AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #21 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja. Over syv år siden vi hadde sex sist. Bare å venne seg til å leve uten. Værts det første året. Alt blir en vane. Men om du ikke vil finne deg i det. Ta en skikkelig alvorsprat med henne. Mann i midten av førtiåra. Anonymkode: 4a95b...fbb Jeg er ei jente, som har vært gift i over 30 år... Og kan ikke fatte at du syns du bare skal leve uten sex! Jeg vet noen sliter med underlivs plager som vanskeliggjør samleie. Men, man har vel hender, munn,og mulighet til å stimuleres utvendig likevel? Jeg skjønner man kan være veldig glad i hverandre, uten sex, og at du kanskje har god forståelse for at dere ikke kan ha et normalt sexliv. Mange ting kan spille inn som gjør at man likevel vil forbli gift /sammen med sin partner. Men, mulig jeg er kynisk, men om hun ikke kan være med å tilfredsstille deg overhode, mener jeg hun derved bør gi meg frihet til å få dine behov dekket av en annen.. Det lar seg sikkert gjøre litt stille og rolig privat.. Jeg håper dere snakker om det iallefall. Du skal ikke frarøves enhver form for sexliv, mot din vilje, "bare" fordi hun ikke er interessert., syns jeg. Anonymkode: 05fb5...dc3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #22 Del Skrevet 13. november 2024 Begynn å se deg om etter ei ny dame…. og ja, slutt å suttre og mase om sex. Anonymkode: e9576...974 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #23 Del Skrevet 13. november 2024 Før du begynner å se etter andre å dekke behovet med bør du sjekke grunnen for lite sex. Er den eneste oppmerksomheten hun får fra deg relatert til sexønsker og sexmas? Hvis mannen min ikke har vist meg noe oppmerksomhet på flere dager og plutselig ønsker sex kan jeg bli irritert. Hvis han derimot gir meg klemmer, kysser meg og snakker med meg i løpet av dagen blir jeg mer ivrig på sex. Dette har jeg forresten forklart til mannen, og derfor har vi et godt samliv og et godt sexliv. Hvis en kjæreste bare ønsket sex og overså meg ellers ville all min interesse forsvunnet. Anonymkode: 1ee0c...4c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #24 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja. Over syv år siden vi hadde sex sist. Bare å venne seg til å leve uten. Værts det første året. Alt blir en vane. Men om du ikke vil finne deg i det. Ta en skikkelig alvorsprat med henne. Mann i midten av førtiåra. Anonymkode: 4a95b...fbb Hadde kastet henne ut for lengst. Anonymkode: 64946...8b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet 14. november 2024 #25 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvor mye turn of er masing om sex for kvinner? Vi gikk fra at det var henne som ville ha sex oftest til meg. Til slutt var det bare jeg som initierte, hvor jeg kunne få nei flere dager på rad. Vet det er dumt, men jeg blir da litt lei meg til slutt og sutrer. Kan si "hvorfor vil du ikke lengre" "du elsker meg ikke" Så gikk det et par uker hvor jeg forsøkte meg hver dag uten napp. Siste dagen fikk Hun tårer I øynene og sa at hun ikke klarer fordi jeg er så pågående og nå takler hun ikke sex på måneder. Og det stemmer det, for nå har vi ikke vært intim på over 2 mnd. Jeg har ikke tatt det opp og kommer aldri til å forsøke meg før Hun gjør det. Så spm er om at masing og sutter kan ødelegge lysten for alltid? Anonymkode: dee71...05b Kvinner er som dieselmotorer, de er veldig trege når det gjelder å komme i gang og det tar lang tid før motoren blir varm. Det virker litt som at du forsøker å burne på kald motor og da choker du startmotoren. Bare la vær å forsøk på sex, men ta på henne lett. Ikke på rumpa, men på skuldrene og sånn. Og ikke gjør noe mer, ikke skift til et høyere gir. Kan det hende hun har et annet "kjærlighetsspråk" enn det du har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #26 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (På 13.11.2024 den 17.29): Så spm er om at masing og sutter kan ødelegge lysten for alltid? Jeg vet ikke om for alltid, men jeg vet at det er problematisk lenge etter. Jeg opplever for tiden at jeg er helt sekuelt "død". Tidligere kunne jeg få litt tenning ute blandt andre , og hvis han gjorde noe overaskende, men de siste 2 årene har vi begge til og med sluttet å ta initiativ til sex, fordi jeg knapt føler noe. Jeg blir stort sett våt når han tar på meg, jeg kan føle litt i begynnelsen, men etter noen sekunder er forsvinner det og jeg føler ikke noe tenning eller lyst. I begynnelsen var det litt sutring, men det sluttet av seg selv ettersom ukene mellom sex økte. Krisen kom i sommer, fordi jeg begynte å føle at fraværet av sex i seg selv opplevdes som "mas" : vi kunne være i situasjoner der vi vanligvis hadde sex, og jeg følte på et "mas" som kun fantes i mitt eget hode. Jeg begynte å føle synd i han, og det er heller ikke en sexy følelse. Jeg har begynt med et prosjekt jeg ikke anbefaler for noen andre, men som virker for meg. Jeg stiller opp for all sex han vil ha. Han får bruke meg når og hvordan han vil. Jeg presentere det som en kink med rollespill, men jeg tror han har glemt dette, for han er i utgangspunktet fokusert på å tilfredstille meg, og han prøver mer og mer å tilfredstille meg. Men jeg har så god kjennskap til hva han liker, så jeg kan stort sett styre det tilbake over på han. Det løser ikke noe hos meg: jeg er stort sett like død, selv om jeg har funnet noe eget i hvor fort jeg kan få han til å komme, og hvor totalt hinsides borte jeg kan få han. Det er noe eget å ta kontroll over noen på den måten. Men hverdagen vår er bedre. Jeg føler meg tryggere med han, han virker som han har det bedre med meg; ansiktet er åpnere, og han er mere den mannen jeg giftet med med. Den største overaskelsen er hvor mye sex det blir, og samtidig så blir vi mere aktive ellers. Jeg har ikke egentlig tenkt så mye på hvor mye sex vi hadde før, men nå opplever jeg at stort sett hver gang vi ser på TV, ender jeg minimum opp med han i munnen. Og som regel må jeg se resten av programmet i andre situasjoner. Likevel føler jeg at vi får gjort mer rundt huset og med familie. Det som er rart, er at det ikke bare handler om han, men også mitt overskudd. Anonymkode: 64d02...003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #27 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (På 14.11.2024 den 0.56): Hadde kastet henne ut for lengst. Anonymkode: 64946...8b1 Samme her.. vi hadde antagelig snakke om 7 uker og ikke 7 år før jeg hadde tatt affære.... Et liv uten sex står ikke på ønskelista mi akkurat og er ikke noe som jeg en gang vil vurdere... Anonymkode: bee3f...f4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #28 Del Skrevet 15. november 2024 Hvordan hadde du reagert hvis det var hun som sutret slik etter å ha blitt avvist? I mitt forrige forhold var jeg deg. Sutrete, kom med passiv-aggressive stikk og i det hele tatt. I takt med at min furting økte, ville han oftere og oftere ha "helga for seg selv etter en lang uke på jobb". (Vi bodde ikke sammen, begge hadde jobb og/eller skole.) Så ble jeg sammen med samboer, og har møtt meg selv i døra så det synger etter. Nå skjønner jeg hvorfor eksen ikke akkurat fikk mer sexlyst av at jeg gav ham dårlig samvittighet for å ikke ha lyst på sex når jeg ville. Nå er det samboer som sliter med å skjønne det, men så er han vokst opp med skyldfølelse, forpliktelse og frykt som oppdragelse, da. Pluss at han har nok alltid vært den med mest lyst i alle sine forhold, så han har jo heller ikke forutsetning for å skjønne det. Så jeg skjønner dere begge. Jeg skjønner at du fort tror at hun ikke liker deg like godt lenger. Kanskje også undrer deg over hvorfor lysten hennes har endret seg til det verre. Å føle seg uattraktiv, kanskje uelsket, eller i alle fall ikke sett/anerkjent. Etter hvert kommer desperasjonen etter å bli sett, føle seg elsket og begjært. Jeg skjønner også henne; det er ikke lett i utgangspunktet å måtte være den som sier nei ofte. (Det er sikkert lettere når det er mer balanse mellom hvem som initierer og hvem som avviser.) Så kommer sutringen og legger enda en stein til byrden. Etter hvert som du prøver mer og mer desperat og kanskje sutrer for hvert nei, føler hun seg kanskje redusert til bare en kropp å leke med og tømme seg i. Hvor lenge lysten hennes kan være ødelagt nå? Det vet jeg ikke. Her trengte vi begge å faktisk forstå hvordan den andre fungerer, blant annet. Jeg trengte å skjønne at sex er hans go-to for avstressing og overskudd i tillegg til intimiteten, og like viktig for å kjenne seg elsket, som anerkjennende ord og ikke-seksuell hudkontakt er for meg. Han trengte å skjønne at jeg trenger å ha overskudd og velvære først, blant annet, og at det er den ikke-seksuelle hudkontakten som er viktigst for meg mtp å føle meg elsket. Han trenger fortsatt å lære seg at sutring og å gi meg dårlig samvittighet funker mot sin hensikt på lang sikt(det er tross alt sånn pliktsex oppstår...), og at når sexlysten min daler har det sjeldent med ham å gjøre i utgangspunktet(selv om furting og masing riktig nok gjør vondt verre), det er mer et resultat av manglende overskudd på andre områder. (Lite søvn, menstruasjonssyklusen påvirker en god del, etc etc.) Og jeg trenger fortsatt å lære meg å stå i det når han furter. 🙈 Men det ble uansett en forbedring når vi skjønte litt mer av hvordan den andre fungerer. Anonymkode: aaa8c...4e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #29 Del Skrevet 15. november 2024 Masing og sutring er gedigent turn-off. Gedigent. Finnes nesten ikke større. Anonymkode: 10b57...8ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 15. november 2024 #30 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Masing og sutring er gedigent turn-off. Gedigent. Finnes nesten ikke større. Anonymkode: 10b57...8ee Enig! Problemet er som oftest at kvinner har (også her) definisjonsmakta over hva som er sutring, eller ei. Derfor er det rått parti. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #31 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (På 13.11.2024 den 17.29): Hvor mye turn of er masing om sex for kvinner? Vi gikk fra at det var henne som ville ha sex oftest til meg. Til slutt var det bare jeg som initierte, hvor jeg kunne få nei flere dager på rad. Vet det er dumt, men jeg blir da litt lei meg til slutt og sutrer. Kan si "hvorfor vil du ikke lengre" "du elsker meg ikke" Så gikk det et par uker hvor jeg forsøkte meg hver dag uten napp. Siste dagen fikk Hun tårer I øynene og sa at hun ikke klarer fordi jeg er så pågående og nå takler hun ikke sex på måneder. Og det stemmer det, for nå har vi ikke vært intim på over 2 mnd. Jeg har ikke tatt det opp og kommer aldri til å forsøke meg før Hun gjør det. Så spm er om at masing og sutter kan ødelegge lysten for alltid? Anonymkode: dee71...05b Ja!! Det er forferdelig turn-off! Bare godta at lyst går opp og ned gjennom livet… Anonymkode: 08f61...73d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #32 Del Skrevet 15. november 2024 Tror mange ikke burde vært i noe forhold. Jeg kommer ikke til å finne meg en ny mann, for jeg kan aldri love noen å ønske sex med dem. Anonymkode: f7e73...2c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #33 Del Skrevet 16. november 2024 Det beste du kan gjøre er å begynne å ha sex med andre damer. Anonymkode: aa76a...763 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #34 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ja!! Det er forferdelig turn-off! Bare godta at lyst går opp og ned gjennom livet… Anonymkode: 08f61...73d Bare godta at om du ikke har lyst på partneren så kan han/hun kose seg med noen andre? Eller er det slik at du både vil forbeholde deg rette til å være asexuell og samtidig krever full kontroll over seksualiteten til partneren? Anonymkode: 45acd...3c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå