Gå til innhold

Er det utelukket for deg å date en mann som er under 180cm høy?

AnonymBruker

Er det utelukket for deg å date en mann som er under 180cm høy?  

185 stemmer

1. 1. Er det utelukket for deg å date en mann som er under 180cm høy?

• Ja
      29
    • Nei
      155

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette er min erfaring og. De er ofte hissige. En jeg kjenner er 164 cm og han er veldig hissig og kranglete. En jeg datet var 169 cm, også han veldig hissig. Jobber med mennesker, og min erfaring er at lavere menn er mer sinna, sutrete og hissige enn høyere menn. 

Anonymkode: da1ed...6cd

Lave menn er hissigere enn høye?

Og rødhårede damer er sprekere i senga enn brunetter?

Anonymkode: c7963...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er min erfaring med lave menn ja. Uten tvil

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig aldri skjønt det der maset om høyde. Jeg gir beng i høyden til en mann. Det finnes mye viktigere ting  å se på enn høyde. 

Anonymkode: 5e542...bf5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (21 timer siden):

Jeg er såvidt over grensa, så jeg får håpe jeg ikke krymper 1-2 cm med årene, for da blir jeg utelukket av ca 18% (hittil) kvinner bare pga krympingen... 🥴

Alltid si at du minimum er 181, selv om du krymper litt under 😉 og et øye gjennom natten så hun ikke finner frem målebåndet og måler deg når du sover

Anonymkode: 76112...037

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er jo helt greit å ha preferanser,  men man kan jo risikere å gå glipp av en fantastisk person på grunn av slike krav

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Alltid si at du minimum er 181, selv om du krymper litt under 😉 og et øye gjennom natten så hun ikke finner frem målebåndet og måler deg når du sover

Anonymkode: 76112...037

Smart! Men siden mange kvinner er opptatt av "størrelsen", der de har innebygde millimetermålere på netthinda, så kan det jo hende at å lyve på 1-2 cm på høyden skaper store problemer for meg.... 😜 (NB. Snertalarm).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei 👩‍🦰

Anonymkode: 3db32...036

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dette er min erfaring med lave menn ja. Uten tvil

Jeg har samme erfaring. Min eks var lav og hissig, min nåværende er høy og finnes ikke hissig. Det er noe med naturen som gjør at de som er små må gi mer lyd fra seg og være mer "på" enn store. Tenk små gneldrebikkjer vs store rolige hunder. 

Anonymkode: fbf62...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100% utelukka.

Ene og alene fordi jeg skal gifte meg om en uke og han er noe høyere enn 180. For min del er det ikke interessant overhode å date andre enn han.

Anonymkode: e7bce...ed0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har samme erfaring. Min eks var lav og hissig, min nåværende er høy og finnes ikke hissig. Det er noe med naturen som gjør at de som er små må gi mer lyd fra seg og være mer "på" enn store. Tenk små gneldrebikkjer vs store rolige hunder. 

Anonymkode: fbf62...182

Tror ikke det. Har sett litt av alt jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja faktisk, menn under 180 er ikke mye til mann. Jeg er selv 174cm, mannen er 189. Ville aldri datet en mann under 180. Går ikke bevist etter høyde, men kan ikke si at lave menn er tiltrekkende. Liker høye menn, og ikke for tynne/slanke

Anonymkode: 81ee6...3c5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja faktisk, menn under 180 er ikke mye til mann. Jeg er selv 174cm, mannen er 189. Ville aldri datet en mann under 180. Går ikke bevist etter høyde, men kan ikke si at lave menn er tiltrekkende. Liker høye menn, og ikke for tynne/slanke

Anonymkode: 81ee6...3c5

Ikke mye til mann...

Sorry men så massiv du er, så er ikke du mye til kvinne heller.

Det var slemt av meg og ikke noe jeg ellers tenker eller sier. Men er svært glad i en mann på 170 å noe, å tanken på at han skulle fått hørt denne dritten her, kan du ha det så godt sin maskuline kjærring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, er 1.58 og høydekravet mitt er at de helst ikke skal være over 185. Han korteste jeg datet var 1.65.

Anonymkode: b420d...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 181 og mannen 186. For min del kunne jeg ikke datet noen som var lavere enn han

Anonymkode: 27012...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lur Venn skrev (7 timer siden):

Der er jo helt greit å ha preferanser,  men man kan jo risikere å gå glipp av en fantastisk person på grunn av slike krav

Enig!

Kan gå glipp av noen fantastiske personer om man går rundt med slike krav rundt det ytre.

Det eneste jeg kan tenke meg som negativt, er hvis han gjør et stort nummer ut av høyden og har komplekser for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal ut på datingmarkedet nå etter langvarig forhold med en på 181cm, og er mer redd for "small man syndrom" enn høyden i seg selv. Ønsker faktisk ikke en som er for høy heller, da jeg selv er 160. Så ser vel på høyden 175-185 som ideelt, og det er jo flesteparten av menn. 

Anonymkode: d3753...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge han er høyere enn meg. Jeg er 158. Min ex var 198. ☺️

Anonymkode: e9dab...efe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er 175. Menn pleier å bli litt usikre dersom jeg vil bruke heler, og det gidder jeg ikke mer. Menn blir så usikre på høyde. 

Anonymkode: 6e554...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...