Gå til innhold

«Gammel» vs ung.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fyller 40, er mann, ser på meg som ung for alderen. Har nå truffet en ung mann på 19, blir 20 neste måned. Vi traff hverandre på samme treningssenter. Han er helt på tuppa etter meg og det endte med at vi hadde sex. Jeg er erfaren på nytelse og sex ga han noen seksuelle opplevelser og helt hinsides orgasmer, som nå har førte nærmest avhengighet. Nå ønsker han sex flere ganger daglig og det får han. Det har ført til at han har blitt hinsides forelsket. Må jo si jeg er veldig betatt selv og føler mye av det samme for han.

Er dette greit? Vi lever det ut i hemmelighet, vi er begge skjønt enig at det er stor aldersforskjell. Er dette greit, skal vi leve det åpent fult ut?

Anonymkode: abd8f...1c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eerh... Han er tenåring fremdeles, og du er straks 40... Det er ekkelt.

Anonymkode: e6ed3...8f6

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere gjør det i hemmelighet fordi dere vet at det vil vekke reaksjoner. Du er en gammel grus i forhold til han. 

Anonymkode: d84c9...ffc

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke ung for alderen, men umoden for alderen din. 

Det er ikke sånn at det er greit å utnytte noen under påskuddet at de liker det. Han er fortsatt veldig ung og du utnytter følelsene hans uten å ta hensyn til hva som er bra for han.  

Nei, en masse orgasmer er ikke nok til å si at det er bra for han. Du lærer han ikke noe verdifullt. Det er jo nettopp den tankegangen som viser hvor umoden og egoistisk du er. 

Anonymkode: c3048...8b5

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ikke sånn at det er greit å utnytte noen under påskuddet at de liker det. Han er fortsatt veldig ung og du utnytter følelsene hans uten å ta hensyn til hva som er bra for han.  

Nei, en masse orgasmer er ikke nok til å si at det er bra for han. Du lærer han ikke noe verdifullt. Det er jo nettopp den tankegangen som viser hvor umoden og egoistisk du er. 

Yas! Dette! 🏆

Anonymkode: a0b9e...959

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvordan vet du dette? Mener du at det automatisk er utnyttelse siden det er så stor aldersforskjell?

Det var større aldersforskjell mellom Jan Thomas og kjæresten (som også var 19) da de ble sammen. På hvilken måten tok an skade av det?

Anonymkode: eb9c1...7b2

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Pedoalert

Anonymkode: 933db...02f

Ikke i nærheten en gang.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om resten av situasjonen din om du er åpen homofil, har barn osv.

Faren min på 68 kom ut som bifil etter at mamma døde for 2 år siden og forkynte i fjor at han har fått seg kjæreste i form av en nå snart 35 år gammel fyr. Jeg er 40 og syns det er veldig ubehagelig og ser på faren min som en gammel gris nå. Dog ser jeg at fyren er godt for psyken hans og aksepterer det.

Liker du ham får du stå i det og følelsene om det. Er det kun for sexen er du en gammel gris ja. Eller som noen nevnte her hvertfall umoden for alderen.

Anonymkode: 66750...6da

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker said:

Pedoalert

Hva faen prater du om?? Fyren er nesten 20 og voksen!

Anonymkode: 47ef7...f97

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe galt i dette ts. Dere er voksne begge to. Men hvorfor holder dere på i skjul? 

Anonymkode: 47ef7...f97

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos dere. Misunner deg som har en så ung og viril elsker ❤️ Jeg er mann selv og tenner på, og forelsker meg i bare de som er noe yngre enn meg selv. En ung mann/gutt på 20-25 år hadde vært fantastisk, men dette er en fantasi som aldri blir en realitet dessverre.

Anonymkode: 69f3c...0cc

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hvordan vet du dette? Mener du at det automatisk er utnyttelse siden det er så stor aldersforskjell?

Det var større aldersforskjell mellom Jan Thomas og kjæresten (som også var 19) da de ble sammen. På hvilken måten tok an skade av det?

Ingen kan vite noe som helst helt sikkert, men med en så stor aldersforskjell hvor det er snakk om en gutt som ikke er 20 en gang så mener jeg det er en stor sannsynlighet for at det ikke er ett likeverdig forhold. 

Jeg syntes ikke Jan Thomas tok gode valg han heller skal sies. 

Så lenge sannsynligheten for at man gjør skade er større enn at man gjør noen godt så mener jeg det er best å la være. 

Jeg har selv hatt noen forhold med mye eldre menn da jeg var ung og sårbar. Ingen av de var bra for meg. Jeg kjenner heller ikke noen som har hatt lignende forhold med en slik aldersforskjell (tenåring og middelaldrende mann) som beskriver det som en berikelse og noe de verdsetter når de blir voksne. Alle jeg kjenner som har opplevd noe lignende har bare dårlige erfaringer med det. 

Det betyr ikke at ingen har hatt gode erfaringer, men jeg ser ikke poenget med å ta sjansen da forholdet uansett ikke kommer til å vare. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er dette normen blant de som er homser? 

Anonymkode: bf0c4...c6d

Ts.

Det vet jeg ikke noe om. Anser meg egentlig som biseksuell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Ingen kan vite noe som helst helt sikkert, men med en så stor aldersforskjell hvor det er snakk om en gutt som ikke er 20 en gang så mener jeg det er en stor sannsynlighet for at det ikke er ett likeverdig forhold. 

Så lenge sannsynligheten for at man gjør skade er større enn at man gjør noen godt så mener jeg det er best å la være. 

Hva vet du om sannsynligheter her? Kan det være at du egentlig ikke har dekning for sannsynlighetspåstandene dine? Jeg forstår at du har motforestillinger mot dette pga aldersforskjellen, men du kan ikke finne på motargumenter av den grunn. Du skrev at forholdet ikke vil vare, men forholdet mellom Jan Thomas og kjæresten (so etter hvert ble mannen) varte i mange år. De har tett samarbeid i dag og er gode venner.

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg har selv hatt noen forhold med mye eldre menn da jeg var ung og sårbar. Ingen av de var bra for meg. Jeg kjenner heller ikke noen som har hatt lignende forhold med en slik aldersforskjell (tenåring og middelaldrende mann) som beskriver det som en berikelse og noe de verdsetter når de blir voksne. Alle jeg kjenner som har opplevd noe lignende har bare dårlige erfaringer med det. 

Det betyr ikke at ingen har hatt gode erfaringer, men jeg ser ikke poenget med å ta sjansen da forholdet uansett ikke kommer til å vare. 

At du har dårlige erfaringer med dette betyr ikke at alle har det. Jeg kjenner selv to damer som var helt i begynnelsen av 20-årene da de begynte å treffe veldig mye eldre menn. Det er absolutt ikke noe argument for at unge damer skal begynne å treffe eldre; det er derimot et bevis for at det kan gå helt fint. Begge disse damene er over 30 i dag og er sammen med jevnaldrende. Dette er ordentlige og fornuftige damer. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du takler bruddet bedre enn Nordmo gjorde da Puhakka fant ut han heller ville ha jevnaldrende. 

Anonymkode: c8fbe...623

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Pedoalert

Pedoer tenner ikke på 19-20-åringer.
Men litt mannsgrisaktig er det, ja.

Anonymkode: 80fa7...cfc

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Pedoalert

Ts.

Det syns jeg da absolutt ikke. Han er voksen og det er han som virkelig vil dette og jeg har klart selv følelser for han.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...