Gå til innhold

«Gammel» vs ung.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Pedoalert

Anonymkode: 933db...02f

En pedofil går etter barn under 10 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ts

Ja vi føler oss utrolig heldige, han er unge, veldig viril og alltid lysten❤️ Men han er så mye mer enn sex og seksuell nytelse, han har alt❤️

Du vet jo aldri, plutselig skjer det bare🫶

Anonymkode: abd8f...1c1

Jeg mener det er helt greit. Så lenge det er frivillig fra begge. Da jeg var 18 hadde jeg enn FWB på 37. Det er bare gode minner. Men vi måtte også holde det hemmelig pga aldersforskjellen

Anonymkode: 127f2...be3

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke noe om at gamle menn/damer utnytter unge gutter og jenter som snaut er 20 år. Spiller ingen rolle hva slags legning du har, maktforholdet blir skjevt. Når det er sagt så vet jeg det ikke er uvanlig. Har mer enn en bekjent som har rotet seg opp i eldre partnere når vi var unge og de fleste angrer på at de kastet bort tiden sin på slikt.

Anonymkode: 9518e...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han er ikke voksen på nivået du er voksen.

Du er creepy. Punktum.

Hør sangen 29 av demi. Det var til å med lavere aldersforskjell. Du er serriøst 40 år! 40!

Anonymkode: 14201...76f

Ts

Slike holdninger er nettopp grunnen til at vi ikke går ut offentlig…..

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Synes ikke noe om at gamle menn/damer utnytter unge gutter og jenter som snaut er 20 år. Spiller ingen rolle hva slags legning du har, maktforholdet blir skjevt. Når det er sagt så vet jeg det ikke er uvanlig. Har mer enn en bekjent som har rotet seg opp i eldre partnere når vi var unge og de fleste angrer på at de kastet bort tiden sin på slikt.

Anonymkode: 9518e...7e8

Herregud,40 år er ikke gammelt. For noen holdninger folk her har. Ts ikke bry deg om hva andre mener. Dere er voksne begge to og aldersforskjell har da ingenting å si så lenge dere begge vil være sammen. Da har det ingenting å si hva andre mener.

Anonymkode: 47ef7...f97

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Ts

Vi gjør det i hemmelighet, nettopp på grunn av folks syn på stor aldersforskjell. Jeg viste nok at flere ville reagere som deg.

Trist at folk er så dømmende.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sex i seg selv er ikke problemet men med en gang det er følelser innvolvert er det et problem. 

Anonymkode: dd7d1...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Trist at 40 åringer ikke tar mer ansvar for te åringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Trist at 40 åringer ikke tar mer ansvar for te åringer.

Det er ikke opp til en 40 åring å ta vare på en annen voksen mann. Du vet at man er voksen når man er 18 ikke sant?

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Herregud,40 år er ikke gammelt. For noen holdninger folk her har. Ts ikke bry deg om hva andre mener. Dere er voksne begge to og aldersforskjell har da ingenting å si så lenge dere begge vil være sammen. Da har det ingenting å si hva andre mener.

Ts

Tusen takk for støtten🫶 Og ja, du har helt rett🫶 Ja så sant, trodde folk var noe mer liberale, men nei. Nei, vi bryr oss absolutt ikke. Jeg har faktisk snakket med kjæresten, kall han Andre, om folks holdninger her og han blir helt sjokkert over menneskers syn på vårt forhold som er tuftet på kjærlighet og noe så fint mellom to mennesker. Vi har for noe tid siden snakket med hans foreldre og jeg med mine. De har ingen innvendinger så lenge dette er tuftet på kjærlighet. Men også de kom med råd om kanskje å vente litt med å gå ut offentlig. Ja vi er voksne å tar våre egne valg, og nei, for oss betyr aldersforskjell null og nada. Vi er både voksne og vi vil dette så mye begge to🫶❤️ Nei faktisk ikke, andres meninger betyr i grunnen intet. Takk❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ts

Så enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Ts

Tusen takk for støtten🫶 Og ja, du har helt rett🫶 Ja så sant, trodde folk var noe mer liberale, men nei. Nei, vi bryr oss absolutt ikke. Jeg har faktisk snakket med kjæresten, kall han Andre, om folks holdninger her og han blir helt sjokkert over menneskers syn på vårt forhold som er tuftet på kjærlighet og noe så fint mellom to mennesker. Vi har for noe tid siden snakket med hans foreldre og jeg med mine. De har ingen innvendinger så lenge dette er tuftet på kjærlighet. Men også de kom med råd om kanskje å vente litt med å gå ut offentlig. Ja vi er voksne å tar våre egne valg, og nei, for oss betyr aldersforskjell null og nada. Vi er både voksne og vi vil dette så mye begge to🫶❤️ Nei faktisk ikke, andres meninger betyr i grunnen intet. Takk❤️

Så, hva var greien med å lage et innlegg her på et forum? Du ønsker ikke innspill, alt er fantastisk, ingen problemer, kun gjensidig kjærlighet, støtte fra foreldre osv osv. 

Det er så rosenrødt som det kan bli.

Hvorfor opprettet du en tråd her inne egentlig?

Anonymkode: 54753...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så, hva var greien med å lage et innlegg her på et forum? Du ønsker ikke innspill, alt er fantastisk, ingen problemer, kun gjensidig kjærlighet, støtte fra foreldre osv osv. 

Det er så rosenrødt som det kan bli.

Hvorfor opprettet du en tråd her inne egentlig?

Ts

Alt er ikke rosenrødt, det er fordommer og syn på «gammel» vs ung. Jeg var ikke klar over at det var så mye fordomsfulle tanker rundt tema. Men det var av denne årsak jeg opprettet denne tråd. Sett bort fra foreldre, lever vi hemmelig, ikke engang nære venner vet, selv om de kanskje aner noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ts

Alt er ikke rosenrødt, det er fordommer og syn på «gammel» vs ung. Jeg var ikke klar over at det var så mye fordomsfulle tanker rundt tema. Men det var av denne årsak jeg opprettet denne tråd. Sett bort fra foreldre, lever vi hemmelig, ikke engang nære venner vet, selv om de kanskje aner noe?

Du får bare eie det da. Du er en voksen mann. Stå i det om dette er den store kjærligheten du snakker om.

Selvfølgelig verre for tenåringen, han er fortsatt en pubertal underutviklet gutt med en hjerne som ikke er ferdig utviklet tidligst ved 25 års alder. Han skal både bli kjent med seg selv, finne ut hva han vil med livet sitt, prøve sef frem i verden med jobb, venner, studier, sex, forhold osv. Han har så vidt begynt livet. 

Helt sikkert spennende for han å ha sex med en erfaren mann som viser han ting han ikke visste fantes enda. Prostataorgasme er powerful stuff, og alle menn jeg har vist dette universet til har blitt fullstendig hekta. Jeg rimmer, runker og suger kuken, masserer og viser med hele meg at jeg nyter. Det er intense greier for en mann.

Denne gutten vil ikke bli din livspartner. Dessverre. Men du må for all del gjøre som du vil. Loven bryter ikke inn. 

Men hva med moralen din? Verdiene dine? Samvittigheten din?

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.11.2024 den 8.32):

Hvordan vet du dette? Mener du at det automatisk er utnyttelse siden det er så stor aldersforskjell?

Det var større aldersforskjell mellom Jan Thomas og kjæresten (som også var 19) da de ble sammen. På hvilken måten tok an skade av det?

Anonymkode: eb9c1...7b2

Spør du virkelig om dette her, og forventer svar?? Det er vel ingen andre enn kjæresten som kan svare på evt hva slags skade folk tar av slik. Poenget bør de fleste forstå og det er at et forhold med en 40 åring er for en 19 åring et usunt forhold. Mulig 40 åringen er et veldig enkelt individ slik at de er nære hverandre i kunnskap/ erfaring osv. Blant oss normale så er det veldig stor forskjell på en 19 åring og en 40 åring.

Anonymkode: 18e6a...043

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Du får bare eie det da. Du er en voksen mann. Stå i det om dette er den store kjærligheten du snakker om.

Selvfølgelig verre for tenåringen, han er fortsatt en pubertal underutviklet gutt med en hjerne som ikke er ferdig utviklet tidligst ved 25 års alder. Han skal både bli kjent med seg selv, finne ut hva han vil med livet sitt, prøve sef frem i verden med jobb, venner, studier, sex, forhold osv. Han har så vidt begynt livet. 

Helt sikkert spennende for han å ha sex med en erfaren mann som viser han ting han ikke visste fantes enda. Prostataorgasme er powerful stuff, og alle menn jeg har vist dette universet til har blitt fullstendig hekta. Jeg rimmer, runker og suger kuken, masserer og viser med hele meg at jeg nyter. Det er intense greier for en mann.

Denne gutten vil ikke bli din livspartner. Dessverre. Men du må for all del gjøre som du vil. Loven bryter ikke inn. 

Men hva med moralen din? Verdiene dine? Samvittigheten din?

Ts

Takk for dine tanker. Klart jeg gjør og når tiden er inne, når han har passert 20, har vi snakket om å bli offentlige partnere og kjærester. Ja jeg prøver å se alle sider av dette, det gjør han også. Vi er både nøkterne og fortalt at han kan gjøre andre vurderinger og valg mt på partner når han blir eldre. Men det øret vil han ikke høre på.

Jeg vet, han utvikler seg, blir eldre og er fult klar over at hans valg kan endres inn mot 25, noe jeg og forteller til han, men han er fast bestemt på at det er oss for alltid. Klart jeg er klar over at ting kan endres. Alle vet vi uansett alder og aldersforskjell og legning, vil vi aldri kunne garantere et varig forhold. Er helt klar over at han en dag kanskje ser ting annerledes.

Ja sex er utrolig spennende å nytt for han. Jeg har latt han få oppleve hvor intenst deilig og godt sex er. Har latt han få oppleve som du sier,  alt, både prostata orgasmer, rimming, suging, onanering å penetrerende sex. Som du sier, prostata orgasmer har gitt han en power stuff, helt hinsides orgasmer for han, som har åpnet et helt nytt univers for han. Han er helt hekta på å nå disse orgasmene, de får han flere ganger daglig. Ja det er super intense greier for en mann og spesielt for de menn som aldri har opplevd dette tidligere. Han viser både med intense lyder og kroppsspråk at han nyter helt ekstremt.

Ja, han vil bli min livsledsager å forteller at han ikke orker tanken på et annet alternativ. Jeg vil heller ikke såre han og han gir meg og alt i livet.

Må si både moralen og samvittigheten min er god. Føler jeg vil skade han mye mer hvis jeg bryter dette forholdet nå. Det skjer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ts

Takk for dine tanker. Klart jeg gjør og når tiden er inne, når han har passert 20, har vi snakket om å bli offentlige partnere og kjærester. Ja jeg prøver å se alle sider av dette, det gjør han også. Vi er både nøkterne og fortalt at han kan gjøre andre vurderinger og valg mt på partner når han blir eldre. Men det øret vil han ikke høre på.

Jeg vet, han utvikler seg, blir eldre og er fult klar over at hans valg kan endres inn mot 25, noe jeg og forteller til han, men han er fast bestemt på at det er oss for alltid. Klart jeg er klar over at ting kan endres. Alle vet vi uansett alder og aldersforskjell og legning, vil vi aldri kunne garantere et varig forhold. Er helt klar over at han en dag kanskje ser ting annerledes.

Ja sex er utrolig spennende å nytt for han. Jeg har latt han få oppleve hvor intenst deilig og godt sex er. Har latt han få oppleve som du sier,  alt, både prostata orgasmer, rimming, suging, onanering å penetrerende sex. Som du sier, prostata orgasmer har gitt han en power stuff, helt hinsides orgasmer for han, som har åpnet et helt nytt univers for han. Han er helt hekta på å nå disse orgasmene, de får han flere ganger daglig. Ja det er super intense greier for en mann og spesielt for de menn som aldri har opplevd dette tidligere. Han viser både med intense lyder og kroppsspråk at han nyter helt ekstremt.

Ja, han vil bli min livsledsager å forteller at han ikke orker tanken på et annet alternativ. Jeg vil heller ikke såre han og han gir meg og alt i livet.

Må si både moralen og samvittigheten min er god. Føler jeg vil skade han mye mer hvis jeg bryter dette forholdet nå. Det skjer ikke.

Da skjønner jeg enda mindre av hva det er du søker her inne 🤷🏼‍♀️ 

Du har jo bestemt deg, og alt er tipptopp.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Ts.

Som jeg sa, har bestemt meg og det har han også. Jeg ønsker å vite folks syn på «gammel» vs ung, derfor denne tråden. Mange fordommer, men og noen som er positive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts

Hei, jeg er åpen for andres tanker og kan forstå andres syn på vårt forhold og at endel syns jeg er alt for gammel. Vi føler det ikke slik, derfor vi er avventende til å gå ut offentlig nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...