Gå til innhold

Kjærste tvinger meg til å komme

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lur Venn skrev (2 minutter siden):

😆 det er helt vanlig at vi lar damene komme først, det skulle da bare mangle

Er det også vanlig hvis dama sier at hun ikke vil? Skulle det da også ellers bare mangle?

Anonymkode: 534b0...6f1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det også vanlig hvis dama sier at hun ikke vil? Skulle det da også ellers bare mangle?

Men hvorfor vil hun ikke komme? Er ikke det liksom målet med å ha sex

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lur Venn skrev (45 minutter siden):

Tro det eller ei, det er ikke alltid målet nei. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lur Venn skrev (54 minutter siden):

Noen kvinner, og menn, blir veldig følsømme på kjønnsorganet etter en orgasme, og da er det ubehagelig å fortsette. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Å bli tvunget til å komme, høres unektelig ut som et luksusproblem - i all den tid mange sliter med å komme i det hele tatt. ☺️

Anonymkode: b2c6e...99c

Skremmende hvor lite enkelte skjønner.

Anonymkode: 549ee...e0e

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter orgasme er ikke sex like godt mer.. Å ha sex lenge etterpå hadde ikke fristet

Anonymkode: 57bd6...efe

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at du ikke ønsker å ha orgasme i det hele tatt? (hvorfor?)

Ønsker du å ha sex overhodet?

Eller er det slik at du ønsker at HAN kommer først, og at han evt. fingrer deg til orgasme etterpå? (hvorfor?)

Jeg spør ikke hvorfor fordi jeg mener det er feil, men fordi jeg prøver å forstå problemstillingen.

Anonymkode: 5fa03...e70

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lur Venn skrev (7 timer siden):

Jeg syns ærlig talt at sex kan bli mer ubehagelig enn digg etter orgasme fordi jeg blir så følsom. Mye bedre om jeg kommer mot slutten av akten (evt sammen med han). Ved tidlig orgasme føler jeg at ting dabber av fordi han da må være så forsiktig. 

Anonymkode: 36c34...6bf

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.11.2024 den 17.35):

Jeg vet at du  ikke er TS. 
Jeg og mine nærmeste venninner kan snakke om det meste , og vi gir hverandre ærlige råd  ja.  
Det et ikke alle tråder her inne som er så seriøse som de ser ut som heller . 
Jeg føler meg heller ikke tøff , men undres over alle slags rare problematikker folk kaver med , men som kan rettes på med enkle grep: SNAKK SAMMEN ! 

Anonymkode: d574a...814

Men svarer du veninene dine med ironi og bagetalisering eller svar du de med mer respekt? Jeg tipper du hadde fremståt litt mindre bombastisk om du ikke var anonym. Det er ikke alle tråder som er seriøse, men du vet ikke hvilke som er skrevet av folk som virkelig trenger hjelp heller. Du vet heller ingen ting om TS sinne forutsetninger for å løse dette, uanset om du inbiler deg at det ville vært enkellt for deg. Det finnes usikre tenåringer som faktisk ikke vet hva de kan forvente i et forhold, syns det er trist at de vil bli møt med ironi og bagetalisering på KG.

Endret av Pippi Lotta
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.11.2024 den 16.53):

Å bli tvunget til å komme, høres unektelig ut som et luksusproblem - i all den tid mange sliter med å komme i det hele tatt. ☺️

Anonymkode: b2c6e...99c

Det er jo en stor myte. Du kan neppe mye om psykologi. 

Anonymkode: 8727d...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (17 timer siden):

Men svarer du veninene dine med ironi og bagetalisering eller svar du de med mer respekt? Jeg tipper du hadde fremståt litt mindre bombastisk om du ikke var anonym. Det er ikke alle tråder som er seriøse, men du vet ikke hvilke som er skrevet av folk som virkelig trenger hjelp heller. Du vet heller ingen ting om TS sinne forutsetninger for å løse dette, uanset om du inbiler deg at det ville vært enkellt for deg. Det finnes usikre tenåringer som faktisk ikke vet hva de kan forvente i et forhold, syns det er trist at de vil bli møt med ironi og bagetalisering på KG.

For å si det sånn, jeg har aldri opplevd at venner kommer med en sånn problemsetting, og jeg undres over hele tråden TS kom med. 
Greier ikke å ta sånt alvorlig . 
Det har heller ikke kommet noe tilbakemelding fra TS heller 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

For å si det sånn, jeg har aldri opplevd at venner kommer med en sånn problemsetting, og jeg undres over hele tråden TS kom med. 
Greier ikke å ta sånt alvorlig . 
Det har heller ikke kommet noe tilbakemelding fra TS heller 

Åpenbart at du ikke tar det seriøst. Er det jeg synes er trist, når du ikke aner om du svarer noen som tuller eller en ung jente som utsettes for overgrep.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.11.2024 den 17.06):

Men kjære deg! 
Det er jo bare å åpne munnen og si fra at kroppen er min og jeg bruker den på den måten jeg vil. 
Derfor var jeg ironisk. 
Den historien høres jo helt koko ut! 

Enig. Er det noe som mangler i alle disse sexanekdotene på kvinneguiden er det å si fra til partneren, med lyd fra munnen, om hva man liker og ikke liker. Jeg var også sånn med eksen at jeg ville forsøke å få henne til å komme først da jeg relativt lett kan kan fikse meg selv i løpet av en liten stund, mens hun trengte mye oppvarming osv - men det var aldri snakk om noen tvang. Og hun hadde sagt fra om noe var for dårlig, det kan man trygt si.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...