AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #1 Del Skrevet 13. november 2024 Noen damer er jo så kåte at de har seg på julebord, er utro osv. Jeg er der at jeg seriøst ikke eier lyst. Ikke til å ha sex med noen. Jeg er ikke 40 engang, og har ikke kommet i overgangen eller noe. Hver gang jeg ser min samboer tenker jeg på hvor lite jeg tenner på han. Grøsser ved å se han naken, og det siste i verden jeg kunne tenkt meg er sex. Han var utro for noen år siden, jeg tilga det, dum som jeg var, men nå tenker jeg ofte at han bare kan bare være utro så jeg kan gå. Jeg tenker overhodet ikke på det mennesket. Han gjør ikke noe for å tenne meg heller da så det er sagt. Forventer å få pule og er kåt og klar på to sekund. Jeg rekker knapt å tenke på om jeg er gira før han har hendene nedi trusen og jeg får helt avsmak. Ikke kysser vi før, under eller etter sex. Vi kysser aldri ellers heller da. Er det håp å få tilbake sexlyst? For sex er jo ikke godt engang. Jeg får ikke orgasme med han. Anonymkode: a3f4d...02f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 13. november 2024 #2 Del Skrevet 13. november 2024 Enkelt: få deg en ny mann som vet hva han gjør og som tenner deg. Kyssing og langt forspill er helt nødvendig for å ha god sex og det virker ikke som han vet dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 13. november 2024 #3 Del Skrevet 13. november 2024 Tror problemet her er at han har vært utro og at du ikke tenner på han. Plutselig oppdager du at du faktisk har lyst, så fort han er ute av bildet. Du trenger ikke vente på at han skal være utro igjen før du forlater han. Det er ikke slik at du må ha en unnskyldning. Gjerne pass på at økonomien er i orden og legg en plan for tiden etter bruddet. Når du er klar så er du ærlig. Du er ennå ung og sprek og har flere år foran deg. Har du lyst å bli gammel med denne mannen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 13. november 2024 #4 Del Skrevet 13. november 2024 Hadde du bedre lyst tidligere i livet? Isåfall har du det i deg, men dette er gått i dvale. Ikke rart om du har gått helt i dvale heller. Utro mann som gir absolutt ingen innsats. Hadde blitt ingen lyst her også da må jeg vedkjenne. Kvikk fiks (om du tidligere har hatt god lyst): Ny mann du tenner på. Den tunge lange veien: Kommunikasjon, kommunikasjon og mer dønn ærlig kommunikasjon, så absolutt null sex mens du og mannen med mye møye bygger opp spenning og kåthet igjen ved å mer eller mindre restarte hele forholdet. Deretter må dere begge ivareta det seksuelle mye mye bedre enn hvordan det gikk galt mellom dere. Aldri noe utroskap igjen, skikkelig purring, flørt og forspill hver gang, og deilig tilfredsstillelse for begge to hver eneste gang dere har sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #5 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Noen damer er jo så kåte at de har seg på julebord, er utro osv. Jeg er der at jeg seriøst ikke eier lyst. Ikke til å ha sex med noen. Jeg er ikke 40 engang, og har ikke kommet i overgangen eller noe. Hver gang jeg ser min samboer tenker jeg på hvor lite jeg tenner på han. Grøsser ved å se han naken, og det siste i verden jeg kunne tenkt meg er sex. Han var utro for noen år siden, jeg tilga det, dum som jeg var, men nå tenker jeg ofte at han bare kan bare være utro så jeg kan gå. Jeg tenker overhodet ikke på det mennesket. Han gjør ikke noe for å tenne meg heller da så det er sagt. Forventer å få pule og er kåt og klar på to sekund. Jeg rekker knapt å tenke på om jeg er gira før han har hendene nedi trusen og jeg får helt avsmak. Ikke kysser vi før, under eller etter sex. Vi kysser aldri ellers heller da. Er det håp å få tilbake sexlyst? For sex er jo ikke godt engang. Jeg får ikke orgasme med han. Anonymkode: a3f4d...02f Hvordan var det Før han var utro, hadde du ubegrenset lyst på han då? Anonymkode: d77f1...771 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #6 Del Skrevet 14. november 2024 Det er samboeren din du ikke har lyst. Ikke forveksle det med å ikke ha sexlyst generelt. Anonymkode: 1fc94...bdb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #7 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (På 13.11.2024 den 20.39): Noen damer er jo så kåte at de har seg på julebord, er utro osv. Jeg er der at jeg seriøst ikke eier lyst. Ikke til å ha sex med noen. Jeg er ikke 40 engang, og har ikke kommet i overgangen eller noe. Hver gang jeg ser min samboer tenker jeg på hvor lite jeg tenner på han. Grøsser ved å se han naken, og det siste i verden jeg kunne tenkt meg er sex. Han var utro for noen år siden, jeg tilga det, dum som jeg var, men nå tenker jeg ofte at han bare kan bare være utro så jeg kan gå. Jeg tenker overhodet ikke på det mennesket. Han gjør ikke noe for å tenne meg heller da så det er sagt. Forventer å få pule og er kåt og klar på to sekund. Jeg rekker knapt å tenke på om jeg er gira før han har hendene nedi trusen og jeg får helt avsmak. Ikke kysser vi før, under eller etter sex. Vi kysser aldri ellers heller da. Er det håp å få tilbake sexlyst? For sex er jo ikke godt engang. Jeg får ikke orgasme med han. Anonymkode: a3f4d...02f Hadde det sånn med eksen. Men jeg mistet aldri sexlysten. Klarte bare ikke sex med han. Skilte meg og møtte så drømmemannen og OMG. Vi er som to dyr🤭 Anonymkode: de1e5...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #8 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (På 13.11.2024 den 20.39): Noen damer er jo så kåte at de har seg på julebord, er utro osv. Jeg er der at jeg seriøst ikke eier lyst. Ikke til å ha sex med noen. Jeg er ikke 40 engang, og har ikke kommet i overgangen eller noe. Hver gang jeg ser min samboer tenker jeg på hvor lite jeg tenner på han. Grøsser ved å se han naken, og det siste i verden jeg kunne tenkt meg er sex. Han var utro for noen år siden, jeg tilga det, dum som jeg var, men nå tenker jeg ofte at han bare kan bare være utro så jeg kan gå. Jeg tenker overhodet ikke på det mennesket. Han gjør ikke noe for å tenne meg heller da så det er sagt. Forventer å få pule og er kåt og klar på to sekund. Jeg rekker knapt å tenke på om jeg er gira før han har hendene nedi trusen og jeg får helt avsmak. Ikke kysser vi før, under eller etter sex. Vi kysser aldri ellers heller da. Er det håp å få tilbake sexlyst? For sex er jo ikke godt engang. Jeg får ikke orgasme med han. Anonymkode: a3f4d...02f Hvorfor må han være utro igjen for at du skal avslutte? Få deg litt selvrespekt og ta ansvar for deg selv. Gjør det slutt. Gå videre i livet. Omgi deg med sunne relasjoner med mennesker du kan stole på og som beriker livet ditt. Denne selvpåtatte offerrollen er sykt lite tiltrekkende og gjør deg ingen tjenester. Det er ikke synd på deg. Situasjonen har du skapt selv. Anonymkode: dfdcb...097 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå