Gå til innhold

Jeg er sjefen hennes, hun er 23 - og jeg sliter med seksuelle tanker om henne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil starte med å understreke at jeg aldri har gjort noe upassende, aldri overskredet noen grenser, og har heller ingen planer om å gjøre det. Jeg har en familie, en kone, barn og et liv jeg er glad i. Men tankene mine sliter jeg likevel med.

Jeg er en 49 år gammel mann. Gift i 20 år, med to barn på 13 og 15. Jeg eier et lite selskap i en liten bransje, og jeg har et liv jeg er veldig glad i. 

For seks måneder siden ansatte vi en ny i selskapet. Hun er rett ut fra høyskolen, og det er første jobben hennes i vår bransje. Hun er dyktig, talentfull og hun har vært essensiell for flere prosjekter vi har. Hun er også den eneste under 40 år hos oss, men hun ser ikke ut til å la seg vippe av pinnen. Hun er pen, og ja jeg syns hun er ekstremt attraktiv – og jeg merker at hun gjør inntrykk på meg, mer enn jeg liker å innrømme. Dette er ikke romantiske følelser, det hadde vært absurd, men jeg skal være ærlig og si at jeg tenner på henne, og det utvikler seg raskt. 

Da hun begynte hos oss, følte jeg meg mer som en slags mentor. Jeg ville at hun skulle føle seg trygg og akseptert blant eldre kollegaer, spesielt i en bransje hvor det finnes menn som kan være litt “grenseløse” mot unge kvinner. Hun er på ingen måte naiv – jeg har sett henne håndtere uønskede tilnærmelser på en imponerende måte – men jeg ønsket at hun skulle føle seg velkommen og trygg på at vi er profesjonelle. Så det at jeg nå har disse tankene om henne, får meg til å føle meg utrolig ekkel egentlig. Jeg ønsker ikke å ha disse tankene, men jeg klarer heller ikke å bli kvitt dem.

Det hjelper lite at hun akkurat ble singel etter 3 år i et forhold, og hvis vi tilfeldigvis ender opp på samme eventer og fester i helgene er det lett å se menn på hennes alder være interessert og jeg føler meg ekstremt, kvalmende sjalu. 

For å gjøre det enda mer komplisert, så kom jeg nylig over en profil på en nettside jeg og da kona har brukt tidligere.(Fetlife). Det er en dating platform/sosialt media for mennesker som har utradisjonelle sexliv. Jeg og kona er ikke fremmed for å ha swinget og deltatt på kink arrangementer for noen år siden. Da jeg tilfeldig browsa litt, kom jeg over en profil som lignet mistenkelig på henne – alderen, byen vi bor i, og til slutt, en veldig særegen tatovering på overarmen. Hun er rett og slett ekstremt deilig. Jeg føler jeg har sett noe veldig personlig som jeg aldri burde ha sett, og problemet er jo at dette hjalp åpenbart nada på de følelsene jeg allerede hadde. Det som om noe gjorde dette her verre er jo den listen på profilen over kinks, som inkluderte bondage, gruppesex, røff sex og.. eldre menn. Men for henne er eldre menn noen som er 35, åpenbart. Jeg holder på å bli klin hakke gal. 

Jeg har selvfølgelig ingen planer om å gjøre noe med dette, og jeg ville aldri utnytte situasjonen eller nærme meg henne på noen måte. Men jeg sliter virkelig med å få tankene vekk, og jeg vurderer nå om jeg kanskje burde finne en måte å distansere meg fra henne på, kanskje avslutte arbeidsforholdet. Samtidig føler jeg at det ville vært utrolig urettferdig for henne, siden hun nettopp har startet karrieren sin og arbeidsforholdet hennes er en stor sjangse for henne. 

Jeg vet også at det ikke akkurat er uvanlig for menn på min alder å bli tiltrukket yngre kvinner, likevel føler jeg meg ganske motbydelig. Også er det selvfølgelig den delen av meg uten moral som hadde ønsket å møte opp på et av disse link eventsene hun hadde trykket ‘skal’ på. Jeg kommer ikke til å gjøre det, men det frister. Heldigvis lar jeg logikken styre mer enn lysten her, og jeg kommer bare til å generelt holde meg unna alle kink events denne byen har for sikkerhetsskyld. Men i helvete da dette er ikke lett. Kona mener det er vanlig og at det kommer til å gå over av seg selv, men jeg føler meg ekkel, samtidig som det er en ekstrem nysgjerrighet og lyst der og.

Usikker på hva jeg er ute etter av svar fra dere her. Føles ikke ut som en situasjon jeg kan gjøre noe med, men nå har jeg i hvertfall fått et utløp for det om ikke annet. 

Anonymkode: ab8db...335

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg vil starte med å understreke at jeg aldri har gjort noe upassende, aldri overskredet noen grenser, og har heller ingen planer om å gjøre det. Jeg har en familie, en kone, barn og et liv jeg er glad i. Men tankene mine sliter jeg likevel med.

Jeg er en 49 år gammel mann. Gift i 20 år, med to barn på 13 og 15. Jeg eier et lite selskap i en liten bransje, og jeg har et liv jeg er veldig glad i. 

For seks måneder siden ansatte vi en ny i selskapet. Hun er rett ut fra høyskolen, og det er første jobben hennes i vår bransje. Hun er dyktig, talentfull og hun har vært essensiell for flere prosjekter vi har. Hun er også den eneste under 40 år hos oss, men hun ser ikke ut til å la seg vippe av pinnen. Hun er pen, og ja jeg syns hun er ekstremt attraktiv – og jeg merker at hun gjør inntrykk på meg, mer enn jeg liker å innrømme. Dette er ikke romantiske følelser, det hadde vært absurd, men jeg skal være ærlig og si at jeg tenner på henne, og det utvikler seg raskt. 

Da hun begynte hos oss, følte jeg meg mer som en slags mentor. Jeg ville at hun skulle føle seg trygg og akseptert blant eldre kollegaer, spesielt i en bransje hvor det finnes menn som kan være litt “grenseløse” mot unge kvinner. Hun er på ingen måte naiv – jeg har sett henne håndtere uønskede tilnærmelser på en imponerende måte – men jeg ønsket at hun skulle føle seg velkommen og trygg på at vi er profesjonelle. Så det at jeg nå har disse tankene om henne, får meg til å føle meg utrolig ekkel egentlig. Jeg ønsker ikke å ha disse tankene, men jeg klarer heller ikke å bli kvitt dem.

Det hjelper lite at hun akkurat ble singel etter 3 år i et forhold, og hvis vi tilfeldigvis ender opp på samme eventer og fester i helgene er det lett å se menn på hennes alder være interessert og jeg føler meg ekstremt, kvalmende sjalu. 

For å gjøre det enda mer komplisert, så kom jeg nylig over en profil på en nettside jeg og da kona har brukt tidligere.(Fetlife). Det er en dating platform/sosialt media for mennesker som har utradisjonelle sexliv. Jeg og kona er ikke fremmed for å ha swinget og deltatt på kink arrangementer for noen år siden. Da jeg tilfeldig browsa litt, kom jeg over en profil som lignet mistenkelig på henne – alderen, byen vi bor i, og til slutt, en veldig særegen tatovering på overarmen. Hun er rett og slett ekstremt deilig. Jeg føler jeg har sett noe veldig personlig som jeg aldri burde ha sett, og problemet er jo at dette hjalp åpenbart nada på de følelsene jeg allerede hadde. Det som om noe gjorde dette her verre er jo den listen på profilen over kinks, som inkluderte bondage, gruppesex, røff sex og.. eldre menn. Men for henne er eldre menn noen som er 35, åpenbart. Jeg holder på å bli klin hakke gal. 

Jeg har selvfølgelig ingen planer om å gjøre noe med dette, og jeg ville aldri utnytte situasjonen eller nærme meg henne på noen måte. Men jeg sliter virkelig med å få tankene vekk, og jeg vurderer nå om jeg kanskje burde finne en måte å distansere meg fra henne på, kanskje avslutte arbeidsforholdet. Samtidig føler jeg at det ville vært utrolig urettferdig for henne, siden hun nettopp har startet karrieren sin og arbeidsforholdet hennes er en stor sjangse for henne. 

Jeg vet også at det ikke akkurat er uvanlig for menn på min alder å bli tiltrukket yngre kvinner, likevel føler jeg meg ganske motbydelig. Også er det selvfølgelig den delen av meg uten moral som hadde ønsket å møte opp på et av disse link eventsene hun hadde trykket ‘skal’ på. Jeg kommer ikke til å gjøre det, men det frister. Heldigvis lar jeg logikken styre mer enn lysten her, og jeg kommer bare til å generelt holde meg unna alle kink events denne byen har for sikkerhetsskyld. Men i helvete da dette er ikke lett. Kona mener det er vanlig og at det kommer til å gå over av seg selv, men jeg føler meg ekkel, samtidig som det er en ekstrem nysgjerrighet og lyst der og.

Usikker på hva jeg er ute etter av svar fra dere her. Føles ikke ut som en situasjon jeg kan gjøre noe med, men nå har jeg i hvertfall fått et utløp for det om ikke annet. 

Du, som andre middelaldrende menn, må forstå at selv om dere ønsker å løpe etter smårips, er dere fullstendig uinteressante, gamle og ekle for disse småripsene. Dere må få selvinnsikt, seriøst. Nå har du en god kone, du har barn, en lederstilling på jobb - alt som mange ønsker seg i livet. Men nei, du må løpe etter ungjenter. Menn flest er griser, altså. Hadde jeg vært deg, så ville jeg ha sagt opp. Både for jenta og kona di sin skyld. Og skill deg fra den stakkars kona, som du tar til takke med. Gjør henne den tjenesten, så hun kan finne en mann som ikke sikler på ungjenter.

Anonymkode: 2da38...2e0

• Liker 21
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette relativt ‘vanlig’ i din alder? Du virker reflektert nok til at du ikke setter henne (og da deg selv) i en kjip situasjon i det minste. For guds skyld, ikke si opp jobben hennes fordi du er kåt på henne.

Forøvrig imponert over at du snakker med kona om dette 

• Liker 12
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er ikke dette relativt ‘vanlig’ i din alder? Du virker reflektert nok til at du ikke setter henne (og da deg selv) i en kjip situasjon i det minste. For guds skyld, ikke si opp jobben hennes fordi du er kåt på henne.

Forøvrig imponert over at du snakker med kona om dette 

Nei, han burde si opp selv. Selvfølgelig kan han ikke si opp henne uten grunn. Kona har nok resignert og akseptert at han ikke lenger elsker henne eller tenner på henne. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men nei, du må løpe etter ungjenter. Menn flest er griser, altså. Hadde jeg vært deg, så ville jeg ha sagt opp. Både for jenta og kona di sin skyld. Og skill deg fra den stakkars kona, som du tar til takke med. Gjør henne den tjenesten, så hun kan finne en mann som ikke sikler på ungjenter.

For det første; så handler vell denne tråden ikke om at jeg skal "løpe" etter noen som helst. Mulig det er noe rav ruskende galt med meg, men uavhengig så er det ikke et alternativ å "løpe etter" henne. Jeg er like irritert over at dette er noe jeg føler på som det du virker som du er.

For det andre; jeg eier dette selskapet, åpenbart kan jeg ikke si opp noe som helst, og uansett hadde det vært et idiotisk alternativ. 

For det tredje; hadde du lest mer enn overskriften her hadde du lest at forholdet til min kone ikke er under trussel. Jeg "tar ikke til takke" med henne. Vi har hatt ett interessant sexliv hele veien, monogam i perioder, i andre ikke. Fra begges side, altså. Vi har snakket om dette her, sammen. Vi er åpne hverandre og det har aldri, å kommer aldri til å være noe utroskap eller lignende her. Ts.

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, han burde si opp selv. Selvfølgelig kan han ikke si opp henne uten grunn. Kona har nok resignert og akseptert at han ikke lenger elsker henne eller tenner på henne. 

Jeg eier selskapet. Jeg har bygd selskapet.

Når det gjelder kona så er dette muligens for alternativt for kvinneguiden å skjønne, men jeg tenner på kona, jeg elsker henne, og det har jeg gjort i alle år. Vi har et sexliv utover det vanlige, i perioder et åpent ekteskap og forøvrig. Vi har deltatt på swinging, gangbangs og det som er. Viktigst av alt, hun er klar over denne problemstillingen, og har ikke noe problem med det utover at jeg syns det er en kjip situasjon. Generelt lite sjalusi her i gården. Ts. 

• Liker 5
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva vil du med dette innlegget? Lette på trykket?

Du er tiltrukket av en person og det er jo lite du kan gjøre med det. Kanskje begynne med fredagskake på jobb, så utvide det til å alltid ha kake, godteri og snacks på pauserommet og håpe at denne unge jenta forsyner seg såpass mye av dette at hun blir feit og mindre attraktiv. Kanskje får hun også inflammasjon i kroppen av det sukkerholdige kostholdet slik at hun blir sykmeldt pga utmattelsessymptomer. Og da slipper du å se henne også. For selv om hun har blitt feit vil du kanskje fortsatt like personligheten hennes, så det er best å få henne vekk fra ditt nærvær også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der må du bare klare å legge på hylla og fortsette livet som normalt. Runk til henne i fantasien da, noe du antakelig gjør. Men det stopper der. Det er ikke unikt å være kåt på en ung dame på jobben. Deal with it. Jesus. Avslutte arbeidsforholdet? Det må i tilfelle være ditt eget.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjesp. Hva er problemet egentlig? Alle opplever sånne ting innimellom, både kvinner og menn. Du vet at ingenting kan skje mellom dere. Så da er det vel bare å vente til det går over.

Anonymkode: 1c53d...c60

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en runk før jobb så har du i alle fall lettet på trykket.

Anonymkode: 557fb...061

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Gjesp. Hva er problemet egentlig? Alle opplever sånne ting innimellom, både kvinner og menn. Du vet at ingenting kan skje mellom dere. Så da er det vel bare å vente til det går over.

Anonymkode: 1c53d...c60

Lette på trykket er vel tanken med innlegget her. Men jeg kjenner genuint på mye dårlig samvittighet og skam i forhold til dette her. Ts.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nedgangstider i din bransje?

Tyder på dette siden en nærlingslivsleder har har tid til å skrive et så langt innlegg på Kvinneguiden😂

Anonymkode: 16273...202

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarer du å ikke mate fantasien? Hver han hun dukker opp i hodet ditt, klarer du å si til deg selv at nei, jeg skal ikke tenke på henne nå? 

Anonymkode: 91f79...340

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du deler det her? For meg høres det ut som om at du ikke vil være i denne situasjonen.

Da har du noen valg:

Klarer du å stå i mot til det går over? Hvis ikke bør du vurdere å oppsøke hjelp fra fagfolk.

Anonymkode: fc8ac...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg eier selskapet. Jeg har bygd selskapet.

Når det gjelder kona så er dette muligens for alternativt for kvinneguiden å skjønne, men jeg tenner på kona, jeg elsker henne, og det har jeg gjort i alle år. Vi har et sexliv utover det vanlige, i perioder et åpent ekteskap og forøvrig. Vi har deltatt på swinging, gangbangs og det som er. Viktigst av alt, hun er klar over denne problemstillingen, og har ikke noe problem med det utover at jeg syns det er en kjip situasjon. Generelt lite sjalusi her i gården. Ts. 

man driter ikke der man spiser med andre ord, noe du ser ut til å skjønne så da er det bare en ting å gjøre mtp resten av det du skriver, få kontroll å tankene dine! 
Supert at du og konemor er på samme bølge og surfer samlivet på en måte som passer dere, men å risikere alt du har bygget for tankene dine ville jeg ikke gjort om jeg var deg, og det kommer garantert ikke noe godt ut av dette uansett hvor åpne du og din kone er om du ikke får kontroll på deg selv. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du, som andre middelaldrende menn, må forstå at selv om dere ønsker å løpe etter smårips, er dere fullstendig uinteressante, gamle og ekle for disse småripsene. Dere må få selvinnsikt, seriøst. Nå har du en god kone, du har barn, en lederstilling på jobb - alt som mange ønsker seg i livet. Men nei, du må løpe etter ungjenter. Menn flest er griser, altså. Hadde jeg vært deg, så ville jeg ha sagt opp. Både for jenta og kona di sin skyld. Og skill deg fra den stakkars kona, som du tar til takke med. Gjør henne den tjenesten, så hun kan finne en mann som ikke sikler på ungjenter.

Snakk om å generalisere... 

Anonymkode: a7fb8...d16

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst, don't shit where you eat. Og du er sjefen, for faen. Ikke mat disse tankene med seksuelle fantasier, da de blir forstyrrende for urførelsen av arbeidet ditt (som du jo har merket). Jeg kan også med enkelhet registrere svært attraktive mennesker på jobb, men klarer veldig fint å skru opp en imaginativ, profesjonell vegg mellom oss. Mye av det handler om at man ikke har sjans i helvete på en slik person. Du kunne fint ha vært pappaen hennes, og hun har fri tilgang på stramme, vakre menn i starten av tjueårene mens du er 15 år unna pensjonsalder. Jeg lar bevisst være med å fantasere om attraktive kollegaer da jeg faktisk skal klare å se dem inn i øynene og være profesjonelle sammen etterpå. Skjønner godt at du føler på skam, faktisk. Det hadde definitivt jeg gjort også.

Leave the young for the young.

Anonymkode: d2518...a73

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det nedgangstider i din bransje?

Tyder på dette siden en nærlingslivsleder har har tid til å skrive et så langt innlegg på Kvinneguiden😂

Anonymkode: 16273...202

Haha. Ikke nedgangstider, men det går litt seint denne uka, skal innrømme det. TS. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Les hi en gang til, du... 

Anonymkode: a7fb8...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...