Gå til innhold

Lommebok/kortholder or what?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bruker lommebok enda, men jeg skjønner at jeg er en sjelden art. Skjønner ikke at folk vil ha kortene i mobilholder jeg, for mobilen glemmer man her og der og mister hit og dit... Eller ? 

Bruker DU lommebok? Eller kortholder ? Eller mobil med korta i? 

Anonymkode: 9de93...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker kortholder. Har aldri kortholder og mobil i samme lomme 🙂 Sluttet å bruke lommebok på rundt  2010 ca. 

Anonymkode: 24403...010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lommebok. Men, jeg har også lagt inn de kortene jeg kan på apple pay, har i tillegg lagt inn alle kort på aktivitetsklokken, så jeg har mulighet til å betale selv om jeg ikke har med lommeboka. Orker ikke å fylle dekselet på telefonen med alt mulig. 

Anonymkode: cf2a9...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker selvfølgelig lommebok.
Der er det bl.a. bankkort, sertifikater, coopkort, trumfkort, kontanter osv osv

Anonymkode: 693cf...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg bruker lommebok enda, men jeg skjønner at jeg er en sjelden art. Skjønner ikke at folk vil ha kortene i mobilholder jeg, for mobilen glemmer man her og der og mister hit og dit... Eller ? 

Bruker DU lommebok? Eller kortholder ? Eller mobil med korta i? 

Anonymkode: 9de93...99b

Mei, jeg har ikke kortene sammen med mobilen. Fordi mister jeg eller blir jeg frastjelte mobilen og kortene ligger sammen med den så er det langt verre enn å miste bare en av delene. 
Har en liten kortholder med glidelås på toppen til noen få mynter eller sammenkrøllede sedler. 
Mobilen kan jeg legge igjen i bilen når jeg skal bare inn ett eller annet sted og, fordi jeg har smartklokke. 

Anonymkode: 9c957...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker Google Wallet, så kortene ligger på mobilen. De fysiske kortene ligger i bilen.

Anonymkode: 785a8...990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.11.2024 den 20.13):

Jeg bruker selvfølgelig lommebok.
Der er det bl.a. bankkort, sertifikater, coopkort, trumfkort, kontanter osv osv

Anonymkode: 693cf...465

Hmmm, jeg har førerkort, BankID, Coop-kort, trumfkort, bankkort, kredittkort, Vipps og egentlig absolutt alt på telefonen jeg. 

Har tilogmed bilnøkkelen på mobilen. Kontanter har jeg ikke brukt på mange år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker kortmappe, fordi jeg ikke har deksel med kortholder på telefonen. Og har elektronisk kort på telefonen hvis jeg glemmer kortmappa hjemme/jobb/bilen. 

Og jeg har hatt mobil i rundt 25 år, og må si jeg aldri har glemt den noen steder, eller mistet den... Har vel noen få ganger lagt den igjen i bilen når jeg har gått inn på jobb, det er vel nærmeste å glemme/miste den... 
Men jeg skjønner godt at man ikke samler alt hvis man har en tendens til å slenge fra seg eller miste alle verdigjenstander. 

Anonymkode: 10095...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har både kort og førerkort på telefon. Så har ikke behov for noen form for kortholder. Samt bilnøkkel, og husnøkkel. 

Eneste gangen jeg tar med kort er på reise. Men da lar jeg de ligge i safen på hotellrommet. 

Anonymkode: 192a8...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...