AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #1 Del Skrevet 13. november 2024 Skal en tur til London før jul. Er det noe spesielt som er billigere der? Anonymkode: 29146...ca1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #2 Del Skrevet 13. november 2024 Nei, snarere tvert i mot Anonymkode: cdbba...a6e 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet 13. november 2024 #3 Del Skrevet 13. november 2024 Fisn’n chips 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #4 Del Skrevet 13. november 2024 Minst mulig mtp katastrofal kronekurs. Anonymkode: 6b096...1d7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #5 Del Skrevet 13. november 2024 Krona er svak, dropp shopping og opplev London ❤️ Anonymkode: 57b47...4eb 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #6 Del Skrevet 13. november 2024 Ingenting. England er svært dyrt for oss nordmenn nå. Vi kjøpte bare mat, drikke og underground dagspass og svidde av 19 000 fra ons-søn i august. 😂 hotell og fly på 15 000 betalte vi før vi dro. Anonymkode: f526e...5d4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #7 Del Skrevet 13. november 2024 Primark, tskjorter, truser/mensetruser, BH-er. Mye billigere og man finner også bra kvalitet. Bedre enn H&M og Cubus i Norge ihvertfall. Klær for barn. Så Uniqlo. Jakke, boblejakke, bukser, topp med innebygde bh, vesker. Det er ikke billig men billig for kvalitet man får. ellers, kanskje outlet. Anonymkode: 84c68...4b2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #8 Del Skrevet 14. november 2024 Byen har mye å tilby. Men shopping er ikke lønnsomt lenger. Var der nylig og to brus til barna på vanlig gatekiosk er bensinstasjonpris her i Norge. Anonymkode: a7d04...ba4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #9 Del Skrevet 14. november 2024 Du må på primark, elsker den og kvaliteten på klærne er ganske bra! Har fortsatt klær jeg handlet der for 5 år siden, men prøv alle plagg for størrelsene deres er helt ute å kjøre, en s er mer som stor M. Anonymkode: 3a748...178 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #10 Del Skrevet 14. november 2024 Det blir veldig dyrt med det aller meste pga kronekursen mot pundet nå. Jeg pleier å spare en del før jeg reiser nå, og så bare kjøpe spesielle ting jeg ikke får tak i her. F.eks ting fra Liberty, eller spesielle nisjeparfymer. Liker ikke så godt billigkjedene, bortsett fra Uniqlo. Men det har blitt ganske dyrt der også. Anonymkode: b5cfe...da7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #11 Del Skrevet 14. november 2024 Det eneste jeg handler i London er på Primark og Boots/apotek (paracet og ibux, som er KJEMPEbillig der - går innom flere apotek i løpet av turen pga restriksjoner på antall pakker man kan kjøpe.). Ellers bruker jeg pengene på øl og opplevelser og god mat. Anonymkode: 47025...a65 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #12 Del Skrevet 14. november 2024 BH - især om en bruker størrelser som du ikke finner på Cubus/Lindex/H&M. Koster nesten halvparten av i Norge. Anonymkode: e6173...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #13 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det eneste jeg handler i London er på Primark og Boots/apotek (paracet og ibux, som er KJEMPEbillig der - går innom flere apotek i løpet av turen pga restriksjoner på antall pakker man kan kjøpe.). Anonymkode: 47025...a65 Enig. Kompisen min, som drar jevnlig til UK, pleier å hamstre med seg Lemsip. Eneste som faktisk fungerer på influensa og forkjølelse. I Norge selges dette også, med er da reseptbelagt) Anonymkode: ffd4e...e68 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #14 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Enig. Kompisen min, som drar jevnlig til UK, pleier å hamstre med seg Lemsip. Eneste som faktisk fungerer på influensa og forkjølelse. I Norge selges dette også, med er da reseptbelagt) Anonymkode: ffd4e...e68 vær obs da på at de inneholder gjerne ibuprofen/paracet så man ikke tar dobbelt Anonymkode: 9045c...4b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #15 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): vær obs da på at de inneholder gjerne ibuprofen/paracet så man ikke tar dobbelt Anonymkode: 9045c...4b8 Selvsagt gjør de det, det er jo nettopp det som er virkestoff i disse? Det er Paracet med C-vitamin og slimløsende i form av varm te. Anonymkode: 84c68...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå