AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #1 Del Skrevet 13. november 2024 Hvor mye turn of er masing om sex for kvinner? Vi gikk fra at det var henne som ville ha sex oftest til meg. Til slutt var det bare jeg som initierte, hvor jeg kunne få nei flere dager på rad. Vet det er dumt, men jeg blir da litt lei meg til slutt og sutrer. Kan si "hvorfor vil du ikke lengre" "du elsker meg ikke" Så gikk det et par uker hvor jeg forsøkte meg hver dag uten napp. Siste dagen fikk Hun tårer I øynene og sa at hun ikke klarer fordi jeg er så pågående og nå takler hun ikke sex på måneder. Og det stemmer det, for nå har vi ikke vært intim på over 2 mnd. Jeg har ikke tatt det opp og kommer aldri til å forsøke meg før Hun gjør det. Så spm er om at masing og sutter kan ødelegge lysten for alltid? Anonymkode: dee71...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #2 Del Skrevet 13. november 2024 Ja. Over syv år siden vi hadde sex sist. Bare å venne seg til å leve uten. Værts det første året. Alt blir en vane. Men om du ikke vil finne deg i det. Ta en skikkelig alvorsprat med henne. Mann i midten av førtiåra. Anonymkode: 4a95b...fbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 13. november 2024 #3 Del Skrevet 13. november 2024 Dere kan jo være med på å ødelegge begge to. Hun har feks endret seg totalt i behov, og da skylder hun deg og forholdet å finne ut og fortelle hvorfor. Det du beskriver virker for meg som noe som kommer sent i "sykdomsforløpet". 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #4 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja. Over syv år siden vi hadde sex sist. Bare å venne seg til å leve uten. Værts det første året. Alt blir en vane. Men om du ikke vil finne deg i det. Ta en skikkelig alvorsprat med henne. Mann i midten av førtiåra. Anonymkode: 4a95b...fbb Glemte å nevne en ting. Mens du venter blir du en gretten gammel gubbe over tid. Og hun vil ikke ha en gretten gammel gubbe, og aner ikke hvorfor du har blitt sånn. Anonymkode: 4a95b...fbb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #5 Del Skrevet 13. november 2024 Problemet i slike situasjoner hvor kvinnen har mistet lysten, den er at en hver seksuell tilnærming blir sett på som mas, selv om man ikke maser. Har en først kommet dit så skal det mye til for å snu det Anonymkode: 5079a...6a5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #6 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Problemet i slike situasjoner hvor kvinnen har mistet lysten, den er at en hver seksuell tilnærming blir sett på som mas, selv om man ikke maser. Har en først kommet dit så skal det mye til for å snu det Anonymkode: 5079a...6a5 Akkurat det samme skjer i forhold hvor mannen mister lysten. Anonymkode: 17a81...de9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #7 Del Skrevet 13. november 2024 Her har du nok trampet litt uti det. Eller ganske mye.... Sex-lysten hos kvinner er svært variabel, sårbar og kompleks. Nå er hun åpenbart inne i en periode med lite lyst, og da hjelper det ikke å mase slik du har gjort. Det blir heller bare verre, slik du har erfart. Sex hver dag er nok også ganske uvanlig for de fleste etablerte par som har vært sammen en stund, og det å mase hver dag blir nok en stor belastning for henne når hun ikke har lyst. Jeg vil tro at hun føler at hun ikke strekker til og at hun ikke er god nok når hun ikke orker å gi deg det du vil ha, og det er nok en like vond følelse for henne som den du har hvor du føler at hun ikke liker deg lenger. Her har dere det vondt begge to, på hver deres måte. Tror jeg. Det blir nok bedre, men du må gi henne tid. Kanskje mye tid. Gi henne også gjerne litt oppvartning og oppmerksomhet og vis henne at du liker henne og setter pris på henne, men uten seksuelle antydninger som kan oppfattes som mas. Hvis hun føler seg elsket og verdsatt, vil kanskje lysten komme tilbake etter en tid. Men du må ikke presse henne, bare dulle med henne. Tror jeg..., men folk er forskjellige.. Prate sammen er selvsagt også viktig, men når du gjør det, vær ydmyk og forsiktig uten at du uttrykker misnøye med at du ikke for noe. Prøv heller å snakke om og forstå bakgrunnen for hennes labre sexlyst. Anonymkode: 2e4ba...a7f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #8 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja. Over syv år siden vi hadde sex sist. Bare å venne seg til å leve uten. Værts det første året. Alt blir en vane. Men om du ikke vil finne deg i det. Ta en skikkelig alvorsprat med henne. Mann i midten av førtiåra. Anonymkode: 4a95b...fbb Whaaat? Det hadde jeg aldri kunnet akseptere. Hvis ikke partneren min har noenlunde like stort sex behov som meg er vi jo ikke kompatible. Vi har vært sammen i et par tiår og gift omtrent like lenge, og er fortsatt aktive. Om ikke daglig, så i hvert fall 1-2 ganger i uken. Anonymkode: 8a766...782 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #9 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Akkurat det samme skjer i forhold hvor mannen mister lysten. Anonymkode: 17a81...de9 Sikkert, det har jeg ingen erfaring med, men nå var det ikke det jeg svarte på Anonymkode: 5079a...6a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #10 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Her har du nok trampet litt uti det. Eller ganske mye.... Sex-lysten hos kvinner er svært variabel, sårbar og kompleks. Nå er hun åpenbart inne i en periode med lite lyst, og da hjelper det ikke å mase slik du har gjort. Det blir heller bare verre, slik du har erfart. Sex hver dag er nok også ganske uvanlig for de fleste etablerte par som har vært sammen en stund, og det å mase hver dag blir nok en stor belastning for henne når hun ikke har lyst. Jeg vil tro at hun føler at hun ikke strekker til og at hun ikke er god nok når hun ikke orker å gi deg det du vil ha, og det er nok en like vond følelse for henne som den du har hvor du føler at hun ikke liker deg lenger. Her har dere det vondt begge to, på hver deres måte. Tror jeg. Det blir nok bedre, men du må gi henne tid. Kanskje mye tid. Gi henne også gjerne litt oppvartning og oppmerksomhet og vis henne at du liker henne og setter pris på henne, men uten seksuelle antydninger som kan oppfattes som mas. Hvis hun føler seg elsket og verdsatt, vil kanskje lysten komme tilbake etter en tid. Men du må ikke presse henne, bare dulle med henne. Tror jeg..., men folk er forskjellige.. Prate sammen er selvsagt også viktig, men når du gjør det, vær ydmyk og forsiktig uten at du uttrykker misnøye med at du ikke for noe. Prøv heller å snakke om og forstå bakgrunnen for hennes labre sexlyst. Anonymkode: 2e4ba...a7f Bra beskrevet Anonymkode: dee71...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 13. november 2024 #11 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Her har du nok trampet litt uti det. Eller ganske mye.... Sex-lysten hos kvinner er svært variabel, sårbar og kompleks. Nå er hun åpenbart inne i en periode med lite lyst, og da hjelper det ikke å mase slik du har gjort. Det blir heller bare verre, slik du har erfart. Sex hver dag er nok også ganske uvanlig for de fleste etablerte par som har vært sammen en stund, og det å mase hver dag blir nok en stor belastning for henne når hun ikke har lyst. Jeg vil tro at hun føler at hun ikke strekker til og at hun ikke er god nok når hun ikke orker å gi deg det du vil ha, og det er nok en like vond følelse for henne som den du har hvor du føler at hun ikke liker deg lenger. Her har dere det vondt begge to, på hver deres måte. Tror jeg. Det blir nok bedre, men du må gi henne tid. Kanskje mye tid. Gi henne også gjerne litt oppvartning og oppmerksomhet og vis henne at du liker henne og setter pris på henne, men uten seksuelle antydninger som kan oppfattes som mas. Hvis hun føler seg elsket og verdsatt, vil kanskje lysten komme tilbake etter en tid. Men du må ikke presse henne, bare dulle med henne. Tror jeg..., men folk er forskjellige.. Prate sammen er selvsagt også viktig, men når du gjør det, vær ydmyk og forsiktig uten at du uttrykker misnøye med at du ikke for noe. Prøv heller å snakke om og forstå bakgrunnen for hennes labre sexlyst. Anonymkode: 2e4ba...a7f Man kan faktisk ikke fraskrive seg så mye ansvar som det du sier her. Det er mange her inne som unnskylder slik oppførsel spesielt fra kvinner. Ja ting skjer, ja man har dårlige perioder osv., man lar ikke partneren sin sitte som et spørsmålstegn mens man lever i sin egen boble. 6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 13. november 2024 #12 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bra beskrevet Anonymkode: dee71...05b Det hjelper jo ingenting hvor bra randoms beskriver ting her inne. De to tråden handler om må beskrive sine ønsker og behov for hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #13 Del Skrevet 13. november 2024 Macro skrev (3 minutter siden): Det hjelper jo ingenting hvor bra randoms beskriver ting her inne. De to tråden handler om må beskrive sine ønsker og behov for hverandre. Jo men jeg tror det sitatet var ganske relatert til fakta Anonymkode: dee71...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #14 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hvor mye turn of er masing om sex for kvinner? Så spm er om at masing og sutter kan ødelegge lysten for alltid? Anonymkode: dee71...05b Det er en av de største «turn offene» jeg vet om. ja i værste fall kan det ødelegge min lyst på vedkommende for godt. Anonymkode: ad908...93d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #15 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jo men jeg tror det sitatet var ganske relatert til fakta Anonymkode: dee71...05b Kanskje, men da har dama feila ganske kraftig i kommunisere før det gikk så langt. Anonymkode: b9f34...6cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 13. november 2024 #16 Del Skrevet 13. november 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Akkurat det samme skjer i forhold hvor mannen mister lysten. Anonymkode: 17a81...de9 Nei Endret 13. november 2024 av Gorgonzola 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #17 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Kanskje, men da har dama feila ganske kraftig i kommunisere før det gikk så langt. Anonymkode: b9f34...6cb Ja noe sant det også. Men en del ganger vet ikke damene selv hvorfor lysten på mannen er mindre Anonymkode: dee71...05b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #18 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja noe sant det også. Men en del ganger vet ikke damene selv hvorfor lysten på mannen er mindre Anonymkode: dee71...05b Fordi damer går lei, og kvinner lett kan få seg en elsker på si. Og la mannen gå gjemme og vente på bedre tider som trolig aldri kommer til å skje, fordi hun kanskje allerede har funnet en som er mere spennede. Anonymkode: 4a95b...fbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #19 Del Skrevet 13. november 2024 Klassisk. Gi henne tid, ikke mas. På et eller annet tidspunkt bør dere jobbe med kommunikasjonen, på alle områder men også på sexen. Les deg opp, det finnes bøker på området. Hvis sårene er dype kan det være verdt å prøve parterapi. For vår del hjalp ingenting, vi skilte lag. Anonymkode: 71db2...9bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #20 Del Skrevet 13. november 2024 Klassiker dette. Hun har fått huset og barna. Vi er mange i denne klubben. Behovet for sex og intimitet ordnes på utsiden av forholdet, eller så går du ifra henne. Anonymkode: 9750a...670 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå