AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:43 #41 Del Skrevet torsdag kl 10:43 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei. Vi vil ikke "ofte" ha det. Og ikke dobbelt så gamle menn. At ei dame på 22 vil ha en mann på 30, er ikke det samme som at hun også vil ha en mann på 50. Du må faktisk slutte å tro at du er så deilig for unge damer, TS. Mange menn er som deg, som tror at alle ungjenter vil ha dem, og at de er så deilige. Og du ser jo selv - eldre menn for henne er de på 30, ikke de på 50. Fordi du er altfor gammel for henne. Innse det! Anonymkode: 2da38...2e0 Jeg sier jo ikke at hun eller alle kvinner for den del vil ha det, men jeg bare påpeker at de kvinnene finns der ute, og jeg har personlig møtt mange av dem i de miljøene jeg har vanket i. Jeg skjønner også selv at jeg er for gammel for henne og at hun mest sannsynlig aldri hadde rørt meg med tang engang, uavhengig av arbeidssituasjon. Ts. Anonymkode: ab8db...335 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:45 #42 Del Skrevet torsdag kl 10:45 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Veldig generaliserende. Nå mener jeg forsåvidt at mange unge kvinner ofte vil ha eldre menn seksuelt. Ikke alle, men det er mer enn nok av de som tenner på det også. Og basert på den profilen hennes på fetlife kan det virke som hun er en av dem. Men eldre menn for henne er noen og tredve, ikke snart 50. Ts. Anonymkode: ab8db...335 Da jeg var 23 kunne jeg med nød tenne på menn i begynnelsen av 40-årene. Hadde daddy issues og hang rundt Fetlife-miljøet. Men selv da hadde jeg vett nok til å holde meg unna han sinnsykt kjekke sjefen min som det oste sexy dominanse av. Ikke bare var han gift, altså forbuden frukt, men han var SJEFEN min. Det i seg selv gjorde at jeg ikke engang fantaserte om ham da jeg var kåt. Hver gang tankene begynte å vende seg dit, gikk jeg aktivt inn for å tenke på andre menn enn ham. Du kan være så kåt du bare vil, ts, men du har nok selvkontroll til å vende tankene dine over på en annen enn denne 23-åringen. Hvis jeg som råkåt 23-åring klarte det, klarer du det. Og vær så snill å oppføre deg helt normalt rundt denne kvinnen. Hun er din ansatt, hun gjør tydeligvis en god jobb, og hun fortjener respekt fordi hun er dyktig, ikke fordi hun er deilig. Anonymkode: f4dbc...d26 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:48 #43 Del Skrevet torsdag kl 10:48 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg sier jo ikke at hun eller alle kvinner for den del vil ha det, men jeg bare påpeker at de kvinnene finns der ute, og jeg har personlig møtt mange av dem i de miljøene jeg har vanket i. Jeg skjønner også selv at jeg er for gammel for henne og at hun mest sannsynlig aldri hadde rørt meg med tang engang, uavhengig av arbeidssituasjon. Ts. Anonymkode: ab8db...335 Men skill deg fra kona og pul rundt på ungjenter, da vel. Hvis du mener du er så deilig og så mange unge damer vil ha deg. Men slutt å sikle på unge damer på jobb der du er sjef. Det er utrolig uprofesjonelt. Anonymkode: 2da38...2e0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:53 #44 Del Skrevet torsdag kl 10:53 AnonymBruker skrev (1 time siden): Klarer du å ikke mate fantasien? Hver han hun dukker opp i hodet ditt, klarer du å si til deg selv at nei, jeg skal ikke tenke på henne nå? Anonymkode: 91f79...340 Enig med denne. Det kan da virkelig ikke være så vanskelig å styre impulser og fantasier. Forstår ikke at folk går rundt og er sprengkåte på jobb. Da får de heller bruke energien på å jobbe hardere. Hvis det så vanskelig å ikke sitte og fantasere om å stikke kukken i en kollega, så får man lære seg å avlede seg selv. Ta å jobb med et Excel ark hver gang man begynner å fantasere, eller noe slikt. Hvis man skal oppføre seg som ei kåt bikkje så får man trene som ei også. Anonymkode: fb525...385 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:54 #45 Del Skrevet torsdag kl 10:54 Jeg skjønner ikke poenget med dette innlegget. Det er vel vanlig å bli kåt. Så lenge man ikke gjør noe med det er det vel ikke et problem. Så selv om du skriver at du ikke vil gjøre noe ut av situasjonen, tror jeg du håper på at folk skal si «kjør på». Men ettersom du er totalt opphengt i henne, og i tillegg lager en tråd om det er jeg helt sikker på at dette handler om andre ting enn bare sex. Du er tiltrukket av henne på andre vis. Anonymkode: 1939a...6b3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:59 #46 Del Skrevet torsdag kl 10:59 Her var det mange som ikke klarte å lese HI uten å ta på alle-menn-er-griser brillene. Skulle tro det var en konkurranse om å være kjipest mot TS. Du snakker om å si henne opp - noe som ville vært veldig dårlig gjort - men går det an å "sparke" henne oppover? Kjenner du noen i bransjen som kunne gitt henne en bedre mulighet? Rett å slett fått noen til å headhunte henne? Du har snakket med din kone om det, du har ikke handlet eller ønsker å handle på dine tanker. Jeg vil tro at jo mer du jobber mot tankene, jo mer invaderende blir det - som med mange andre påtrengende tanker. Hva med å akseptere at det er slik. At biologien har utstyrt deg, og alle andre menn, med drifter som ønsker å spre sin sæd til alle - og særlig til unge tiltrekkende kvinner, for å gi sitt avkom det beste utgangspunktet. Å slutte å jobbe i mot tankene vil de kanskje fade litt ut, da de ikke vil være like skumle Anonymkode: 57fe2...9a8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:20 #47 Del Skrevet torsdag kl 11:20 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Her var det mange som ikke klarte å lese HI uten å ta på alle-menn-er-griser brillene. Skulle tro det var en konkurranse om å være kjipest mot TS. Du snakker om å si henne opp - noe som ville vært veldig dårlig gjort - men går det an å "sparke" henne oppover? Kjenner du noen i bransjen som kunne gitt henne en bedre mulighet? Rett å slett fått noen til å headhunte henne? Du har snakket med din kone om det, du har ikke handlet eller ønsker å handle på dine tanker. Jeg vil tro at jo mer du jobber mot tankene, jo mer invaderende blir det - som med mange andre påtrengende tanker. Hva med å akseptere at det er slik. At biologien har utstyrt deg, og alle andre menn, med drifter som ønsker å spre sin sæd til alle - og særlig til unge tiltrekkende kvinner, for å gi sitt avkom det beste utgangspunktet. Å slutte å jobbe i mot tankene vil de kanskje fade litt ut, da de ikke vil være like skumle Anonymkode: 57fe2...9a8 Det er særdeles skremmende å lese den ansvarsfraskrivelsen du fremmer og fronter for menns seksualitet. Kvinner burde kanskje gå i burka og nikab for ikke å friste menn, og kanskje også stenges ute av arbeidslivet og tjores fast i heimen? Anonymkode: d2518...a73 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet torsdag kl 11:27 #48 Del Skrevet torsdag kl 11:27 Her var det mye respekt og bekymringer for den ansatte men null for kona. Hadde jeg vært partneren din ville jeg ha visst om dette slik at jeg kunne ha gått fra deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:35 #49 Del Skrevet torsdag kl 11:35 Macro skrev (7 minutter siden): Her var det mye respekt og bekymringer for den ansatte men null for kona. Hadde jeg vært partneren din ville jeg ha visst om dette slik at jeg kunne ha gått fra deg. Han har jo sagt at kona vet om det. Anonymkode: 151c4...33d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:41 #50 Del Skrevet torsdag kl 11:41 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kutt ut tullet ts. Hvorfor gjør du ikke som oss andre middelaldrende menn i midtlivskrisa, kjøper deg en fet bil, motorsykkel eller tar på deg sykkeltightsen og begynner å trene til Birken. Jeg er 50 og fikk aha-opplevelsen allerede for 5-6 år siden. Jenter i 20-årene anser meg som en dinosaur og til nød en pappfigur. Har slått meg til ro med kona. Anonymkode: 12b21...013 Signeres! Anonymkode: a7fb8...d16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:42 #51 Del Skrevet torsdag kl 11:42 Macro skrev (14 minutter siden): Her var det mye respekt og bekymringer for den ansatte men null for kona. Hadde jeg vært partneren din ville jeg ha visst om dette slik at jeg kunne ha gått fra deg. Kona vet det. Det står både i teksten og i mine andre svar. Ts. Anonymkode: ab8db...335 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet torsdag kl 11:47 #52 Del Skrevet torsdag kl 11:47 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Han har jo sagt at kona vet om det. Anonymkode: 151c4...33d AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kona vet det. Det står både i teksten og i mine andre svar. Ts. Anonymkode: ab8db...335 Lucky her. Ja da er det vel ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:48 #53 Del Skrevet torsdag kl 11:48 Det er helt normalt å synes attraktive kvinner er attraktive. Man bør ikke føle noe skam over å foretrekke og bli tiltrukket av seksuelt attraktive kvinner. Altså kvinner i 23-års alderen. Selv om eldre kvinner prøver å skambelegge det og fremstille menn som gamle griser. Anonymkode: 5f9b9...524 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:49 #54 Del Skrevet torsdag kl 11:49 Macro skrev (21 minutter siden): Her var det mye respekt og bekymringer for den ansatte men null for kona. Hadde jeg vært partneren din ville jeg ha visst om dette slik at jeg kunne ha gått fra deg. Om du går fra mannen din av den enkle grunn at det finnes mer seksuelt attraktive kvinner enn deg selv så er det ikke partneren din det er noe galt med. Anonymkode: 5f9b9...524 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:50 #55 Del Skrevet torsdag kl 11:50 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Han har jo sagt at kona vet om det. Anonymkode: 151c4...33d Jeg synes det er noe litt trist over at hun vet det, men ikke "tar et tak og rister ham litt". Voksne kvinner vet godt hvordan det er å bli seksualisert i tenårene og som ung kvinne, og derfor burde også voksne kvinner være unge kvinners beskytter. Min "jobb" som voksen kvinne er å utdanne menn på egen alder om hva som er greit og ikke greit ift yngre kvinner, og jeg havner stadig i samtaler med voksne menn hvor jeg faktisk må "arrestere" dem litt grunnet nedlatende/seksualiserte holdninger mot yngre kvinner. Hadde min mann sagt at han var kåt på ei som er MYE yngre enn ham hadde jeg bedt ham om å IKKE agere på de lystene. Ikke fordi jeg er sjalu, for det er jeg ikke, men fordi jeg husker så altfor godt hvordan det var å være ung og bli behandlet som ei hore av visse eldre mannfolk. Anonymkode: f4dbc...d26 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:05 #56 Del Skrevet torsdag kl 12:05 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er helt normalt å synes attraktive kvinner er attraktive. Man bør ikke føle noe skam over å foretrekke og bli tiltrukket av seksuelt attraktive kvinner. Altså kvinner i 23-års alderen. Selv om eldre kvinner prøver å skambelegge det og fremstille menn som gamle griser. Anonymkode: 5f9b9...524 Jeg er en 43 år gammel kvinne og selvfølgelig så syns jeg at mange menn på 25 år er skamdeilige. Men samtidig så hører de unge, stramme og flotte hjemme med de unge, stramme og flotte. En stram 25-åring i sin primetime, sammen med en rynkete og smådvask 45-åring som er langt over middagshøyden og på alder med 25-åringens forelder, er bare helt feil. Det å sexfantasere om unge voksne som kunne ha vært ens egne barn er desperat og ekkelt. Anonymkode: d2518...a73 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:09 #57 Del Skrevet torsdag kl 12:09 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er helt normalt å synes attraktive kvinner er attraktive. Man bør ikke føle noe skam over å foretrekke og bli tiltrukket av seksuelt attraktive kvinner. Altså kvinner i 23-års alderen. Selv om eldre kvinner prøver å skambelegge det og fremstille menn som gamle griser. Anonymkode: 5f9b9...524 Men da får han dumpe den eldre kona si, og bli sammen med ungjenta. Men det gidder han ikke. For ungjenta vil ikke godta å være husmor, stemor for barna hans og kjøkkenhjelp. Ingen skamlegging. Men de aller fleste på 20 synes det er ekkelt at deres sjef på 50, som de har avhengighetsforhold til, sikler over dem. Anonymkode: 2da38...2e0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:10 #58 Del Skrevet torsdag kl 12:10 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er en 43 år gammel kvinne og selvfølgelig så syns jeg at mange menn på 25 år er skamdeilige. Men samtidig så hører de unge, stramme og flotte hjemme med de unge, stramme og flotte. En stram 25-åring i sin primetime, sammen med en rynkete og smådvask 45-åring som er langt over middagshøyden og på alder med 25-åringens forelder, er bare helt feil. Det å sexfantasere om unge voksne som kunne ha vært ens egne barn er desperat og ekkelt. Anonymkode: d2518...a73 Ja, TS, hva hadde du sagt hvis en mann på din alder som var din datters sjef, søkte opp datteren din på diverse sider, kåtet seg opp over henne og utbroderte for kona og Internett hvor deilig og sexy hun er, og hvor vanskelig det er for ham å ikke hoppe på henne? Hadde du synes det var hyggelig og koselig? Anonymkode: 2da38...2e0 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:10 #59 Del Skrevet torsdag kl 12:10 Jeg syns synd på denne jenta. Jeg leser at du ikke har gjort noe med fantasien din. Men, likevel… Her prøver hun å være profesjonell og har utdannet seg til en jobb hun liker og så må hun bli seksualisert av de eldre mannegrisene på arbeidsplassen. Det samme skjedde med meg da jeg var i 20 årene. Jeg utdannet meg innen IT og fikk jobb i et åpent kontorlandskap med bare menn. Jeg fikk så mange slibrige kommentarer og invitasjoner at jeg ble kvalm til slutt. Jeg holdt ut i et år før jeg måtte bytte arbeidssted. Anonymkode: 4b72f...da5 3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:17 #60 Del Skrevet torsdag kl 12:17 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg synes det er noe litt trist over at hun vet det, men ikke "tar et tak og rister ham litt". Voksne kvinner vet godt hvordan det er å bli seksualisert i tenårene og som ung kvinne, og derfor burde også voksne kvinner være unge kvinners beskytter. Min "jobb" som voksen kvinne er å utdanne menn på egen alder om hva som er greit og ikke greit ift yngre kvinner, og jeg havner stadig i samtaler med voksne menn hvor jeg faktisk må "arrestere" dem litt grunnet nedlatende/seksualiserte holdninger mot yngre kvinner. Hadde min mann sagt at han var kåt på ei som er MYE yngre enn ham hadde jeg bedt ham om å IKKE agere på de lystene. Ikke fordi jeg er sjalu, for det er jeg ikke, men fordi jeg husker så altfor godt hvordan det var å være ung og bli behandlet som ei hore av visse eldre mannfolk. Anonymkode: f4dbc...d26 I relasjon med kona så har hun ingenting å arrestere meg for. Jeg kommer aldri til å gjøre noe med denne lysten, jeg har aldri sagt en slibrig kommentar. Om noe er jeg mye mer obs på sånt enn andre. Hun hadde nok absolutt filleristet meg om det var sånn at jeg planla, eller hun dømte meg som kapabel til å gjøre noe med dette her annet enn å håpe det går over. Jeg ser ikke på denne unge kvinnen som et objekt. Hun er god i jobben sin, hun er hyggelig. Det er ikke sånn at jeg på død og liv ønsker å føle på dette her i det hele tatt. Ts. Anonymkode: ab8db...335 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå