Gå til innhold

«Gammel» vs ung.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Eerh... Han er tenåring fremdeles, og du er straks 40... Det er ekkelt.

Anonymkode: e6ed3...8f6

Ts

Han er snart 20, og vi begge vil dette. Han er mest gira og klart jeg og vil. Vi syns ikke det er ekkelt, men litt derfor jeg spør her, hva andre tenker?

Anonymkode: abd8f...1c1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere gjør det i hemmelighet fordi dere vet at det vil vekke reaksjoner. Du er en gammel grus i forhold til han. 

Anonymkode: d84c9...ffc

Ts

Vi gjør det i hemmelighet, nettopp på grunn av folks syn på stor aldersforskjell. Jeg viste nok at flere ville reagere som deg.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke ung for alderen, men umoden for alderen din. 

Det er ikke sånn at det er greit å utnytte noen under påskuddet at de liker det. Han er fortsatt veldig ung og du utnytter følelsene hans uten å ta hensyn til hva som er bra for han.  

Nei, en masse orgasmer er ikke nok til å si at det er bra for han. Du lærer han ikke noe verdifullt. Det er jo nettopp den tankegangen som viser hvor umoden og egoistisk du er. 

Anonymkode: c3048...8b5

Ts

Oki, ser din forståelse av det. Men hva når han ønsker det inderlig også før sex. Klart han ble enda mer på etter masse intense orgasmer, men han var veldig interessert og på før det. Han vekket og mine følelser for han. Vi opplever ikke dette sånn du beskriver og forholdet er ikke bare sex, men mye mer.

Har forståelse for reaksjonen, men vi opplever og ikke han heller, slik du beskriver det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av dere er kvinner. Hvorfor spør du her? 

Spør på et forum for homofile menn.

Anonymkode: d4c37...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan vet du dette? Mener du at det automatisk er utnyttelse siden det er så stor aldersforskjell?

Det var større aldersforskjell mellom Jan Thomas og kjæresten (som også var 19) da de ble sammen. På hvilken måten tok an skade av det?

Anonymkode: eb9c1...7b2

Ts

Nettopp, når det er kjendiser er det greit, me ellers ikke. Kjæresten til Jan Thomas har absolutt ikke blitt skadet av forholdet.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts

Oki, ser din forståelse av det. Men hva når han ønsker det inderlig også før sex. Klart han ble enda mer på etter masse intense orgasmer, men han var veldig interessert og på før det. Han vekket og mine følelser for han. Vi opplever ikke dette sånn du beskriver og forholdet er ikke bare sex, men mye mer.

Har forståelse for reaksjonen, men vi opplever og ikke han heller, slik du beskriver det.

Det var du som ledet hele hoved innlegget med fokus på sex og orgasmer. 

Det er også hovedgrunnen til at jeg tenker du er umoden. Måten du fremlegger det på. I tillegg så er aldersforskjellen betydelig. Det er stigmatiserende uansett hvordan du snur å vender på det. Dere skammer dere jo allerede over det siden det holdes hemmelig. 

Det er noe ekkelt over det når aldersforskjellen er så stor at dere kunne være far og sønn.. når dere kommer til å bli feiltolket som far og sønn også samtidig som du legger ut i det vide og det breie om orgasmer og hvor bra sexen er. Det er gammel gris vibber altså! 

Du spurte og du fikk svar. 

Ikke alle har samme erfaringer og jeg snakker ikke ned de som har andre erfaringer heller. Men både du og den potensielle kjæresten kommer til å måtte tåle mye dritt om dere har ett forhold, er det verdt det? Det vet jo bare dere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om resten av situasjonen din om du er åpen homofil, har barn osv.

Faren min på 68 kom ut som bifil etter at mamma døde for 2 år siden og forkynte i fjor at han har fått seg kjæreste i form av en nå snart 35 år gammel fyr. Jeg er 40 og syns det er veldig ubehagelig og ser på faren min som en gammel gris nå. Dog ser jeg at fyren er godt for psyken hans og aksepterer det.

Liker du ham får du stå i det og følelsene om det. Er det kun for sexen er du en gammel gris ja. Eller som noen nevnte her hvertfall umoden for alderen.

Anonymkode: 66750...6da

Ts

Jeg er homofil eller bifil, er åpen. Ikke barn og ikke i annet forhold.

Takk for deling. Skjønner hva du føler, men syns det er veldig fint at din pappa kom ut som homofil og lever det ut. Syns ikke aldersforskjellen gjør noen ting. Det fine er at de har det fint sammen.

Jeg liker han på grunn av følelser og ikke bare for sex, selv om sexen er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe galt i dette ts. Dere er voksne begge to. Men hvorfor holder dere på i skjul? 

Anonymkode: 47ef7...f97

Ts

Vi holder det skult på grunn av fordommer og stempling som ja, du ser selv hva flere skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pedoer tenner ikke på 19-20-åringer.
Men litt mannsgrisaktig er det, ja.

Anonymkode: 80fa7...cfc

Ts

Jeg er ikke i nærheten på å tenne på helt unge, kanne aldri  valgt e. På 16 heller, men han jeg er sammen med oppleves både som voksen og selvstendig, selv om han er 19, snart 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere. Misunner deg som har en så ung og viril elsker ❤️ Jeg er mann selv og tenner på, og forelsker meg i bare de som er noe yngre enn meg selv. En ung mann/gutt på 20-25 år hadde vært fantastisk, men dette er en fantasi som aldri blir en realitet dessverre.

Anonymkode: 69f3c...0cc

Ts

Ja vi føler oss utrolig heldige, han er unge, veldig viril og alltid lysten❤️ Men han er så mye mer enn sex og seksuell nytelse, han har alt❤️

Du vet jo aldri, plutselig skjer det bare🫶

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vet du om sannsynligheter her? Kan det være at du egentlig ikke har dekning for sannsynlighetspåstandene dine? Jeg forstår at du har motforestillinger mot dette pga aldersforskjellen, men du kan ikke finne på motargumenter av den grunn. Du skrev at forholdet ikke vil vare, men forholdet mellom Jan Thomas og kjæresten (so etter hvert ble mannen) varte i mange år. De har tett samarbeid i dag og er gode venner.

At du har dårlige erfaringer med dette betyr ikke at alle har det. Jeg kjenner selv to damer som var helt i begynnelsen av 20-årene da de begynte å treffe veldig mye eldre menn. Det er absolutt ikke noe argument for at unge damer skal begynne å treffe eldre; det er derimot et bevis for at det kan gå helt fint. Begge disse damene er over 30 i dag og er sammen med jevnaldrende. Dette er ordentlige og fornuftige damer. 

Anonymkode: eb9c1...7b2

Ts

Jeg er veldig enig med deg her. Vi opplever absolutt ikke noe av det som beskrives.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ingen av dere er kvinner. Hvorfor spør du her? 

Spør på et forum for homofile menn.

Anonymkode: d4c37...c4e

Ts

Grunnen vet ikke, men her er det alt som diskuteres. Er ikke på homofile nettsteder, liker meg ikke der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var du som ledet hele hoved innlegget med fokus på sex og orgasmer. 

Det er også hovedgrunnen til at jeg tenker du er umoden. Måten du fremlegger det på. I tillegg så er aldersforskjellen betydelig. Det er stigmatiserende uansett hvordan du snur å vender på det. Dere skammer dere jo allerede over det siden det holdes hemmelig. 

Det er noe ekkelt over det når aldersforskjellen er så stor at dere kunne være far og sønn.. når dere kommer til å bli feiltolket som far og sønn også samtidig som du legger ut i det vide og det breie om orgasmer og hvor bra sexen er. Det er gammel gris vibber altså! 

Du spurte og du fikk svar. 

Ikke alle har samme erfaringer og jeg snakker ikke ned de som har andre erfaringer heller. Men både du og den potensielle kjæresten kommer til å måtte tåle mye dritt om dere har ett forhold, er det verdt det? Det vet jo bare dere. 

Legger jeg legger vek ikke ut i det vide og breie om sex og orgasmer. Men klart sex er en viktig del av forholdet. Men det inneholder veldig mye mer enn bare sex og seksuell nytelse. Det er faktisk alle de som har samme syn som blant annet det du beskriver her, som er årsaken til at vi enda hemmeligholder forholdet. Men ser jo og kan se noen reagerer og forstår det.

Vi syns forholdet er verdt det, ikke bare for sex men alt det fine rundt. Vet nok vi må tåle litt av verdt i starten og ja, det er verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om han bare var noen få år eldre hadde det faktisk utgjort endel. Tror ikke jeg ville gått åpent ut med en tenåring. Men hvis dere føler det samme om noen år, så er det absolutt innenfor, synes jeg.

Anonymkode: e1ff7...5ca

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han bare var noen få år eldre hadde det faktisk utgjort endel. Tror ikke jeg ville gått åpent ut med en tenåring. Men hvis dere føler det samme om noen år, så er det absolutt innenfor, synes jeg.

Anonymkode: e1ff7...5ca

Ts

Veldig fint sagt❤️ Det er en grunn til at vi ikke har gått ut offentlig enda.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg spyr 🤢

Anonymkode: 78e42...3ba

Ts

Oki hvorfor det? Bare grunnet aldersforskjell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ts.

Det syns jeg da absolutt ikke. Han er voksen og det er han som virkelig vil dette og jeg har klart selv følelser for han.

Han er ikke voksen på nivået du er voksen.

Du er creepy. Punktum.

Hør sangen 29 av demi. Det var til å med lavere aldersforskjell. Du er serriøst 40 år! 40!

Anonymkode: 14201...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som slenger pedo ut uten å forstå hva begrepet betyr.. Hvis han skulle vært det måtte han likt gutter i barneskolealder. Vi snakker om en juridisk voksen person som kan kjøre bil, kjøpe alkohol og stemme ved valg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...