Gå til innhold

Hvor/hvordan kan jeg selge brukt sexleketøy?

Josefinekring

Anbefalte innlegg

Men spørsmålet mitt var egt HVOR jeg kan selge det? Og sikkert mange d3r ute som elsker sånt akkurat som menn som kjøper brukte truser og sokker 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Josefinekring skrev (6 minutter siden):

Men spørsmålet mitt var egt HVOR jeg kan selge det? Og sikkert mange d3r ute som elsker sånt akkurat som menn som kjøper brukte truser og sokker 🤭

På finn.no — fix ferdig 👍

Anonymkode: 46918...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har igrunn lurt på det samme, da jeg har noe nytt og ubrukt, som burde være salgbart.

Man får ikke selge slike ting på Finn nei...

Anonymkode: 654ea...f1a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jodel og fetlife. Betaling via paypal for egen anonymitet. Har sendt som vanlig i post/helt hjem. Kjøpere bryr seg som regel ikke om anonymitet, men vær forberedt på at en del betaler mer for bilde av tingen i bruk og kan bli ufine i forsøk på å presse deg til fysisk overlevering og ikke pr post.

Anonymkode: 7092c...fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jodel og fetlife. Betaling via paypal for egen anonymitet. Har sendt som vanlig i post/helt hjem. Kjøpere bryr seg som regel ikke om anonymitet, men vær forberedt på at en del betaler mer for bilde av tingen i bruk og kan bli ufine i forsøk på å presse deg til fysisk overlevering og ikke pr post.

Anonymkode: 7092c...fd1

Nå var det vel ikke slik "gjenbruk" ts tenkte seg? Var vel salg til en annen kvinne?

Anonymkode: 21cd6...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi det bort til Jenny Skavlan, hun er en mester på gjenbruk og kan sikkert forvandle en sliten dildo til å bli et unikt smykke eller en artig spaserstokk for kortvokste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...