AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #1 Del Skrevet 14. november 2024 Er det noen som vet noe om energinivå til portugisisk vannhunder? Eller noe annet om dem? Anonymkode: 1d737...069 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #2 Del Skrevet 14. november 2024 http://www.portugisisk-vannhund.no/mentalitet-og-aktivitet ❗ https://www.nkk.no/hunderaser-og-kjop-av-hund/rasevelger/raser/portugisisk-vannhund https://dyrebar.no/raser/hund/portugisisk-vannhund/ Anonymkode: a9218...8e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #3 Del Skrevet 14. november 2024 Jeg har hørt om fryktelig mye sykdom på hunder fra enkelte kenneler, så jeg ville sjekket nøye. Da ikke helseproblemer det sjekkes for som HD, men allergier, mageproblemer og kreft. Ellers er de jeg kjenner herlige hunder, men de fleste av dem krever en del trening fysisk og psykisk. Anonymkode: fa5e8...ab3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #4 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har hørt om fryktelig mye sykdom på hunder fra enkelte kenneler, så jeg ville sjekket nøye. Da ikke helseproblemer det sjekkes for som HD, men allergier, mageproblemer og kreft. Ellers er de jeg kjenner herlige hunder, men de fleste av dem krever en del trening fysisk og psykisk. Anonymkode: fa5e8...ab3 Sånn som storpudler? Anonymkode: 1d737...069 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arx Skrevet 14. november 2024 #5 Del Skrevet 14. november 2024 Middels aktivitetsnivå ref NKK, og det stemmer godt. Aktive hunder men trenger ikke timesvis hver dag heller. Glad i lange turer og å bruke hodet sitt. Kan ha en del stress og ro-trening er viktig, særlig som valp og unghund. Og som nevnt over helse - jeg kjenner ikke til " fryktelig mye sykdom" hos enkelte kenneler, men de kan generelt plages med allergi, mage, addison og lignende. Lurt å spørre litt rundt i rasemiljøet også, ikke alle oppdrettere som er like ærlige på evt sykdom på linjer heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #6 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Sånn som storpudler? Anonymkode: 1d737...069 Muligens relativt likt. Anonymkode: fa5e8...ab3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #7 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Muligens relativt likt. Anonymkode: fa5e8...ab3 Hvordan da? Anonymkode: 1d737...069 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #8 Del Skrevet 15. november 2024 Personlighet messing ville jeg ikke anbefalt hunden om en ikke er vandt med hun. De tar Kontroll om de kan Anonymkode: 95e42...ce2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #9 Del Skrevet 15. november 2024 Særs krevende hunder. Mye dårlig mentalt og kjenner flere med mykje allergi. Anonymkode: b3627...930 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 15. november 2024 #10 Del Skrevet 15. november 2024 Har en på 1 år, verdens beste hund. Krever litt, akkurat passe aktiv. Lett å lære, tolmodig med 2 barn. Ikke krevende i heltatt, verdens beste venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå