AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #1 Del Skrevet 13. november 2024 Hva kjøper man? Anonymkode: 2827c...a8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 13. november 2024 #2 Del Skrevet 13. november 2024 Det samme som om de ikke hadde vært på sykehus. Vedkommende er vel ikke i terminalfasen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #3 Del Skrevet 13. november 2024 Brunello skrev (2 minutter siden): Det samme som om de ikke hadde vært på sykehus. Vedkommende er vel ikke i terminalfasen? Jo, men orket ikke å skrive det. Ser nå at det er relevant informasjon. TS Anonymkode: 2827c...a8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 13. november 2024 #4 Del Skrevet 13. november 2024 Fra en palliativ sykepleier; en deilig kosedress/pysjamas, et pledd, godt skjerf etc. Hvis personen fortsatt er interessert i å spise kan man kjøpe noe godt snacks, eller komme innom med annen mat (så de får noe annet enn sykehusmat). Noen liker kremer og andre velværeprodukter, andre ikke. Du kjenner denne personen best 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 13. november 2024 #5 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jo, men orket ikke å skrive det. Ser nå at det er relevant informasjon. TS Anonymkode: 2827c...a8e Kjøp noe vedkommende kan spise eller drikke. Kanskje kjøpe noen nye ullsokker også. Lag ett album med bilder av vedkommende og andre slektninger. Lag en spilleliste på Spotify med musikk vedkommende liker, hvis vedkommende har Spotify da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 13. november 2024 #6 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jo, men orket ikke å skrive det. Ser nå at det er relevant informasjon. TS Anonymkode: 2827c...a8e Da kjøper man bare noe vedkommende har glede av. Om han har glede av sjokolade eller blomster, kan det kjøpes. Det viktigste er vel å være der(om mulig) og ikke det å gi noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #7 Del Skrevet 14. november 2024 Brunello skrev (13 timer siden): Da kjøper man bare noe vedkommende har glede av. Om han har glede av sjokolade eller blomster, kan det kjøpes. Det viktigste er vel å være der(om mulig) og ikke det å gi noe. Nå har jeg ikke mulighet til å være der dessverre. TS Anonymkode: 2827c...a8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #8 Del Skrevet 14. november 2024 Som andre sier: Noe vedkommende kan kose seg med. Enten det er bok, tegneserie, spill, sjokolade, sudoku eller annet. Anonymkode: 8559a...600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #9 Del Skrevet 14. november 2024 Hvis vedkommende er terminal nå, lever hen vel gjerne ikke til jul? Jeg er selv uhelbredelig kreftsyk, med veldig begrenset tid igjen å leve. Jeg har ingen ønsker om materielle ting, men setter veldig stor pris på om folk vil tilbringe tid med meg. Meldinger og kort som viser at de tenker på meg blir jeg også glad for. Anonymkode: 6fb73...266 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #10 Del Skrevet 14. november 2024 kan de lese, kjøp bøker, kan de spise kjøp noe godt som de kan kose seg med. Varme sokker / tøfler eventuelt..? Anonymkode: 5e1a6...2ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymeeee Skrevet 18. desember 2024 #11 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 14.11.2024 den 10.50): Hvis vedkommende er terminal nå, lever hen vel gjerne ikke til jul? Jeg er selv uhelbredelig kreftsyk, med veldig begrenset tid igjen å leve. Jeg har ingen ønsker om materielle ting, men setter veldig stor pris på om folk vil tilbringe tid med meg. Meldinger og kort som viser at de tenker på meg blir jeg også glad for. Anonymkode: 6fb73...266 ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 18. desember 2024 #12 Del Skrevet 18. desember 2024 Ting vedkomne liker. Men ikke blomster, det er fyfy på sykehus mtp hensyn til alle andre pasienter. Jeg kjøpte kosesokker og noe snacks jeg vet venninna mi liker sist hu var på sykehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå