AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #21 Del Skrevet 14. november 2024 Alle feminister vet dette allerede. Feminister er for likestilling. De hater ikke menn. At det finns kvinner som hater menn som kaller seg feminister endrer ikke begrepet. Alle mine venninner er feminister og alle elsker menn like mye som kvinner. Likestilling er målet, ikke overtakelse 🙄 Anonymkode: d8820...925 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #22 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alle feminister vet dette allerede. Feminister er for likestilling. De hater ikke menn. At det finns kvinner som hater menn som kaller seg feminister endrer ikke begrepet. Alle mine venninner er feminister og alle elsker menn like mye som kvinner. Likestilling er målet, ikke overtakelse 🙄 Anonymkode: d8820...925 Da må feminister bli flinkere til å kommunisere forståelsen de har for menn.😊 Mange menn er nesten bare vant med å høre kritikk fra feminister. Kanskje spesielt de mennene som ikke kjenner eller snakker med så mange feminister personlig, men som ser feminister uttale seg om menn i media og på internett. Da har jo ofte feminister en agenda om å kritisere en eller annen form for mannsdominans eller lignende. Og det er ingenting galt med det i seg selv. Men når resultatet blir at mange menn føler at feminister alltid snakker om dem i negative sammenhenger så er det en uheldig kommunikasjon tror jeg. TS Anonymkode: 0d7f6...27d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #23 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Da må feminister bli flinkere til å kommunisere forståelsen de har for menn.😊 Mange menn er nesten bare vant med å høre kritikk fra feminister. Kanskje spesielt de mennene som ikke kjenner eller snakker med så mange feminister personlig, men som ser feminister uttale seg om menn i media og på internett. Da har jo ofte feminister en agenda om å kritisere en eller annen form for mannsdominans eller lignende. Og det er ingenting galt med det i seg selv. Men når resultatet blir at mange menn føler at feminister alltid snakker om dem i negative sammenhenger så er det en uheldig kommunikasjon tror jeg. TS Anonymkode: 0d7f6...27d Nei. For dere gjør det ikke tilbake. Jeg har i flere år! Vært snill og det endrer ikke en drit. Jeg har ikke all verden av tid til å ha tålmodighet å lære voksne menn om verden eller normal respekt for andre. Så nå får dere heller den klassiske fingeren om dere ikke forstår. Anonymkode: 5ada5...433 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 15. november 2024 #24 Del Skrevet 15. november 2024 Tråden er ryddet for brudd på regelen om å utgi seg for å være flere personer i en tråd. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå