AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #1 Del Skrevet 13. november 2024 Kan jeg ha fått etterbetalt for lite da jeg fikk innvilget ufør, eller ser denne sammenligningen mellom min og en venns etterbetalinger helt sannsynlig ut basert på ufullstendige opplysninger? Jeg fikk innvilget ufør med ung ufør tillegg + etterbetaling på dette da jeg var 25 år etter å ha mottatt AAP siden jeg var 18 (7 år periode). Jeg jobbet aldri fullt før jeg ble ufør. Etterbetalingen min kom på ca 30,000 netto. En venn av meg fikk etterbetaling på sin uføretrygd med ung ufør tillegg nå og er 31 år. Han fikk såvidt jeg vet AAP da han var 18 (13 år periode). Han jobbet såvidt jeg vet i normal jobb i korte perioder før han fikk innvilget ufør. Etterbetalingen hans kom på 168,000 netto. Anonymkode: 7c9ea...6f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #2 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (På 13.11.2024 den 22.20): Kan jeg ha fått etterbetalt for lite da jeg fikk innvilget ufør, eller ser denne sammenligningen mellom min og en venns etterbetalinger helt sannsynlig ut basert på ufullstendige opplysninger? Jeg fikk innvilget ufør med ung ufør tillegg + etterbetaling på dette da jeg var 25 år etter å ha mottatt AAP siden jeg var 18 (7 år periode). Jeg jobbet aldri fullt før jeg ble ufør. Etterbetalingen min kom på ca 30,000 netto. En venn av meg fikk etterbetaling på sin uføretrygd med ung ufør tillegg nå og er 31 år. Han fikk såvidt jeg vet AAP da han var 18 (13 år periode). Han jobbet såvidt jeg vet i normal jobb i korte perioder før han fikk innvilget ufør. Etterbetalingen hans kom på 168,000 netto. Anonymkode: 7c9ea...6f0 NAV kan regne. Og som du selv skriver så fikk kameraten din tilbakebetalt for flere år enn det du fikk. Anonymkode: 5ae48...46e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 14. november 2024 #3 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (På 13.11.2024 den 22.20): Kan jeg ha fått etterbetalt for lite da jeg fikk innvilget ufør, eller ser denne sammenligningen mellom min og en venns etterbetalinger helt sannsynlig ut basert på ufullstendige opplysninger? Jeg fikk innvilget ufør med ung ufør tillegg + etterbetaling på dette da jeg var 25 år etter å ha mottatt AAP siden jeg var 18 (7 år periode). Jeg jobbet aldri fullt før jeg ble ufør. Etterbetalingen min kom på ca 30,000 netto. En venn av meg fikk etterbetaling på sin uføretrygd med ung ufør tillegg nå og er 31 år. Han fikk såvidt jeg vet AAP da han var 18 (13 år periode). Han jobbet såvidt jeg vet i normal jobb i korte perioder før han fikk innvilget ufør. Etterbetalingen hans kom på 168,000 netto. Anonymkode: 7c9ea...6f0 etterbetaling blir avregnet mot sosialytelser i søknadsperioden, sosialstønader, husleier , strøm etc, sosialkontorvedtak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå