Gå til innhold

En kones rett til ordentlig sex?

Cuck

Permittere han fra/nekte han sex?   

21 stemmer

1. 1. Om din mann er utilstrekkelig utstyrt og spruter raskt, vil du vurdere å permittere han fra sex med deg?

• Ja, det er pirrende å holde han kysk da han er utilstrekkelig, om han selv tennes av det, selvsagt.
      2
    • Ja, fra samleie men han skal selvsagt få onanere av og til
      2
    • Ja, fra samleie og kan onanere når han vil, jeg kan også gjøre det
      1
    • Nei, han kan få ha samleie med meg men helst etter at elskeren har tilfredsstilt meg
      6
    • Nei, vi skal ha samleie med ydmykende lek om at han skal sprute raskt, og får ikke sprute i meg
      1
    • Nei, vi skal selvsagt ha normal sex selv om det ikke gir meg så mye
      9

Anbefalte innlegg

Jeg har en ganske liten pikk som spruter veldig raskt, er således ikke i særlig stand til å tilfredsstille min frue. Om hun tillates å finne elsker(e) som kan tilfredsstille alle hennes lyster, ønsker og behov, bør hun da vurdere å permitere meg fra sex med henne? Om du hadde opplevd det samme med din mann, hva hadde du ønsket? 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cuck skrev (2 minutter siden):

Jeg har en ganske liten pikk som spruter veldig raskt, er således ikke i særlig stand til å tilfredsstille min frue. Om hun tillates å finne elsker(e) som kan tilfredsstille alle hennes lyster, ønsker og behov, bør hun da vurdere å permitere meg fra sex med henne? Om du hadde opplevd det samme med din mann, hva hadde du ønsket? 

Kan du ikke øve deg å holde igjen spruten, som fleste av oss gjorde da vi var ung. 

Anonymkode: 9d4cb...a96

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kan du ikke øve deg å holde igjen spruten, som fleste av oss gjorde da vi var ung. 

For noen er det ikke så enkelt. Blir som å si at om en sliter med å komme, så må en bare lære seg det. 

For meg så merker jeg dette umiddelbart på dagsformen, da jeg noen ganger kan bli så ekstremt sensitiv at å holde ut lenge er komplett umulig, uansett teknikk. Mens andre dager så er jeg veldig lite sensitiv og kan knulle så lenge kondisen holder, siden jeg ikke kommer uansett. 

Så jeg tror denne problemstillingen er mye mer komplisert enn å bare lære seg å holde ut 

Anonymkode: 9dac9...e60

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i forhold med en med micro penis, og det gikk raskt for han. Men vi hadde da et flott og aktivt sexliv. Vi hadde mye oralsex, han fingret meg, og selv om han kom raskt, så kunne han jo få den opp igjen innen rimelig tid. Og for hver gang holdt han ut lenger. Og jeg gjorde knipeøvelser som en helt, så jeg og skulle nyte samleie med han. 

Anonymkode: bb018...22e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan han ikke kjøpe seg slike spike condom eller hva de heter? Han blir større, og samtidig gjør den tykke kondomet at det blir mindre følelse og han holder ut lenger? Vinn-vinn!

Anonymkode: 877c4...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Kan han ikke kjøpe seg slike spike condom eller hva de heter? Han blir større, og samtidig gjør den tykke kondomet at det blir mindre følelse og han holder ut lenger? Vinn-vinn!

Få han til å bruke en krem som bedøver litt, noe som gjør at han holder lenger, gjerne sammen med disse "spike condoms".
Bedøvelseskrem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må bare mestre full kontroll over spruten. Kvinner er veldig kravstore på dette punktet. Du skal ikke komme for raskt, samtidig som mange ikke ønsker å bli dunket i en time. 

Å utvikle evnen til å sprute på kommando kan øves på ganske raskt. Du må veksle mellom erotiske og dagligdagse tanker. Korte pauser når stimulien blir veldig stor kan dempe trykket og sammen med de riktige tankene så kan du utsette utløsning i det uendelige.

Anonymkode: e0b0d...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Få ho til å komme gjennom andre måter først? 

Anonymkode: c00af...72c

Hva er feil med krem eller "tykke" kondomer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva er feil med krem eller "tykke" kondomer da?

Ikke noe feil med det 😊. Det var bare forslag ut fra egen preferanse. Nå er mannen her bra utstyrt, men det er ikke alltid jeg klarer å komme av kun penetrering, uansett hvor lenge vi kjører på. Vi er også begge glad i oralsex, så det er så og si alltid en del av pakka.

Krem eller tykke kondomer har jeg ikke erfaring med 😊

Anonymkode: c00af...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste damer kommer ikke av  inn- ut knulling uansett. Mange måter å tilfredstille en kvinne på. 

Anonymkode: d438f...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi skulle hatt normal sex som gir meg veldig mye. Og jeg (eller han om meg) har selvsagt ikke noe med om og når han onanerer. 

Beste elskeren jeg har hatt  er en eks som 1) var relativt liten (dvs mindre en andre jeg har hatt og nå har, mer detaljer vet jeg ikke); 2) Kom så raskt at det sikkert kvalifiserer til "for tidlig utløsning" så og si hver gang. 

Vi hadde knallbra sex! Det var supertennende det at bare vi så vidt starta, så spruta han i vei! Ren knulling, dvs penetrening, er virkelig ikke det som gjør sex bra for damer, i hvertfall ikke for meg. Han kunne forresten gjøre det mange ganger, det var jo en stor fordel. Jeg kom også mange ganger. 

Den der underdanigheten du har/ønsker deg, tenner meg ikke. Hvis du faktisk har ei kone, får du høre med henne, det er da uvesentlig hva vi mener.

Anonymkode: 29fad...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hjelper jo lite å holde igjen da må jo bare kona holde ut ennå lengre med dårlig knulling

Anonymkode: 43a8c...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig og egoistisk her nå.

For min nytelse ved sex, så har mannen sin penis nærmest null betydning. Samleie er for meg bare en koselig avslutning på ellers bra sex og er mest for mannen sin del. 

Eneste gangene en penis har hatt begrensninger for mitt sexliv, er de få tilfellene jeg har vært borte i, hvor penisene har vært for store. Da har samleie bare vært ubehagelig og upraktisk. 

Anonymkode: 86fb0...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...