AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #1 Del Skrevet 13. november 2024 Hvordan andre ser meg: Aktiv dame med mange baller i luften. Morsom, utadvendt og omsorgsfull. Modig og tøff. Jeg er leder i en god stilling. Bor i ett stort hus. I mitt yrke har jeg stort sett kontakt med menn. Hvordan min virkelighet egentlig er: Økonomisk kaos, inkasso gjeld, henge pupper, morgen gretten, barnslig og verre som er 🙈 Nettopp dersom - støttet jeg alle interesserte ut. Fordi de vil bli skuffet og ta avstand når de får se min virkelighet. Jeg er ikke bra nok for noen. Derfor når jeg nå merker at en god mann viser interesse og er snill mot meg… rømmer jeg fra han også og bryter all kontakt 😔 Vondt å ha det slik. Forstå at man forblir derfor videre alene… slik som man har vært de siste årene. Anonymkode: c9082...574 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #2 Del Skrevet 13. november 2024 Få hjelp. Du er bra nok Anonymkode: 8e2c5...59b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #3 Del Skrevet 13. november 2024 Legg mannfolk til siden , og begynn å skaffe deg oversikt over økonomien. Du må ta tak og søke løsning på inkassogjelden din. Kanskje du må få en betalingsordning, refinansiering av evt boliglån eller nedskalere til en mindre bolig med mindre utgifter ? Ta en ting om gangen ! Anonymkode: 31513...038 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 13. november 2024 #4 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Økonomisk kaos, inkasso gjeld, henge pupper, morgen gretten, barnslig og verre som er 🙈 Så du er et menneske.. tror du alle andre er som de prøver å late som? Den eneste feilen med deg er at du deler ord som ikke skal deles skal jeg si deg..😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #5 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Legg mannfolk til siden , og begynn å skaffe deg oversikt over økonomien. Du må ta tak og søke løsning på inkassogjelden din. Kanskje du må få en betalingsordning, refinansiering av evt boliglån eller nedskalere til en mindre bolig med mindre utgifter ? Ta en ting om gangen ! Anonymkode: 31513...038 Takk. Har tenkt den tanken de siste 15 år. Kontaktet namsmannen for avdrag. Kontaktet inkasso selskap. Men det er så mye hvor skal man begynne… Mange som har banket på hjertet de siste 15 år og alle har jeg brutt kontakt med. Det har vært veldig gode folk. Han som nå er interessert… vi har så mye til felles. Og han er god… men orker ikke å skuffe folk. Anonymkode: c9082...574 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #6 Del Skrevet 13. november 2024 Tått skrev (3 minutter siden): Så du er et menneske.. tror du alle andre er som de prøver å late som? Den eneste feilen med deg er at du deler ord som ikke skal deles skal jeg si deg..😉 ❤️ Anonymkode: c9082...574 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #7 Del Skrevet 13. november 2024 Jeg skjønner hva du mener. Jeg har det litt sånn, er optimistisk noen ganger angående kjærlighet og bli kjent med mennesker generelt, men når jeg sitter der med potensielle kjæreste kandidat eller venn eller arbeidsgiver. Er det plutselig noe inni meg kanskje " skyggen på ryggen" som sier " men de vet ikke hvem du egentlig er". Hadde de visst det... Så gir jeg bare opp. End of story. Med kjæreste kandidater har jeg også noe i meg som sier, det er ikke "han"...bare gi opp. Anonymkode: d2884...232 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 13. november 2024 #8 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk. Har tenkt den tanken de siste 15 år. Kontaktet namsmannen for avdrag. Kontaktet inkasso selskap. Men det er så mye hvor skal man begynne… Mange som har banket på hjertet de siste 15 år og alle har jeg brutt kontakt med. Det har vært veldig gode folk. Han som nå er interessert… vi har så mye til felles. Og han er god… men orker ikke å skuffe folk. Anonymkode: c9082...574 Det eneste mennesket i tillegg til barna dine du ikke har lov å skuffe er deg selv frøken..og det er akkurat det du gjør. Du er mer enn bra nok, så lov deg selv at du slutter å snakke deg ned og programmere hjernen din med dårlige tanker om deg selv nå. Alle sliter med noe du ikke ser og ikke vet serru..absolutt alle sliter med noe..sånn er det å være menneske bare. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #9 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Takk. Har tenkt den tanken de siste 15 år. Kontaktet namsmannen for avdrag. Kontaktet inkasso selskap. Men det er så mye hvor skal man begynne… Mange som har banket på hjertet de siste 15 år og alle har jeg brutt kontakt med. Det har vært veldig gode folk. Han som nå er interessert… vi har så mye til felles. Og han er god… men orker ikke å skuffe folk. Anonymkode: c9082...574 Hvis du tenker at du skuffer folk når du bare er deg selv da tenker jeg du kunne hatt godt av å snakke med en psykolog. ❤️ Du er garantert god nok for de aller fleste her i verden, du trenger bare litt hjelp til å forstå det og så leve det. Anonymkode: 9ec25...f1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #10 Del Skrevet 13. november 2024 Tått skrev (2 minutter siden): Det eneste mennesket i tillegg til barna dine du ikke har lov å skuffe er deg selv frøken..og det er akkurat det du gjør. Du er mer enn bra nok, så lov deg selv at du slutter å snakke deg ned og programmere hjernen din med dårlige tanker om deg selv nå. Alle sliter med noe du ikke ser og ikke vet serru..absolutt alle sliter med noe..sånn er det å være menneske bare. Tusen takk ❤️ Det er ikke noe synd på meg. Jeg er alene skyld i alt selv. Det er bare så bittert at alle har familie… noen som elsker de slik som de er… mens det ikke er for meg. Jeg tørr ikke å slippe noen inn. Orker ikke deres forakt. Best å ikke bli såret. Hverken andre eller seg selv. Anonymkode: c9082...574 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #11 Del Skrevet 13. november 2024 Er det et sted man kan gå til noen å få hjelp med gjeld og rotete økonomi? sånn her kan du ikke ha det, det er ikke bar å miste mye av livet over noe som kan løses. Det vil bli bedre, men først må du søke hjelp ❤️ Anonymkode: f2754...da4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #12 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tusen takk ❤️ Det er ikke noe synd på meg. Jeg er alene skyld i alt selv. Det er bare så bittert at alle har familie… noen som elsker de slik som de er… mens det ikke er for meg. Jeg tørr ikke å slippe noen inn. Orker ikke deres forakt. Best å ikke bli såret. Hverken andre eller seg selv. Anonymkode: c9082...574 Tenker det samme selv, uføretrygdet og er flau over hvor lite jeg har turt i livet ig over at jeg blir styggere og styggere. Føler meg som et monster. Men. Det kan fortsatt skje fine ting i livet, den største byrden er å tåle å være sårbar. Umulige greier, men du vil klare det. Anonymkode: f2754...da4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 13. november 2024 #13 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tørr ikke å slippe noen inn. Orker ikke deres forakt. Best å ikke bli såret. Hverken andre eller seg selv. Jo jeg forstår hvordan du tenker..og det er vondt å bli såret. Men livet varer ikke evig..det går faktisk veldig fort og en morgen du våkner vil det gå opp for deg at tiden har gått for deg og sjansen er borte.. Og hvorfor skal du velge en mann som forakter deg fordi du er høyst menneskelig? Synes du skal forsøke å være din egen beste venn jeg nå og hoppe i det..du er bra nok samma hva du føler serru.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #14 Del Skrevet 13. november 2024 Tått skrev (1 minutt siden): Jo jeg forstår hvordan du tenker..og det er vondt å bli såret. Men livet varer ikke evig..det går faktisk veldig fort og en morgen du våkner vil det gå opp for deg at tiden har gått for deg og sjansen er borte.. Og hvorfor skal du velge en mann som forakter deg fordi du er høyst menneskelig? Synes du skal forsøke å være din egen beste venn jeg nå og hoppe i det..du er bra nok samma hva du føler serru.. Du er så god ❤️ Får nesten lyst til å tro på deg ❤️ Anonymkode: c9082...574 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #15 Del Skrevet 13. november 2024 Vi er jo alle slik. Vi har alle hva vi viser andre og hva vi forsøker å skjule. Det er jo ikke som den ene siden i deg den modige sjefen ikke finnes og er en del av deg. Hun er ikke en løgn. Den omsorgsfulle delen av seg er jo heller ikke en løgn. Vi regnet alle med at noen har mer negative sider enn de vi ser utad. Men du er veldig hard mot deg selv. Det negative kansellerer ikke det positive. Jeg er godt utdannet, innen omsorg, velferd og har lederstilling. Jeg vet mange ser opp til meg og tror alt er lett for meg. Men jeg kan bli lett såret, setter høye krav til meg selv om at jeg må bli likt og blir totalt ødelagt av frustrssjon sinne og skuffelse om jeg opplever noen er litt ufine mot meg. Denne sitter i i mange dager, og jeg strever med å riste det av meg. Blir veldig urolig. Jeg hater å miste kontrollen, jeg kan være irriterende perfeksjonistisk, jeg er for pedantisk, i perioder er jeg likevel ALT for lat og lar alt rundt meg flyte til de grader før jeg klarer å ta tak igjen. Samtidig er jeg en som ikke klarer å legge bort tankekjør og kan plages utrolig mye av det i perioder. Jeg er en rolig person så når alt dette skjer inni meg vises det ikke på utsiden. MEN jeg har begynt å bli mer åpen om min usikkerhet og mine sårbarheter. Jeg har begynt å påpeke når jeg gjør feil, så jeg ikke skal anses som at jeg konstant har alt på stell. Slik er vi alle. Vi har alle positive og negative sider. Vær ærlig fra starten av om hva de negative sidene er - sjekk ut. Kanskje tåler de det? Hvem vet. Det er jo bedre det enn å ikke ta en sjangs. Anonymkode: c3733...251 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #16 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Takk. Har tenkt den tanken de siste 15 år. Kontaktet namsmannen for avdrag. Kontaktet inkasso selskap. Men det er så mye hvor skal man begynne… Mange som har banket på hjertet de siste 15 år og alle har jeg brutt kontakt med. Det har vært veldig gode folk. Han som nå er interessert… vi har så mye til felles. Og han er god… men orker ikke å skuffe folk. Anonymkode: c9082...574 Hvorfor selger du ikke huset og kjøper deg noe mindre, får orden på økonomien? Høres ut som det er der problemet ligger Anonymkode: cdfc5...f93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 13. november 2024 #17 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du er så god ❤️ Får nesten lyst til å tro på deg ❤️ Anonymkode: c9082...574 Dropp "nesten" og hør på det jeg sier nå. Ta praten med deg selv om at du er verd å elske..praten om at du skal tørre å møte med hjertet i hånda og tørre å være sårbar.. Klarer du å vise hvem du egentlig er og være smertefullt ærlig vil mennesker ( og menn) elske deg for den fine jenta du er skal jeg si deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #18 Del Skrevet 14. november 2024 Om du ikke klarer å rydde opp i økonomien selv, så få hjelp til det! Det finnes flere som hjelper, et eksempel er her: Inkassogjeld? Vi hjelper deg tilbake til hverdagen - Figent Resten er det ingen som bryr seg det minste om. Det er mange damer som har hengepupper, er morgengretne og barnslige. Det er ikke noe som skremmer bort en bra mann🙂 Anonymkode: 8dcca...951 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #19 Del Skrevet 14. november 2024 Skjønner ikke hva hengepupper har med saken å gjøre? Anonymkode: 41af0...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå