Gå til innhold

Jeg er ikke sånn jente han pleier å gå for

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror man uansett kan skygge unna fordomsfullhet som flere viser i denne tråden, smaken forandrer seg iløpet av livet. Det er normalt og de som har gått for det trygge valget før kan også velge mer flyktige forhold etterpå. Det er ingen fasit og man må seriøst legge fra seg den troen at utseende betyr alt. 

Anonymkode: 2708c...1e5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært i to lange forhold med hvite nordmenn, og nå går jeg for afrikanere. Min eks har ikke mistet verdi i mine øyne, det er bare at jeg er mer tro mot meg selv nå. 

Anonymkode: 1f47c...7cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det fine med å bli eldre og vokse. Man begynner å se etter de viktige tingene.

Jeg har aldri hatt en preferanse heldigvis. For meg har det alltid handlet om kjemi, personlighet og verdier. 

Selv er jeg høy, veltrent og slank og holder meg veldig godt. Mannen i mitt liv som jeg ble kjæreste med var blitt grå og har litt  da jeg møtte han. Jeg synes han er den flotteste og kjekkeste mannen og finner ingen andre menn interessante. Og øynene hans kan jeg bokstavelig talt drukne i🥰 

Sjelene våre bare klikket og første gang vi møttes var det gjort. Vi så oss aldri tilbake ❤️

Anonymkode: e13af...dc3

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.11.2024 den 22.03):

Jeg har datet en mann i rundt tre måneder nå. Han er veldig kjekk, snill og grei men det er en ting som plager meg. Har kjent han i et par år nå, og hans tidligere damer er veldig "barbie" dukke jenter. Ikke at det er noe galt med det, de tidligere jentene er veldig nydelige alle sammen. Men jeg føler meg ikke like pen som dem i det hele tatt. Ikke bruker jeg hair extentions, eller fake vipper. Og jeg er heller ikke en jente som kler meg utrolig "sexy". Er dette en reell bekymring? Føler kanskje at han "settler" for meg. Kler meg veldig vanlig, og bruker ikke mye sminke. Er bare redd jeg ikke strekker til 🙃

Anonymkode: 8de88...bf1

Jeg har ikke bare holdt på med slike damer, jeg er gift og har to barn med ei av de. 

Jeg var mentalt umoden, og lot meg fascinere av damer som godt kan gå i kategorien instababes.

For sent for min del, men passerte 35 og kom plutselig til erkjennelse av hvor meningsløst et liv som nesten kun handle rom overfladiske ting er. Hadde jeg kunne startet voksenlivet på nytt, så hadde jeg hundre prosent godt for et ordentlig kvinnfolk, hvor livet handler om de mer dypere ting med livet.

Som sagt, for sent for min del. Sitter fanget i et forhold hvor alt bare er staffasje og overfladisk. Når jeg ser rundt meg i dag, så fascineres jeg hundre ganger mer av noen som er ekte, og har verdier som handler om noe mer enn overfladisk meningsløse ting. Så er han du dater med der jeg er i dag, så handler det om at han ser helheten, hele mennesket.

Anonymkode: 93f75...05b

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...