Gå til innhold

Daten skal reise til Thailand alene for å "slappe av" lov å være skeptisk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hadde reagert mer på løynene enn på ferien

Anonymkode: ef148...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Feminister hater Thailand. Det har blitt en form for rasisme mot dette flotte folket. 

Anonymkode: f4891...564

Ingen hater Thailand. Jeg har en god venninne fra Thailand, og har vært der på familieferie flere ganger. Det min thailandske venninne derimot bekrefter, er at horder av enslige menn fra Vesten reiser til Thailand for å kjøpe sex, gjerne fra mindreårige. Dessverre. Enslige menn som drar alene til Thailand, drar som regel for å kjøpe sex. Familier som drar til Thailand, drar for å oppleve landet. 

Anonymkode: c11fa...c7d

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Litt drøyt å legge menn til hat fordi de drar til Thailand. Tror ikke dere mange menn drar dit på golfferie eller bare nyte varmen på stranda. 

Anonymkode: 98626...00b

Nei. Du er naiv.Menn drar til Thailand for å ligge mest mulig rundt.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Naiv du.

Alle vet hva mannfolka gjør der. Man vil jo ikke ende opp med en mann med hiv heller. Vet om nok tilfeller av de som har fått det fra Thailand. 

Anonymkode: 08899...20c

Jeg hadde vært mer bekymret for at mannen skulle kjøpe sex fra mindreårige. Det er dessverre mye av dette i Thailand, og menn fra Norge er representert i statistikken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ærlig talt, hvor tett går det egentlig an å være? Jeg har reist rundt i sørøst-Asia mange, mange ganger i mitt liv, og det har jeg greid helt fint uten å ha sex med prostituerte en eneste gang. Har reist både alene og sammen med venner, og har aldri sett noen av de kjøpe sex heller.

Selvfølgelig forekommer prostitusjon i Thailand også, men altså, hvis man først og fremst er ute etter å kjøpe sex er det langt lettere og billigere å bare dra til Tyskland, Sveits, Østerrike, Nederland eller andre europeiske land hvor organisert prostitusjon både er lovlig og lett tilgjengelig. Vi snakker 1-2 timers flytur og flybilletter til noen hundrelapper. Hvorfor reise halve jorda rundt?

Dere som tror Thailand ikke har mer å by på en sexturisme kan umulig ha vært i Thailand. HI sier mer om TS sine fordommer enn noe annet.

Anonymkode: 145ad...812

Men disse landene du ramser opp, har svært strenge straffer for sex med mindreårige, godt utviklet politi uten mye korrupsjon, og streng kontroll. Thailand mangler alt dette. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turen er sikkert planlagt en stund? Hadde jeg datet noen i bare en måned hadde jeg da ikke reagert på at de skal ut og reise. Flott at de er eventyrlystne og liker reising tenker jeg! 

Om daten hadde drivet og løyet til meg er en helt annen sak, da hadde jeg jo ikke giddi å date han lenger. 

Anonymkode: 4f564...663

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Turen er sikkert planlagt en stund? Hadde jeg datet noen i bare en måned hadde jeg da ikke reagert på at de skal ut og reise. Flott at de er eventyrlystne og liker reising tenker jeg! 

Om daten hadde drivet og løyet til meg er en helt annen sak, da hadde jeg jo ikke giddi å date han lenger. 

Anonymkode: 4f564...663

Han reiser ALENE. Ikke med familie, kjæreste eller venner. Hvem gidder å reise alene til Thailand for å ligge alene på stranda?

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du vite om han forteller sannheten om hva han har gjort i Thailand når han allerede har ljugd om flere ting? At han ljuger til deg om småting betyr regelrett at han ikke respekterer deg, er ansvarsløs, og tro meg, han forandrer seg ikke. Snakker av erfaring. Eksen min var sånn.

Tenk om du skal ha barn med han? Hvilke verdier blir de oppdratt med? De kommer aldri til å kunne stole på ham. Du kommer aldri til å kunne stole på ham. Ikke gjør dette mot deg selv, du fortjener helt sikkert bedre.

Anonymkode: ae04b...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han allerede lyver og det uansett er så mange menn for deg i verden, å dere ikke har ligget, så kan det jo være greit å bare la denne gå?

Anonymkode: facc9...377

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ærlig talt, hvor tett går det egentlig an å være? Jeg har reist rundt i sørøst-Asia mange, mange ganger i mitt liv, og det har jeg greid helt fint uten å ha sex med prostituerte en eneste gang. Har reist både alene og sammen med venner, og har aldri sett noen av de kjøpe sex heller.

Selvfølgelig forekommer prostitusjon i Thailand også, men altså, hvis man først og fremst er ute etter å kjøpe sex er det langt lettere og billigere å bare dra til Tyskland, Sveits, Østerrike, Nederland eller andre europeiske land hvor organisert prostitusjon både er lovlig og lett tilgjengelig. Vi snakker 1-2 timers flytur og flybilletter til noen hundrelapper. Hvorfor reise halve jorda rundt?

Dere som tror Thailand ikke har mer å by på en sexturisme kan umulig ha vært i Thailand. HI sier mer om TS sine fordommer enn noe annet.

Anonymkode: 145ad...812

Takk for at du noterer opp flere land vi burde være ops på at menn reiser til og ikke date om de er shady+reiser alene.

Thailand

Østeriket

Tyskland

Sveits

Nederland

Hvilke andre land har lovlig prostitusjon?

Anonymkode: facc9...377

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Han reiser ALENE. Ikke med familie, kjæreste eller venner. Hvem gidder å reise alene til Thailand for å ligge alene på stranda?

Jeg er jente, men backpacket alene i Thailand for noen år siden. Var der i 4 mnd, møtte likesinnede hele tiden. Perfekt synes jeg; kunne reise hvor jeg ville og oppsøke selskap når jeg ønsket det.

Og Thailand er MYE mer enn horer og prostitusjon. Møtte mange gutter som også reiste alene, og de var ikke ute etter å kjøpe sex.

Anonymkode: 58e15...09e

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er jente, men backpacket alene i Thailand for noen år siden. Var der i 4 mnd, møtte likesinnede hele tiden. Perfekt synes jeg; kunne reise hvor jeg ville og oppsøke selskap når jeg ønsket det.

Og Thailand er MYE mer enn horer og prostitusjon. Møtte mange gutter som også reiste alene, og de var ikke ute etter å kjøpe sex.

Ute etter gratis da? 

Anonymkode: de90f...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ute etter gratis da? 

Ble sikkert det på noen ja. Det er vel helt vanlig når unge mennesker møtes ute i verden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så flaut når de kommer hjem med damer som er yngre enn barna sine

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er veldig mange som reiser alene... Hvis man vil reise alene i februar og ha sol og varme, så er Asia ett godt valg.

Soloreising er kjempepopulært, og ikke alle har venner og familie med samme reisemuligheter...

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ute etter gratis da? 

Menn kan ikke reise alene og møte andre uten å være ute etter sex? Menn er ikke huleboere som knuller alt som går og står på to og fire bein så fort de får muligheten.... Ikke alle menn er kåte drittsekker som ønsker overgå Rune Rudberg...

Anonymkode: 49400...d03

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ingen hater Thailand. Jeg har en god venninne fra Thailand, og har vært der på familieferie flere ganger. Det min thailandske venninne derimot bekrefter, er at horder av enslige menn fra Vesten reiser til Thailand for å kjøpe sex, gjerne fra mindreårige. Dessverre. Enslige menn som drar alene til Thailand, drar som regel for å kjøpe sex. Familier som drar til Thailand, drar for å oppleve landet. 

Kvalm er du. Så eneste måten å få lov til å oppleve Thailand er å stifte familie først? Håper jeg slipper å møte deg noen gang, din ignorante taper.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer garantert til å være sammen med en thaidame den karen der. Det er de alle sammen. 

Anonymkode: 19bdc...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes prostituerte i Norge også..

Anonymkode: a54de...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne veldig godt tenkt meg å reist for å oppleve Thailand, men jeg tør ikke på grunn av stigma knyttet til sex-turisme.

Anonymkode: 997c0...86b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kunne veldig godt tenkt meg å reist for å oppleve Thailand, men jeg tør ikke på grunn av stigma knyttet til sex-turisme.

Anonymkode: 997c0...86b

Ikke bry deg om ignorante mennesker. Hva skal disse kvinnene som har slike holdninger gjøre med saken? Det er mennesker du uansett ikke vil ha rundt deg. Win win

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...