Gå til innhold

Hvilke vintersko har dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sliter veldig med å finne fine vintersko. Var å kikket rundt i butikkene i går, men fant ingen litt fine sko som passer til et litt finere antrekk med dongeribukse på jobben. Føler jeg ender opp med speakers gang på gang, våt og fuktig etter å ha gått gjennom regn og snø. Hva bruker dere? Gjerne bilde 

Anonymkode: cf4d2...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker mye Timberland 6 inch og Dr Martens, er det veldig kalde dager har jeg på Uggs til jobb og skifter til sneakers på jobb hvis jeg skal møte kunder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen som likner veldig på disse men uten den brune stripen (de er helt sorte):

https://www.zalando.no/panama-jack-vinterstovler-black-pa311x013-q11.html

Altså sort skinn med snøring (og glidelås), litt kraftig såle men ikke platå, og varmt for inni. Føler de passer til alt.

Anonymkode: 40d1b...067

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ulike typer Uggs, Moon Boots, Panama Jacks, Chelsea Boots, Kastel, Timberland, Rieker… Varierer utfra vær, føre og hva jeg har på meg ellers.

Anonymkode: a9e1c...43d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Sliter veldig med å finne fine vintersko. Var å kikket rundt i butikkene i går, men fant ingen litt fine sko som passer til et litt finere antrekk med dongeribukse på jobben. Føler jeg ender opp med speakers gang på gang, våt og fuktig etter å ha gått gjennom regn og snø. Hva bruker dere? Gjerne bilde 

Anonymkode: cf4d2...ba2

Du får skaffe deg innesko til jobb og utesko til og fra. 

Anonymkode: f6bcf...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem går med vintersko inne på jobben hele dagen? Er ikke det normalt å ha et skoskifte stående på jobben/kontoret om vinteren? Hadde tatt seg ut om jeg gikk med vinterskoene til en sort dressbukse inne på kontoret. Bytter om når eg kommer på jobb, vinterskoene står i et hjørne på kontoret mens jeg jobber

Anonymkode: eda11...013

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange vintersko, men skifter uansett når jeg kommer på jobb. Hvorfor ikke ha et par sko på jobb?

Anonymkode: fb7fa...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stod og dro i noen fine fra Canada Snow (?) i dag, dyre støvler med skikkelig ull inni (pels). Var som tykke chelsea-boots og lurerpå om jeg må kjøpe de (litt dyre da… 2700,-) de gamle skikkelig vinterstøvlene mine var på overtid allerede i fjor. 
Kjøpte meg et par Rieker uforede chelseaboots da, og et par i et annet merke (med litt for i), men tenker å levere tilbake et av parene, de vil bli hverdags-slenge-støvlene i såfall, det er det jeg tenger mest, trenger å bytte ut de gamle Polo chelsea-bootsene jeg bruker (og har brukt i minst 8 år) 

Endret av Fjugur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...