Gå til innhold

Hva skal bety mest?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg sa ja til en invitasjon fra en fyr som ikke egentlig er min type. Ikke har han slik jobb (og dermed ikke inntekt heller) som de mennene jeg ellers ser på, og ikke kler han seg heller. Men han var hyggelig, vi hadde en slags kontakt og jeg sa ja. Det ble en date til, det var ikke meningen, men han spurte og jeg hadde ikke forberedt et godt svar, så vi møttes igjen, det ble vin og så - helt spontant endte jeg med å ligge med ham. 

Egentlig katastrofe, for dette skulle jo ikke bli noe. De rundt meg ville ikke skjønt hva jeg drev med. Men sexen var bra. Og når jeg trodde vi hadde gjort det, ble han værende og fortsatte, og vi sovnet ikke før halve natten hadde gått. Jeg har aldri hatt en så bra pulenatt (sorry uttrykket) før noen gang. Helt vilt deilig. Og så gjorde vi det neste kveld også.

Så nå er jeg litt rocka. Jeg har en fyr som jeg har en helt vill kjemi med, men som ikke er typen min overhodet, og venninne mine vil lure på hva i all verden jeg gjør dersom jeg går videre med han. Er det noen som har vært der? Som har erfaringer?

Anonymkode: 7df6b...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Virker som eneste problemet ditt er at du er alt for opptatt av hva andre tenker 

Anonymkode: 2cc5f...4fa

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker at det er på tide å bli voksen for deg, Ts!

Om du mener han ikke er god nok for deg - da avslutter du forholdet nå, før du sårer ham mer!

Om du liker ham så godt som du gir inntrykk av og du er interessert i en fremtid med ham, da står du for det, og du rister av deg all overfladiskhet og materialisme  og blir stolt av ham for den han er!

Og de vennene dine, de bør du kanskje ta avstand fra om de ikke er glad på dine vegner, bare fordi mannen ikke har den statusen og lønnen som dere har trodd var så viktig.

Bli voksen - eller dump mannen!

Anonymkode: 6820d...a3c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det blir bedre når du blir voksen.

Anonymkode: af854...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da er han mer riktig enn din type da? Gjør det noe?

Anonymkode: e2f0f...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Valg av partner og valg av bil har mye til felles.

Sosialt akseptabelt veier tyngst.

Anonymkode: a1c8a...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Matas, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...