Gå til innhold

Menn som stalker ex. Hva tenker dere på?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En klassiker dette, har sikkert kommet slike meldinger gjennom hele året, 

ikke «så lenge etterpå» 

så hvis du oppdaget dette nylig i dette ferske forholdet ditt, så er det sterk fare for at du ble servert en liten hvit en. 

Anonymkode: 23129...226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 11/13/2024 at 11:20 PM, AnonymBruker said:

Jeg har aldri gjort det. Forsøkt å få tilbake ex., altså. Det er en grunn til at det ble slutt, tenker jeg. 

Men altså, min kjæreste har plutselig fått meldinger fra en hun hadde et kort forhold til for et år siden. Vi har vært kjærester i mange måneder allerede. Fyren var vistnok en dust. Nå gnåler han og sier han savner henne osv. Hun har sagt hun er i forhold og ønsker ikke noe kontakt. Hun bare rister på hodet og svarer ikke mer. 

Skjønner ikke sånne typer hvor patetiske de er? 

Menn her på forumet som holder på sånn.. Her er et godt råd: Slutt! Det er stakkarslig. Fokuser heller på single damer dere har sjans på enn å kaste bort tiden på sånt. 

Anonymkode: 792d0...05d

Vet du egentlig hva stalking er?

Anonymkode: 49bf2...1cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Dette, du høres bare veldig usikker ut ts.

Anonymkode: da0a5...324

Enig. Dama hans skulle sett dette innlegget, så tror jeg raskt hun hadde gått tilbake til exen. Makan til usikker fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Tullprat. Ingen grunn til å være toxic. Hvorfor skal jeg være usikker på noe npr kjæresten min er åpen om det?

Jeg sier bare at de menn som driver og prøver å sutre seg tilbake til exen må være klar over at sånt blir snakket om og at de fremstår stakkarslige.  Særlig når man kommer såpass lenge etterpå så virker man litt desperat. 

Men si meg. Mener du å si at hvis dere selv har type og ekser og andre damer driver og prøver seg på han enda de vet han er i et forhold, så synes dere det er helt greit. Null stress? Jeg hadde inntrykk av at damer en enda mer negative til sånt enn menn? 

Er det noen som er toxic her er det deg ts. du høres ut som en veldig usikker ung gutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Enig. Dama hans skulle sett dette innlegget, så tror jeg raskt hun hadde gått tilbake til exen. Makan til usikker fyr.

Jasså?

Jeg vet om haugevis av tråder her på KG der damer er forbannet over at andre damer legger an på typen hennes. I disse trådene gis det massiv støtte fordi ingen liker homewreckere.

Det er lov for en mann å bli irritert når andre menn legger an på kjæresten. Hvis jeg hadde en kjæreste som ikke brydde seg, det var bare for andre mannfolk å stille seg i kø, så ville jeg lurt. Synes det er bra at TS synes sånn oppførsel er patetisk.

Anonymkode: f14f7...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på å legge an på en eks som har gått videre til nytt forhold, og stalking. 

Det første er litt søtt og hjelpeløst, og lar seg løse med en enkel avvisning. 

Den andre er plagsom, skaper utrygghet og frustrasjon, forsøkes løst med politianmeldelse og besøksforbud og flytting og hemmelig adresse, og burde resultere i en streng reaksjon fra domstolene.

Anonymkode: 367a5...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 13.11.2024 den 23.20):

Jeg har aldri gjort det. Forsøkt å få tilbake ex., altså. Det er en grunn til at det ble slutt, tenker jeg. 

Men altså, min kjæreste har plutselig fått meldinger fra en hun hadde et kort forhold til for et år siden. Vi har vært kjærester i mange måneder allerede. Fyren var vistnok en dust. Nå gnåler han og sier han savner henne osv. Hun har sagt hun er i forhold og ønsker ikke noe kontakt. Hun bare rister på hodet og svarer ikke mer. 

Menn her på forumet som holder på sånn.. Her er et godt råd: Slutt! Det er stakkarslig. Fokuser heller på single damer dere har sjans på enn å kaste bort tiden på sånt. 

Hvorfor skriver du dette innlegget? Det er jo fordi du er sjalu,det er DINE følelser. Du kan ikke styre om en "dust" prøver få ny sjans på dama de. Du kan ikke styre noen ting. Neste måned kan det være en komlega,nabo osv som prøver lykken med å kontakte dama de. Slik er verden. 

Du er i et forhold. Du stoler på dama antar jeg. Du må jobbe med dine egne følelser og sjalusi. 

Anonymkode: 8874b...83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.11.2024 den 23.20):

Var en som stadig tok kontakt med meg over en periode på 6 år. Det hjalp lite å blokkere nummer, for hvis jeg fikk nytt simkort så dukket det opp meldinger igjen. Andre ganger hadde han nye numre. Kunne gå 10 mnd med stillhet, også på igjen. 

Ble stille fra han etter ny kjæreste snakket hardt til han. 

Opplevde å få forespørsel fra eks på tiktok 10 år etter brudd, da jeg fjernet den forsøkte han straks på Instagram. Da blokkerte jeg han innen alt av sosiale medier. 

Anonymkode: e32b2...936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...