dere kan danne et kollektiv? Ikke tilfeldig. Luen passer kanskje bedre i en sånn setting?

Det er en vanlig problemstilling. Er hekten noe du har laget selv, at du drømmer om henne uansett hvor hun er, eller blir du pirret fordi du plutselig ser henne på nett, i deres kinkye klubb? Er du blitt ledet inn i en hektisk?

Har du noen strategier for å takle sånne plutselige tiltrekninger? Har du trekk for å bli avhengig? Typisk de som lett kan bli hekta? Det er ikke sikkert hun vil være i den hekten. Trolig ikke.

Anonymkode: c1901...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

I relasjon med kona så har hun ingenting å arrestere meg for. Jeg kommer aldri til å gjøre noe med denne lysten, jeg har aldri sagt en slibrig kommentar. Om noe er jeg mye mer obs på sånt enn andre. Hun hadde nok absolutt filleristet meg om det var sånn at jeg planla, eller hun dømte meg som kapabel til å gjøre noe med dette her annet enn å håpe det går over. 

Jeg ser ikke på denne unge kvinnen som et objekt. Hun er god i jobben sin, hun er hyggelig. Det er ikke sånn at jeg på død og liv ønsker å føle på dette her i det hele tatt. Ts.

Og derfor tenner du så sinnsykt på henne, men tenker ikke romantisk på henne. Men du ønsker tydeligvis ikke å gjøre noe med profilen din på denne datingsiden du refererte til i HI. Jeg tror du ønsker å leke med ilden og ber om en liten 'tillatelse'...

Men du vet hva som skjer med de som leker med ilden.

Anonymkode: 29895...784

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nå nærmer snart slutten for hobbypsykolog-innleggene her. Det er flere punkter i dette jeg vil du skal tenke på. 

Hører du stemmer? Når du tenker sånn som dette, føler du på selvforakt, typisk tenker du da "GRIIIS" "Horebukk" og diverse? Bli venn med deg selv. Det å se noen som er tiltrekkende er veldig vanlig, alle gjør det hver dag, men fåtallet gjør noe med det, hvis det er store forskjeller, hindringer etc. Hvorfor vil du gjøre noe med det? Tror du hun vil gjøre noe med det? Nå er det veldig mange som er sammen med eldre menn, og mange av dem har litt daddy-izzues, særlig hvis de møter noen i tjueårene, de er ikke ferdig utviklet engang.

Er du ung i hodet? Det kan være at du faller for barnlige trekk? Hva er det da? Noen menn faller barnlige kvinner, uten former, med babystemmer. Det er ofte ikke tilfeldig. Her må du nesten oppsøke noen profesjonelle, eventuelt bare få deg et fast følge i en prostituert eller noe. Trolig er det flere med samme mønster i samme jente.

Har du ikke sett den filmen der en sexavhengig kvinne hadde mange kunder, men der en av dem bare klikka over i vinkel, forlot hele familien, plutselig stod utenfor døren hennes med en koffert, og en dame som hylgråt bak, med to vettskremt barn bak seg? Hvor femme fatale var helt likegyldig, hun hadde jo sex hver dag, dessuten var hun født som en kald fisk. Hun var ment for lignende sjeler, kalde fisker som liker barnlige trekk. Er det deg?? Kanskje dere kan danne et kollektiv? Ikke tilfeldig. Luen passer kanskje bedre i en sånn setting?

Det er en vanlig problemstilling. Er hekten noe du har laget selv, at du drømmer om henne uansett hvor hun er, eller blir du pirret fordi du plutselig ser henne på nett, i deres kinkye klubb? Er du blitt ledet inn i en hektisk?

Har du noen strategier for å takle sånne plutselige tiltrekninger? Har du trekk for å bli avhengig? Typisk de som lett kan bli hekta? Det er ikke sikkert hun vil være i den hekten. Trolig ikke.

En baby-lue!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge du fortsetter å ikke agerer på disse følelsene, og prøver å holde deg unna alle sånn typer tanker om henne, skal du fort se det går over. Ikke gjør noe dumt på julebord.

Syns det er mye mer interessant dette med kona.. hvordan i helvete har dere fått dette til å funke? Ligge med andre? Null sjalusi??

Anonymkode: c7ffc...a8d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ja, hva skal man si? Midtlivskrise, aldrende gubbe som kjemper mot utviklingen? Sannheten er at du kunne vært faren hennes, ja du er kanskje til og med eldre enn faren hennes. Slutt å sikle over småjenter. Få deg en hobby. Fluefiske eller jaktbikkje som skal trenes opp, eller noe. Les en bok. Bli med i en klubb som ikke har noe med sex å gjøre. Livet er mer enn kuken din, liksom. Ta med barnebarna på tivoli eller bli fosterhjem. Ikke gå der å sutre over tapt ungdom. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Min "jobb" som voksen kvinne er å utdanne menn

Anonymkode: f4dbc...d26

Nei det er det ikke. At du mangler selvinnsikten til å se hvor tåpelig det er sier meg egentlig alt jeg trenger å vite

Anonymkode: aab14...1a0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Så det er derfor du diskuterer henne med kona, søker opp jentas sexprofil på nett, tenker på henne og lager fantasier? Fordi du IKKE ønsker å føle slik du gjør? Hvem prøver du å lure?

Jeg oppsøkte den ikke, jeg kom over den fordi jeg var inne på et event der av egne grunner og hun hadde skrevet noe. Sjekket ut profilen som jeg gjør med andre profiler jeg kommer over i ny og ned. Hun har ikke akkurat en profil med fullt navn og ansikt.

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Forresten, hvem av dere - du eller kona - foreslo åpent forhold i utgangspunktet? Og hvem av dere pulte mest rundt da forholdet var åpent? Hvem foreslo å lukke forholdet? 

Det var vel hennes forslag da det var klart at vi hadde lignende syn på monogami seksuelt, og at vi begge kunne tenke oss på sikt å inkludere andre i sexlivet. Jeg hadde nok også foreslått det men hun gjorde det før jeg følte meg trygg på å tørre. Ekteskapet er ikke alltid åpent, det er i perioder her og der. Sist vi hadde det helt åpent er vell to år siden nå. Så har vi begge hatt ett og annet ligg med fremmede siden som unntak, i kommunikasjon med hverandre selvsagt. Hvem som pulte mest rundt er jeg usikker på, tror det varierer. Hun har perioder hun er totalt uinteressert i sex og det har jeg og. Hun hadde en elsker i ett års tid for noen år siden, jeg er litt mer sporadisk der. Ikke få det til å høres ut som om jeg har presset henne til noe hun egentlig ikke vil. Jeg hadde giftet meg med henne om hun så ville være 100% monogam livet ut. Jeg er faktisk usikker på om hun hadde gjort det om det var omvendt. Vi er en match der. Helt likestilt, åpen kommunikasjon. Ts.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantasier,føle seg betatt eller ha småforelskelser er jo helt vanlig gjennom hele livet, i og utenfor et forhold. Så lenge man ikke går over en grense så er det jo bare en del av livet. Fortsett å hold deg på matta, så glir det over.

Anonymkode: 5399e...173

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei. Vi vil ikke "ofte" ha det. Og ikke dobbelt så gamle menn. At ei dame på 22 vil ha en mann på 30, er ikke det samme som at hun også vil ha en mann på 50. Du må faktisk slutte å tro at du er så deilig for unge damer, TS. Mange menn er som deg, som tror at alle ungjenter vil ha dem, og at de er så deilige. Og du ser jo selv - eldre menn for henne er de på 30, ikke de på 50. Fordi du er altfor gammel for henne. Innse det!

Han har jo innsett det. Nevnt det flere ganger faktisk.  De følelsene er ikke enkle og noe han må jobbe med. Syns det er godt gjort at han har snakket med kona si, som åpenbart er en juvel han ønsker å ta godt vare på.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Nei det er det ikke. At du mangler selvinnsikten til å se hvor tåpelig det er sier meg egentlig alt jeg trenger å vite

Anonymkode: aab14...1a0

Jo, det er det faktisk. Satte umåtelig stor pris på voksne kvinner som beskyttet meg overfor eldre menn da jeg selv var ung, og jeg satte minst like mye pris på voksne kvinner som sa ifra når middelaldrende menn snakket seksualiserende om unge 20-åringer. Jeg har selv to brødre som begge er svært kåte på 15-20 år yngre kvinner, og noen ganger må jeg faktisk ta bladet fra munnen og fortelle dem hvordan det var å være 20 og få oppmerksomhet fra godt voksne menn. Det var nemlig ikke digg. Den ene broren min har tatt litt til vettet nå fordi han har ei datter på 20, og hun har fortalt ham hva hun opplever fra eldre menn, men jeg tar ham noen ganger likevel i å objektifisere unge kvinner. Dessverre driver mange voksne menn på slik, og hvem skal egentlig si ifra til dem? De unge kvinnene? De som blir seksualisert og objektifisert på daglig basis? Kan si det sånn at verken jeg eller venninnene mine turde å si ifra eller stå opp for oss selv i den alderen. Vi var usikre på verden og så vant til å bli kalt det ene og det andre at vi ikke turde å heve stemmen én eneste gang. Da våre mannlige sjefer i 40-årene tafset på oss på julebordene holdt vi helt kjeft og skammet oss. Vi sluttet heller i jobben enn å si ifra.

Så jo, min jobb som voksen kvinne er å beskytte de yngre kvinnene og si ifra til voksne menn når de går over streken. Og det kommer jeg til å fortsette med.

Anonymkode: f4dbc...d26

• Hjerte 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

En baby-lue!

Vil du på toppen eller i kjelleren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er mye mer interessant dette med kona.. hvordan i helvete har dere fått dette til å funke? Ligge med andre? Null sjalusi??

Skal svare på dette så kanskje det kaster litt mer lys over dette her.

Tja, det fungerer bare fint for oss. Vi begge er nok mennesker som ikke kobler sex til kjærlighet som mange andre gjør. Ikke for det, vi har det både hett og romantisk mellom oss to også, sånn har det alltid vært. Det er ingenting i hele verden som tenner meg mer enn at kona mi får nytelse. Om det er med flere menn samtidig, foran publikum, med meg eller andre - samme faen for meg. Hun kommer alltid hjem til meg. Hun har valgt å dele livet sitt med meg. Valgt å få barn med meg. Det er jeg som sovner med armene rundt henne, meg hun ringer, jeg som tar ansvaret når barna var mindre og hun var fyllesyk etter julebord. Jeg som har henne å får dele ett helt liv med henne. Hun velger meg og jeg velger henne hver eneste dag. Jeg har aldri tatt det for gitt. Når vi ville ha barn så var det en selvfølge fra begge sider at vi stoppet og holdt ekteskapet lukket. Det var ikke noe vi trengte å snakke om engang, det sa seg selv - vi er på samme bølgelengde. Vi åpnet det ikke for yngste var 4 år. Vi har vært gift i 20 år, sammen i 23, og jeg hadde valgt henne over alle andre i denne verden hver eneste dag. Jeg bare trenger ikke gjøre det, rent seksuelt hvertfall. 

Jeg ble mye mer sjalu for ett års tid siden når vi var ute å tok et glass vin og vi tilfeldigvis møtte på hennes eks før meg. De har hatt et romantisk og emosjonelt forhold før, og det hater jeg. Vi har funnet ut av våre grenser, hva som ikke funker og hva som funker. Hun hater tanken på at jeg skal spise en middag med en kvinne og prøve å forføre henne, så jeg gjør ikke det. Jeg bryr meg ikke om hun gjør det, da blir det pizza hjemme den kvelden hvertfall.  Ingen datingapper, ingen vi kjenner fra før, kondom, alltid. Ingen unntak. Så snakker vi om det, noen ganger i mer detalj enn andre. I hovedsak har vi opplevd mye gøy og deilig sammen. Jeg vet at hun er trygg på meg, og jeg er trygg på henne. Ts.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun kommer alltid hjem til meg. Hun har valgt å dele livet sitt med meg. Valgt å få barn med meg. Det er jeg som sovner med armene rundt henne, meg hun ringer, jeg som tar ansvaret når barna var mindre og hun var fyllesyk etter julebord. Jeg som har henne å får dele ett helt liv med henne. Hun velger meg og jeg velger henne hver eneste dag. Jeg har aldri tatt det for gitt. Når vi ville ha barn så var det en selvfølge fra begge sider at vi stoppet og holdt ekteskapet lukket. Det var ikke noe vi trengte å snakke om engang, det sa seg selv - vi er på samme bølgelengde. Vi åpnet det ikke for yngste var 4 år. Vi har vært gift i 20 år, sammen i 23, og jeg hadde valgt henne over alle andre i denne verden hver eneste dag. Jeg bare trenger ikke gjøre det, rent seksuelt hvertfall. 

Dette er jo nesten litt flott sånn i det store bildet hvertfall.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sannhetsøkende skrev (1 time siden):

Han har jo innsett det. Nevnt det flere ganger faktisk.  De følelsene er ikke enkle og noe han må jobbe med. Syns det er godt gjort at han har snakket med kona si, som åpenbart er en juvel han ønsker å ta godt vare på.

En juvel som MÅ pule andre menn. Nydelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er deres sak. Så lenge de har de bra sammen og kan snakke voksent så er vel det bra for dem. Er mange "ordentlige" mennesker som er dårlige på andre viktige områder. Noen lever i åpent forhold, og andre ikke. Så lenge man er åpne og enige om det så er det ingen andre sin sak hva de gjør  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig dømmende da? De er voksne folk

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts jeg har noen konkrete råd til deg. 
jeg var den som skrev tidligere i dag om du klarer å la være å mate crushet til denne jenta. 

1. lag en regel for deg selv om et fast klokkeslett du har lov til å tenke på henne. La oss si at kl 2030-2045 hver dag har du lov å tenke på henne. Dukker hun opp i tankene dine da skal du si, nei, hun må vente til kl 2030. Dette gjør at du bevist vil bestemme over dine egne tanker og at når klokke er 2030 kan du ha glemt at du får lov til å tenke på henne. Hun vil alt i alt være mindre i hodet ditt og dette vil medføre at du forhåpentligvis slipper hektet du har på henne. 

2. hold deg unna fetlife iallefall i 2 mnd. Bestem deg for dette. Si til deg selv at 14. 01 kan jeg dra inne på fetlife igjen. 
dette går også for hennes sosiale media. 

3. ha minst mulig med henne å gjøre på jobb. Der du egebtlig har lyst å ta mentor rollen eller andre roller for å komme nær henne, deleger dette bort til andre. 

4. fortsett å vær hyggelig mot henne, men unngå mye prat og lange samtaler. 

5. begynn å tren eller få deg en morsom hobby som tar tankene dine bort fra dette

ps. Synes ikke du er noe gammel gris jeg, livet skjer, det er masse fine folk over alt og i din posisjon er historien full av menn som ville utnytta seg av posisjonen. Du er ikke en av dem. 

Anonymkode: 91f79...340

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...