AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:59 #21 Del Skrevet torsdag kl 09:59 ... Og det høres jo ut som om du har et særdeles unikt og seksuelt ekteskap med kona di. Dette er en type seksuelt forhold av de sjeldne, og du bør gjøre absolutt alt du kan for ikke å fucke det opp på hjemmebane. Anonymkode: d2518...a73 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:00 #22 Del Skrevet torsdag kl 10:00 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg eier selskapet. Jeg har bygd selskapet. Når det gjelder kona så er dette muligens for alternativt for kvinneguiden å skjønne, men jeg tenner på kona, jeg elsker henne, og det har jeg gjort i alle år. Vi har et sexliv utover det vanlige, i perioder et åpent ekteskap og forøvrig. Vi har deltatt på swinging, gangbangs og det som er. Viktigst av alt, hun er klar over denne problemstillingen, og har ikke noe problem med det utover at jeg syns det er en kjip situasjon. Generelt lite sjalusi her i gården. Ts. Anonymkode: ab8db...335 Du tenner jo ikke på kona, når du er sååå opptatt av en ung jente på jobb, som du overhodet ikke burde ha søkt opp på nett mht. bilder og runke til. Altså. Anonymkode: 2da38...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:02 #23 Del Skrevet torsdag kl 10:02 Så, hun er bare noen år eldre enn barna dine. Hvordan ville du likt at en betraktelig eldre sjef håndterte sin kåtskap ovenfor barna dine når de er nye i arbeidslivet? Hvordan ville du likt at barna dine sin sjef deltok på arrangementer de er med på, fordi han er kåt på dem og har seksuelle fantasier om dem? Hvis jeg kommer over profilen til noen det er svært upassende å innlede noe med, så trykker jeg den bort. Jeg går ikke inn å studerer den for å sjekke hva de tenner på, for å mate min egen fantasi om dem... En stor del av mitt ansvar som leder er å IKKE mate slike fantasier. Og folk som ikke klarer forholde seg profesjonelt ovenfor sine ansatte bør revurdere sin lederrolle kraftig... Anonymkode: 4fdda...df3 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:03 #24 Del Skrevet torsdag kl 10:03 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Klarer du å ikke mate fantasien? Hver han hun dukker opp i hodet ditt, klarer du å si til deg selv at nei, jeg skal ikke tenke på henne nå? Anonymkode: 91f79...340 Det er jo dette som blir vanskeligere og vanskeligere, og det er det som er problemet. I starten var det enkelt, men etterhvert som jeg ser henne rundt omkring utenfor på bransje eventer og lignende. Så hjelper det selvsagt pent lite å finne den profilen på fetlife også. Jeg er ganske sikker på at om jeg hadde møtt henne ute på et kink-relatert event så kunne den relasjonen eksistert, fra min side hvertfall. Så det blir vanskeligere og vanskeligere. Nå er jeg totalt ferdig på julebord-kultur og alt det der, så ser på det som totalt usannsynlig at jeg noen sinne hadde tråkket over noen som helst grense. Det er bare ubehagelig fordi en del av meg vil. Selv om det aldri, aldri hadde skjedd. Ts. Anonymkode: ab8db...335 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:03 #25 Del Skrevet torsdag kl 10:03 Kutt ut tullet ts. Hvorfor gjør du ikke som oss andre middelaldrende menn i midtlivskrisa, kjøper deg en fet bil, motorsykkel eller tar på deg sykkeltightsen og begynner å trene til Birken. Jeg er 50 og fikk aha-opplevelsen allerede for 5-6 år siden. Jenter i 20-årene anser meg som en dinosaur og til nød en pappfigur. Har slått meg til ro med kona. Anonymkode: 12b21...013 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:06 #26 Del Skrevet torsdag kl 10:06 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): For det første; så handler vell denne tråden ikke om at jeg skal "løpe" etter noen som helst. Mulig det er noe rav ruskende galt med meg, men uavhengig så er det ikke et alternativ å "løpe etter" henne. Jeg er like irritert over at dette er noe jeg føler på som det du virker som du er. For det andre; jeg eier dette selskapet, åpenbart kan jeg ikke si opp noe som helst, og uansett hadde det vært et idiotisk alternativ. For det tredje; hadde du lest mer enn overskriften her hadde du lest at forholdet til min kone ikke er under trussel. Jeg "tar ikke til takke" med henne. Vi har hatt ett interessant sexliv hele veien, monogam i perioder, i andre ikke. Fra begges side, altså. Vi har snakket om dette her, sammen. Vi er åpne hverandre og det har aldri, å kommer aldri til å være noe utroskap eller lignende her. Ts. Anonymkode: ab8db...335 Selvfølgelig kan du si opp deg selv, selv om du eier selskapet. Hvis du ikke er klar over noe så elementært er det helt utrolig at du har klart å bygge opp et selskap med mange ansatte. Enda mer utrolig at det går så godt med det at du har tid til å skrive runketråder på KG midt på dagen. Og det er vel også et tegn på at du overvurderer din egen uunnværlighet. Jeg tipper at selskapet går godt hvis du slutter, du kan jo utnevne denne unge dyktige damen til leder mens du og kona pensjonerer dere og drar på swingersarrangement rundt omkring. Anonymkode: 7b3a3...625 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:07 #27 Del Skrevet torsdag kl 10:07 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du, som andre middelaldrende menn, må forstå at selv om dere ønsker å løpe etter smårips, er dere fullstendig uinteressante, gamle og ekle for disse småripsene. Dere må få selvinnsikt, seriøst. Nå har du en god kone, du har barn, en lederstilling på jobb - alt som mange ønsker seg i livet. Men nei, du må løpe etter ungjenter. Menn flest er griser, altså. Hadde jeg vært deg, så ville jeg ha sagt opp. Både for jenta og kona di sin skyld. Og skill deg fra den stakkars kona, som du tar til takke med. Gjør henne den tjenesten, så hun kan finne en mann som ikke sikler på ungjenter. Anonymkode: 2da38...2e0 Du høres ut som ei som har blitt bedratt Anonymkode: 9cf45...b85 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:19 #28 Del Skrevet torsdag kl 10:19 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er jo dette som blir vanskeligere og vanskeligere, og det er det som er problemet. I starten var det enkelt, men etterhvert som jeg ser henne rundt omkring utenfor på bransje eventer og lignende. Så hjelper det selvsagt pent lite å finne den profilen på fetlife også. Jeg er ganske sikker på at om jeg hadde møtt henne ute på et kink-relatert event så kunne den relasjonen eksistert, fra min side hvertfall. Så det blir vanskeligere og vanskeligere. Nå er jeg totalt ferdig på julebord-kultur og alt det der, så ser på det som totalt usannsynlig at jeg noen sinne hadde tråkket over noen som helst grense. Det er bare ubehagelig fordi en del av meg vil. Selv om det aldri, aldri hadde skjedd. Ts. Anonymkode: ab8db...335 Nettopp, og derfor skjønner jeg ikke at det er noe problem. Du kan selvsagt ikke legge an på henne uten å havne i store problemer. Så derfor er det jo ikke «vanskelig». Det blir som å være forelsket i en filmstjerne. Det kan aldri bli noe av. Så det er bare å parkere hele ideen og fokusere på andre ting. Holde avstand, opptre korrekt. Ikke lure deg selv ved å legge opp til mentor-samtaler på kveldstid osv. Hun får seg nok snart en kjæreste. Anonymkode: 1c53d...c60 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:20 #29 Del Skrevet torsdag kl 10:20 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): ... Og det høres jo ut som om du har et særdeles unikt og seksuelt ekteskap med kona di. Dette er en type seksuelt forhold av de sjeldne, og du bør gjøre absolutt alt du kan for ikke å fucke det opp på hjemmebane. Anonymkode: d2518...a73 Absolutt, og det er ikke noe jeg noensinne har tatt for gitt. Det er sjeldent at man kan få sånt til å fungere. Heldigvis er det ikke noe å "fucke opp" heller. Kona sa når vi snakket om dette at hadde vi møtt henne ute på et arrangement (uten å kjenne hverandre fra før) og kjemien hadde stemt oss to i mellom så hadde hun hatt null problem med det. Det er et ekteskap bygd opp av lyst, tillit og litt unike tenningsmønster fra begge sider. Hun er helt rå. Ts. Anonymkode: ab8db...335 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:20 #30 Del Skrevet torsdag kl 10:20 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Nei, han burde si opp selv. Selvfølgelig kan han ikke si opp henne uten grunn. Kona har nok resignert og akseptert at han ikke lenger elsker henne eller tenner på henne. Anonymkode: 2da38...2e0 Si opp selv? Han eier selskapet. Skal alle de andre bli arbeidsløse når han avslutter? Anonymkode: efaa0...e0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet torsdag kl 10:20 #31 Del Skrevet torsdag kl 10:20 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Nei, han burde si opp selv. Selvfølgelig kan han ikke si opp henne uten grunn. Kona har nok resignert og akseptert at han ikke lenger elsker henne eller tenner på henne. Anonymkode: 2da38...2e0 Du skriver som du har vett til. Noen menn kan tenne på flere enn en person. Det betyr ikke nødvendigvis at han ikke elsker kona si. Så er han åpen og ærlig om det, noe det står respekt av. Syns det er trist at du legger skam på andre mennesker du overhodet ikke kjenner, slik jeg opplever du gjør her.... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:20 #32 Del Skrevet torsdag kl 10:20 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du, som andre middelaldrende menn, må forstå at selv om dere ønsker å løpe etter smårips, er dere fullstendig uinteressante, gamle og ekle for disse småripsene. Anonymkode: 2da38...2e0 Siden du har såpass lite forståelse så påtok jeg meg å søke for deg. Anonymkode: aab14...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:22 #33 Del Skrevet torsdag kl 10:22 Hva synes du selv om damer som er 75 år gamle? Der har du svaret ditt på hva de fleste unge jenter synes om menn i din alder. Anonymkode: efaa0...e0d 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:24 #34 Del Skrevet torsdag kl 10:24 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Du tenner jo ikke på kona, når du er sååå opptatt av en ung jente på jobb, som du overhodet ikke burde ha søkt opp på nett mht. bilder og runke til. Altså. Anonymkode: 2da38...2e0 Skal love deg at hun har tent på andre hun og oppigjennom disse årene. Det går helt fint for meg. Tenk at du godt voksne mennesker kan leve i et ekteskap der det er ok. Når det gjelder bildene så har jeg ikke søkt på noe som helst med viten og vilje. Ts. Anonymkode: ab8db...335 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:30 #35 Del Skrevet torsdag kl 10:30 Slapp helt av. Du er en normal mann. Du finner en ung og vakker kvinne tiltrekkende. Hva er problemet her, egentlig? Nøkkelen her er jo det du sier, at du oppfører deg profesjonelt og ivaretakende og ikke prøver deg på noe som helst. Det er ikke noe poeng å være for streng med tankene sine eller prøve å sensurere dem. Så lenge du oppfører deg ordentlig, hadde jeg ikke blitt sur for dette om jeg var kona di engang. (Men det viser god dømmekraft at du ikke belaster henne med dette.) Mannen min har en lederstilling i et miljø der det er flere single kvinner enn menn. Han kan fint reise på en ukes konferanse og mingle med både kvinner og menn på barer og restauranter på kveldstid. Jeg legger til grunn at det er attraktive kvinner der og at han kan bli tent på dem. Han er jo en normal mann, det er bare menneskelig. Så lenge han oppfører seg pent, ikke flørter åpenlyst og er trofast, har jeg null problemer med det. Så lenge du oppfører deg pent, går det bra. Tankene dine eier ingen. Anonymkode: d7823...ee4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:30 #36 Del Skrevet torsdag kl 10:30 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva synes du selv om damer som er 75 år gamle? Der har du svaret ditt på hva de fleste unge jenter synes om menn i din alder. Anonymkode: efaa0...e0d Veldig generaliserende. Nå mener jeg forsåvidt at mange unge kvinner ofte vil ha eldre menn seksuelt. Ikke alle, men det er mer enn nok av de som tenner på det også. Og basert på den profilen hennes på fetlife kan det virke som hun er en av dem. Men eldre menn for henne er noen og tredve, ikke snart 50. Ts. Anonymkode: ab8db...335 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:33 #37 Del Skrevet torsdag kl 10:33 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Veldig generaliserende. Nå mener jeg forsåvidt at mange unge kvinner ofte vil ha eldre menn seksuelt. Ikke alle, men det er mer enn nok av de som tenner på det også. Og basert på den profilen hennes på fetlife kan det virke som hun er en av dem. Men eldre menn for henne er noen og tredve, ikke snart 50. Ts. Anonymkode: ab8db...335 Da jeg var 22 var jeg veldig forelsket i en eldre mann - han var 35..... 49 er like gammelt som faren hennes. Anonymkode: efaa0...e0d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:37 #38 Del Skrevet torsdag kl 10:37 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det er jo dette som blir vanskeligere og vanskeligere, og det er det som er problemet. I starten var det enkelt, men etterhvert som jeg ser henne rundt omkring utenfor på bransje eventer og lignende. Så hjelper det selvsagt pent lite å finne den profilen på fetlife også. Jeg er ganske sikker på at om jeg hadde møtt henne ute på et kink-relatert event så kunne den relasjonen eksistert, fra min side hvertfall. Så det blir vanskeligere og vanskeligere. Nå er jeg totalt ferdig på julebord-kultur og alt det der, så ser på det som totalt usannsynlig at jeg noen sinne hadde tråkket over noen som helst grense. Det er bare ubehagelig fordi en del av meg vil. Selv om det aldri, aldri hadde skjedd. Ts. Anonymkode: ab8db...335 Hun synes du er for gammel. Du må faktisk slutte. Anonymkode: 2da38...2e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:38 #39 Del Skrevet torsdag kl 10:38 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Veldig generaliserende. Nå mener jeg forsåvidt at mange unge kvinner ofte vil ha eldre menn seksuelt. Ikke alle, men det er mer enn nok av de som tenner på det også. Og basert på den profilen hennes på fetlife kan det virke som hun er en av dem. Men eldre menn for henne er noen og tredve, ikke snart 50. Ts. Anonymkode: ab8db...335 Nei. Vi vil ikke "ofte" ha det. Og ikke dobbelt så gamle menn. At ei dame på 22 vil ha en mann på 30, er ikke det samme som at hun også vil ha en mann på 50. Du må faktisk slutte å tro at du er så deilig for unge damer, TS. Mange menn er som deg, som tror at alle ungjenter vil ha dem, og at de er så deilige. Og du ser jo selv - eldre menn for henne er de på 30, ikke de på 50. Fordi du er altfor gammel for henne. Innse det! Anonymkode: 2da38...2e0 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:40 #40 Del Skrevet torsdag kl 10:40 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For å gjøre det enda mer komplisert, så kom jeg nylig over en profil på en nettside jeg og da kona har brukt tidligere.(Fetlife). Det er en dating platform/sosialt media for mennesker som har utradisjonelle sexliv. Jeg og kona er ikke fremmed for å ha swinget og deltatt på kink arrangementer for noen år siden. Da jeg tilfeldig browsa litt, kom jeg over en profil som lignet mistenkelig på henne Du fjerner din profil her og lar deg ikke friste til å ta kontakt! Vær profesjonell! Om du virkelig vil at hun skal føle seg trygg på jobb, ikke bland inn dine lyster! Hun er en kollega. Hold kukken og fantasiene dine i sjakk! Anonymkode: 29895...784 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå