AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #1 Del Skrevet 13. november 2024 Syns dette har variert så mye siste årene og nå er vi jo igjennom den ørtende undervarianten. Vi har ikke tester, men hele familien hoster som galne og får ikke sove. Det er derimot kun om kvelden/natten. Har pleid å få magetarm trøbbel tidligere, men hører mindre snakk om det nå blant folk. Noen som vet hvilke symptomer som går igjen blant infiserte nå? Anonymkode: 45ea8...43b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #2 Del Skrevet 14. november 2024 Hvordan kroppen din reagerer på covid kommer an på hvor velregulert immunforsvaret ditt er. Er du ung, fungerer immunforsvaret ditt mye bedre enn om du er gammel og systemet er slitt. Hvis du mosjonerer og spiser sunt og variert, har du et mer velregulert immunforsvar enn en feit sofagris som lever ensidig på grandis og cola. Hvilke symptomer du pådrar deg av covid, kan du langt på vei bestemme selv. Anonymkode: d905c...233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #3 Del Skrevet 14. november 2024 Hadde hodepine jeg følte satt bak øynene. Sliten og snørrete. Anonymkode: fbb07...e78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #4 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hvordan kroppen din reagerer på covid kommer an på hvor velregulert immunforsvaret ditt er. Er du ung, fungerer immunforsvaret ditt mye bedre enn om du er gammel og systemet er slitt. Hvis du mosjonerer og spiser sunt og variert, har du et mer velregulert immunforsvar enn en feit sofagris som lever ensidig på grandis og cola. Hvilke symptomer du pådrar deg av covid, kan du langt på vei bestemme selv. Anonymkode: d905c...233 Jeg er ung, slank, veltrent og har et næringsrikt kosthold. Lå slått ut ei uke sist jeg hadde corona. Det var som influensa og omgangsyken samtidig hos meg. Ikke sånn sykehus ille, men da hadde jeg ikke vært sånn skikkelig syk siden barneskolen. Så livsstilen påvirket ikke utbruddet hos meg ihvertfall. Anonymkode: 45ea8...43b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #5 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Syns dette har variert så mye siste årene og nå er vi jo igjennom den ørtende undervarianten. Vi har ikke tester, men hele familien hoster som galne og får ikke sove. Det er derimot kun om kvelden/natten. Har pleid å få magetarm trøbbel tidligere, men hører mindre snakk om det nå blant folk. Noen som vet hvilke symptomer som går igjen blant infiserte nå? Anonymkode: 45ea8...43b Høres ut som mykoplasma. Anonymkode: ad93a...f9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #6 Del Skrevet 14. november 2024 Jeg har mykoplasma og puster som om jeg har gjørme i lungene, litt tørrhoste og har lite energi Anonymkode: 6e797...f70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SaraMus Skrevet 18. november 2024 #7 Del Skrevet 18. november 2024 Jeg har covid nå, og har feber, rennende nese og en tørrhoste som holder på å ta fullstendig knekken på meg. Sliter veldig med å sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå