AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:58 #1 Del Skrevet onsdag kl 15:58 Sliter veldig med å finne fine vintersko. Var å kikket rundt i butikkene i går, men fant ingen litt fine sko som passer til et litt finere antrekk med dongeribukse på jobben. Føler jeg ender opp med speakers gang på gang, våt og fuktig etter å ha gått gjennom regn og snø. Hva bruker dere? Gjerne bilde Anonymkode: cf4d2...ba2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DonnaK Skrevet onsdag kl 19:19 #2 Del Skrevet onsdag kl 19:19 Bruker mye Timberland 6 inch og Dr Martens, er det veldig kalde dager har jeg på Uggs til jobb og skifter til sneakers på jobb hvis jeg skal møte kunder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:18 #3 Del Skrevet onsdag kl 20:18 Har noen som likner veldig på disse men uten den brune stripen (de er helt sorte): https://www.zalando.no/panama-jack-vinterstovler-black-pa311x013-q11.html Altså sort skinn med snøring (og glidelås), litt kraftig såle men ikke platå, og varmt for inni. Føler de passer til alt. Anonymkode: 40d1b...067 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:28 #4 Del Skrevet onsdag kl 20:28 Jeg har ulike typer Uggs, Moon Boots, Panama Jacks, Chelsea Boots, Kastel, Timberland, Rieker… Varierer utfra vær, føre og hva jeg har på meg ellers. Anonymkode: a9e1c...43d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:08 #5 Del Skrevet onsdag kl 21:08 Duckfeet! Århus. Anonymkode: a2b74...4d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:45 #6 Del Skrevet onsdag kl 22:45 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Sliter veldig med å finne fine vintersko. Var å kikket rundt i butikkene i går, men fant ingen litt fine sko som passer til et litt finere antrekk med dongeribukse på jobben. Føler jeg ender opp med speakers gang på gang, våt og fuktig etter å ha gått gjennom regn og snø. Hva bruker dere? Gjerne bilde Anonymkode: cf4d2...ba2 Du får skaffe deg innesko til jobb og utesko til og fra. Anonymkode: f6bcf...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet torsdag kl 18:02 #7 Del Skrevet torsdag kl 18:02 Uggs som går nesten til knærne. De er sikkert 8år gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:23 #8 Del Skrevet torsdag kl 18:23 Hvem går med vintersko inne på jobben hele dagen? Er ikke det normalt å ha et skoskifte stående på jobben/kontoret om vinteren? Hadde tatt seg ut om jeg gikk med vinterskoene til en sort dressbukse inne på kontoret. Bytter om når eg kommer på jobb, vinterskoene står i et hjørne på kontoret mens jeg jobber Anonymkode: eda11...013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet i går, 15:46 #9 Del Skrevet i går, 15:46 Dr. Martens som er fôret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden Jeg har mange vintersko, men skifter uansett når jeg kommer på jobb. Hvorfor ikke ha et par sko på jobb? Anonymkode: fb7fa...c5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden (endret) Stod og dro i noen fine fra Canada Snow (?) i dag, dyre støvler med skikkelig ull inni (pels). Var som tykke chelsea-boots og lurerpå om jeg må kjøpe de (litt dyre da… 2700,-) de gamle skikkelig vinterstøvlene mine var på overtid allerede i fjor. Kjøpte meg et par Rieker uforede chelseaboots da, og et par i et annet merke (med litt for i), men tenker å levere tilbake et av parene, de vil bli hverdags-slenge-støvlene i såfall, det er det jeg tenger mest, trenger å bytte ut de gamle Polo chelsea-bootsene jeg bruker (og har brukt i minst 8 år) Endret 4 timer siden av Fjugur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå