Gå til innhold

Er det utelukket for deg å date en mann som er under 180cm høy?

AnonymBruker

Er det utelukket for deg å date en mann som er under 180cm høy?  

205 stemmer

1. 1. Er det utelukket for deg å date en mann som er under 180cm høy?

• Ja
      31
    • Nei
      173

Anbefalte innlegg

Foretrekker nok i teorien at han er litt høyere enn meg. Har mer med mitt behov for å ikke føle meg «stor» enn at jeg ikke synes lave menn kan være flotte. Men jeg er 165 da, så føler det er et ganske moderat «krav» (som heller ikke er absolutt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har noen høye venninner som opplever dette. De blir enten fortalt at er for høye (som om man kan gjøre noe med det) eller at de ikke FÅR LOV til å gå med hæler. Har også noen høye venninner som kun går etter menn på 2m+, men flere som ikke bryr seg

Anonymkode: 923f7...51d

Pluss hvorfor skal ikke høye kvinner få lov. Lavere kvinner er jo automatisk mye kortere. Når du er 180 så er det sjeldent noen i det hele tatt er 20 cm mer. 

For ei på 160, som er en mye mer utbredt høyde, er det veldig ofte tilfellet.

Syns ikke det er høye kvinners krav vi skal bli vanskelige ovenfor, de opplever tross alt en del fler problemer generelt enn lavere kvinner gjør.

Anonymkode: 3db32...036

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg var interessert i en mann som var 170, men han var dessverre ikke interessert i meg. 

Anonymkode: 8c204...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke. Jeg ønsker at partner skal være høyere enn meg. Det skal ikke så mye til siden jeg er 163 cm. Jeg har kun møtt et fåtall menn som har vært lavere enn meg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er såvidt over grensa, så jeg får håpe jeg ikke krymper 1-2 cm med årene, for da blir jeg utelukket av ca 18% (hittil) kvinner bare pga krympingen... 🥴

Endret av Bombasi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orker ikke bøye nakken for mye. Butter er 178, og det er utmerket for lille meg på 168 ^^, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt flere kjærester som har vært mellom 165-170 cm. Jeg er selv 165. Har aldri datet noen over 180 tror jeg, men det er vel gjennomsnittlig høyde for menn?

Anonymkode: 50697...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (3 minutter siden):

Orker ikke bøye nakken for mye. Butter er 178, og det er utmerket for lille meg på 168 ^^, 

Dere er begge ganske gjennomsnittlige i Norge. Du så vidt over og «Butter» så vidt under

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke interessert i menn som er kortere enn meg. Ikke liker de så godt at jeg er høyere enn dem heller.

Anonymkode: 188af...6db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg er selv 181 cm. Må føle meg som den mest feminine

Anonymkode: 27012...7e4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (4 minutter siden):

Jeg er såvidt over grensa, så jeg får håpe jeg ikke krymper 1-2 cm med årene, for da blir jeg utelukket av ca 18% (hittil) kvinner bare pga krympingen... 🥴

Haha, hvis du tror de elsker deg når du er 181 cm og hater deg når du er 179 cm så er det selvinnsikten det skorter på og ikke centimeterne 😅 Husk at det er mye høye damer også. Har en svoger som er 178 cm, han er akademiker, avdelingsdirektør, gjennomtrent og firespråklig. Hvis du tror damer velger ham vekk til fordel for en sofaslitende, gamingavhengig fyr på 195 cm så tar du veldig feil.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dere er begge ganske gjennomsnittlige i Norge. Du så vidt over og «Butter» så vidt under

Japp  0733230C-AA81-4C31-B60F-2DCDAFC630B3.gif.397e512ac3be5311eb6567be51ca0fde.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Haha, hvis du tror de elsker deg når du er 181 cm og hater deg når du er 179 cm så er det selvinnsikten det skorter på og ikke centimeterne 😅 Husk at det er mye høye damer også. Har en svoger som er 178 cm, han er akademiker, avdelingsdirektør, gjennomtrent og firespråklig. Hvis du tror damer velger ham vekk til fordel for en sofaslitende, gamingavhengig fyr på 195 cm så tar du veldig feil.

Jeg tror ingenting, men skrev et innlegg med glimt i øyet rundt problemstillingen ;) At det dreier seg om utelukkelse av menn over/under 180 var litt fiffig, nettopp basert på det du skriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (1 minutt siden):

Jeg tror ingenting, men skrev et innlegg med glimt i øyet rundt problemstillingen ;) At det dreier seg om utelukkelse av menn over/under 180 var litt fiffig, nettopp basert på det du skriver. 

Tja, er jo menn her som skriver at de vil skille seg fra kona fordi hun har gått opp i vekt. Så ja, kanskje kona di vil skilles hvis du krymper 5 cm? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 20 cm over meg uansett, men hadde ikke brydd meg om han var lavere uansett. 

Anonymkode: 3c949...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tja, er jo menn her som skriver at de vil skille seg fra kona fordi hun har gått opp i vekt. Så ja, kanskje kona di vil skilles hvis du krymper 5 cm? 

Jeg er ikke en sånn mann. Og jeg har ingen kone å skille meg ifra, så jeg tror jeg berget meg.... foreløpig... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg  er foreløpig fornøyd med tråden. Er det ikke fint at vi var et så høyt antall som ikke bryr seg?

Anonymkode: 3db32...036

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige daten var 170 ( i følge bioen, jeg hadde ikke med målebånd for å sjekke) det gikk helt fint! 

Tviler på det var høyden som var grunnen til den manglende kemien da det ikke løste seg på magisk vis med de som har vert over 180 heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null problem, jeg er 170 cm selv. Var sammen med en mann i mange år som var lavere enn meg, men er godt fornøyd med nåværende partner som er 186. Det er godt å føle seg liten og feminin ved siden av mannen sin ❤️ 

Anonymkode: fbf62...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...