AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #21 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Å bli tvunget til å komme, høres unektelig ut som et luksusproblem - i all den tid mange sliter med å komme i det hele tatt. ☺️ Anonymkode: b2c6e...99c Det er ikke et luksusproblem, det er vondt. Han vil at hun skal komme først slik at han kan peise på etterpå for 'hun da er strammere etterpå'. Han bryr seg ikke om hennes nytelse, han bryr seg kun om sin egen. Det er ikke alltid godt med penetrerende sex etter orgasme. Anonymkode: 053af...3b8 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 14. november 2024 #22 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men kjære deg! Det er jo bare å åpne munnen og si fra at kroppen er min og jeg bruker den på den måten jeg vil. Derfor var jeg ironisk. Den historien høres jo helt koko ut! Anonymkode: d574a...814 Det er jo åoenbart ikke det, for da hadde hun ikke følt det var tvang. Det er lov å holde kjeft, om man ikke er i stand til å relatere til tema... TS det er litt vanskelig å gi deg råd, men jeg tenker første skrit burde vere å snake med kjeresten i en ikke sexuel situasjon. Prøv å forklare hvordan du føler det på en rolig og ikke anklagende måtte. Greier han fremdeles ikke å ta hensyn til hva du ønsker synes jeg du skal slute å ha sex med han. Det er ingen som skal kreve noe sexuelt fra deg som du ikke vil gi! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #23 Del Skrevet 14. november 2024 Olive_North skrev (2 minutter siden): Så hvorfor skrev du ikke det? Fordi jeg syntes hele tråden var idiotisk! Hvorfor skjønner ikke folk at de må snakke SAMMEN !!! Anonymkode: d574a...814 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #24 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi jeg syntes hele tråden var idiotisk! Hvorfor skjønner ikke folk at de må snakke SAMMEN !!! Anonymkode: d574a...814 De har jo åpenbart allerede diskutert det, siden hun vet hvorfor han liker det. Er det usannsynlig for deg at han bare ikke hører etter når hun sier hun ikke vil? Anonymkode: 534b0...6f1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 14. november 2024 #25 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi jeg syntes hele tråden var idiotisk! Hvorfor skjønner ikke folk at de må snakke SAMMEN !!! Anonymkode: d574a...814 Så du går for strategien fight Idioti med idioti? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #26 Del Skrevet 14. november 2024 Pippi Lotta skrev (1 minutt siden): Det er jo åoenbart ikke det, for da hadde hun ikke følt det var tvang. Det er lov å holde kjeft, om man ikke er i stand til å relatere til tema... TS det er litt vanskelig å gi deg råd, men jeg tenker første skrit burde vere å snake med kjeresten i en ikke sexuel situasjon. Prøv å forklare hvordan du føler det på en rolig og ikke anklagende måtte. Greier han fremdeles ikke å ta hensyn til hva du ønsker synes jeg du skal slute å ha sex med han. Det er ingen som skal kreve noe sexuelt fra deg som du ikke vil gi! Du mener at jeg er ikke er i stand til å tenke ?? Du har ingen kunnskap om hvem TS er eller hvordan den kjæresten er. Derfor så er mitt råd like aktuelt som ditt . Begynne å snakke sammen og si nei om det er noe du ikke liker ! Det er mitt råd til TS Anonymkode: d574a...814 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #27 Del Skrevet 14. november 2024 Olive_North skrev (1 minutt siden): Så du går for strategien fight Idioti med idioti? Når det åpenbare for meg er langt ifra åpenbart for den som ikke ser lyset så må noe få dem til å våkne opp! Anonymkode: d574a...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 14. november 2024 #28 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du mener at jeg er ikke er i stand til å tenke ?? Du har ingen kunnskap om hvem TS er eller hvordan den kjæresten er. Derfor så er mitt råd like aktuelt som ditt . Begynne å snakke sammen og si nei om det er noe du ikke liker ! Det er mitt råd til TS Anonymkode: d574a...814 Nettopp ingen av oss kjener TS eller vet hvor sårbart dette temaet er for henne. Derfor jeg synes ironi og bagetalisering var unødvendig! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #29 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De har jo åpenbart allerede diskutert det, siden hun vet hvorfor han liker det. Er det usannsynlig for deg at han bare ikke hører etter når hun sier hun ikke vil? Anonymkode: 534b0...6f1 Men hva gjør en da hvis mannen ikke lytter???? Anonymkode: d574a...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #30 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Godt gjort at du klarer å komme dersom dette byr deg sånn i mot. Du får jo nesten bare la være å ha sex med ham, om du blir ufrivillig utsatt for sånne ubehageligheter. Anonymkode: 07ad5...58e Våkna jeg i 1940? Jeg duppa bare på sofaen men jeg må jo det når jeg ser slike holdninger. FYI. Orgasmer kan fint skje under press, selv voldtektsoffer og fødende kan oppleve orgasme uten at det er fordi de har lyst å oppleve den orgasmen. Orgasmer kan skje alle, uavhengig av kjønn og situasjon ned nok og riktig stimuli, det er overhode ikke ensbetydende med at man er villig i øyeblikket. Anonymkode: 5f92d...07b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #31 Del Skrevet 14. november 2024 Pippi Lotta skrev (Akkurat nå): Nettopp ingen av oss kjener TS eller vet hvor sårbart dette temaet er for henne. Derfor jeg synes ironi og bagetalisering var unødvendig! Da får du fortsette å jobbe for den gode saken , og prøve å få mannen til å bli til en ny utgave av seg sjøl. Noen par her inne på KG endrer ikke på noe uansett hvor mange råd de får Anonymkode: d574a...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 14. november 2024 #32 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Han tenner veldig på det, og vil at jeg alltid skal komme først under sex. Er mer trang etter det sier han, men føler meg tvinge til det. Hvordan gå frem på dette her? Anonymkode: 1e07f...7e2 Dere må åpenbart snakke sammen. Hvordan svarer du når han kommenterer at du er trangere etter orgasme? Vet ikke hvor lenge dere har vært sammen eller hvor gamle dere er, men uavhengig av dette er det viktig å snakke om følelser. Det å bli utsatt for tvang kan skade deg seksuelt AnonymBruker skrev (18 timer siden): Han tenner veldig på det, og vil at jeg alltid skal komme først under sex. Er mer trang etter det sier han, men føler meg tvinge til det. Hvordan gå frem på dette her? Anonymkode: 1e07f...7e2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 14. november 2024 #33 Del Skrevet 14. november 2024 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Da får du fortsette å jobbe for den gode saken , og prøve å få mannen til å bli til en ny utgave av seg sjøl. Noen par her inne på KG endrer ikke på noe uansett hvor mange råd de får Anonymkode: d574a...814 Hva snaker du om? Jeg er ikke TS og prøver ikke endre noen.... Men du svarer folk ironisk på sårbare temaer, fordi det er noen på KG som ikke tar til seg råd? Når jeg ser hvor drit folk svarer i tråder som denne, tenker jeg det beste er om TS ikke leser tråden i det helle tatt! Du føler deg kansje tøff der du sitter anonyn på KG, men jeg er helt sikkert på at du ikke hadde vært like "morsom" om en venine spurte deg om råd fjes til fjes! Endret 14. november 2024 av Pippi Lotta 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #34 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men hva gjør en da hvis mannen ikke lytter???? Anonymkode: d574a...814 Det er jo det hun spør om... Det er lett for meg å si at hun bare bør dumpe han eller slå han i balla hvis han prøver å tvinge henne til noe, men jeg kjenner ikke kjæresten hennes. Kanskje det ikke er så lett. Hvis han er komfortabel nok til å tvinge henne til å komme, kan han være komfortabel nok til andre og verre ting også. For alt jeg vet... Anonymkode: 534b0...6f1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 14. november 2024 #35 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Han gjør meg ikke vondt, men tvinger meg til å komme først. Og det er slitsomt. Ts Anonymkode: 1e07f...7e2 Kommer du først? Høres nesten umulig ut å få orgasme på kommando Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #36 Del Skrevet 14. november 2024 Pippi Lotta skrev (2 minutter siden): Hva snaker du om? Jeg er ikke TS og prøver ikke endre noen.... Men du svarer folk ironisk på sårbare temaer, fordi det er noen på KG som ikke tar til seg råd? Når jeg ser hvor drit folk svarer i tråder som denne, tenker jeg det beste er om TS ikke leser tråden i det helle tatt! Du føler deg kansje tøff der du sitter anonyn på KG, men jeg er helt sikkert på at du ikke hadde vært like "morsom" om en venine spurte deg om råd fjes til fjes! Jeg vet at du ikke er TS. Jeg og mine nærmeste venninner kan snakke om det meste , og vi gir hverandre ærlige råd ja. Det et ikke alle tråder her inne som er så seriøse som de ser ut som heller . Jeg føler meg heller ikke tøff , men undres over alle slags rare problematikker folk kaver med , men som kan rettes på med enkle grep: SNAKK SAMMEN ! Anonymkode: d574a...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #37 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er jo det hun spør om... Det er lett for meg å si at hun bare bør dumpe han eller slå han i balla hvis han prøver å tvinge henne til noe, men jeg kjenner ikke kjæresten hennes. Kanskje det ikke er så lett. Hvis han er komfortabel nok til å tvinge henne til å komme, kan han være komfortabel nok til andre og verre ting også. For alt jeg vet... Anonymkode: 534b0...6f1 En snakker sammen og blir enige, eller varig uenig og slutter å ha sex er mitt svar på det spørsmålet jeg stilte Dvs en går videre Anonymkode: d574a...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #38 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En snakker sammen og blir enige, eller varig uenig og slutter å ha sex er mitt svar på det spørsmålet jeg stilte Dvs en går videre Anonymkode: d574a...814 Ja, jeg er enig i at det i teorien er så enkelt. I praksis er det ikke nødvendigvis sånn. Folk lever i usunne forhold hver eneste dag. Anonymkode: 534b0...6f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #39 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, jeg er enig i at det i teorien er så enkelt. I praksis er det ikke nødvendigvis sånn. Folk lever i usunne forhold hver eneste dag. Anonymkode: 534b0...6f1 Du har rett i det. Men hva må en gjøre for at folk skal våkne da? Snakke med store bokstaver 🤓💪 Anonymkode: d574a...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #40 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (På 13.11.2024 den 22.55): Han tenner veldig på det, og vil at jeg alltid skal komme først under sex. Er mer trang etter det sier han, men føler meg tvinge til det. Hvordan gå frem på dette her? Anonymkode: 1e07f...7e2 Hbordan skal du klare å komme om han tvinger deg? Da stopper alt opp og det går ikke. Høres veldig slitsomt ut og ikke bra! Fortell han at det ikke er sånn det virker og at du kan jo ikke komme på kommando, blir stresset og da går det ikke for deg! Ikke rart mange faker... Anonymkode: 3f22e...e20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå