AnonymBruker Skrevet 14. november #21 Del Skrevet 14. november Hvis han ikke spanderer. Eller tilbyr seg å spandere. Jeg tar gjerne regninga i ny og ne, men det skal ikke forventes av meg som kvinne. Rufsete hår og skjegg, orker ikke menn som ser hjemløse ut. Dårlig tenner er fysj, så mange som har flekkete tenner og dårlig tannhelse, om det er genetisk whatever, hold deg unna. Hår nedentil, liker at menn er barbert. Generelt ikke får mye kroppshår. Menn med mage, eller myke kropper. Lubne. Nei orker ikke har litt fat fobi. Lat mann med lav intelligens. Ha noen hobbyer, søk litt kunnskap, vær engasjert. Anonymkode: d7716...b99 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #22 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis han ikke spanderer. Eller tilbyr seg å spandere. Jeg tar gjerne regninga i ny og ne, men det skal ikke forventes av meg som kvinne. Dette må være en av de verste icks. Kvinner som forventer å bli spandert på Anonymkode: c254a...a81 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #23 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Dette må være en av de verste icks. Kvinner som forventer å bli spandert på Anonymkode: c254a...a81 Bra, vil ikke ha sånne som deg uansett. Anonymkode: d7716...b99 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #24 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva skal han puste om han ikke kan puste luft?🤔 Tenker det er greit at du venter med å date til du blir voksen, TS. Anonymkode: 887ea...770 Det er en spøk Anonymkode: efd12...568 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:38 #25 Del Skrevet fredag kl 09:38 Mine største (M33) er: *Venn og-eller har fortsatt kontakt med ex/tidligere partner *Tilbyr seg ikke å dele regningen på første date, tross at jeg alltid betaler *Kroppshår - Ikke barbert under armer og legger, ikke stusset eller barbert nedentil *Har vært utro mot tidligere partner *Rotete økonomi *Overdreven bruk av fillers *Bruker for mye tid på SoMe, spesielt om man avtaler å spise middag eller finne på noe sammen Anonymkode: 8be9e...842 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:36 #26 Del Skrevet fredag kl 13:36 Folk som blir opphengt i småting de ikke liker, framfor å ha fokus på de lange linjene. Da tenker jeg at vedkommende ikke er spesielt koselig eller moden å være med. Anonymkode: c520b...34b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:40 #27 Del Skrevet fredag kl 14:40 AnonymBruker skrev (På 13.11.2024 den 14.46): Stakkars mannen din ❤️ Anonymkode: 761b8...03e Stakkars deg ❤️ Anonymkode: 5111b...44f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:39 #28 Del Skrevet fredag kl 19:39 Dersom han ikke viser oppriktig interesse og husker ting jeg har sagt om jeg feks skal noe spesiellt. Gniten mann. En kverualant/verdensmester. En som røyker. En som snakker nedlatende om andre. En som er usikker og lar det gå ut over meg. En emosjonellt umoden mann. En sint mann. Urenslighet. En som har behov for å gå ut på byen når han har dame. En som ikke trener noe som helst eller som er opptatt av helsen sin. En som ikke er snill mot eksen han har barn med. En egoistisk mann. Lovebombing. Anonymkode: 963f8...194 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet fredag kl 19:43 #29 Del Skrevet fredag kl 19:43 AnonymBruker skrev (På 13.11.2024 den 14.29): Noen av mine icks: - Hvis han går rundt med caps på hodet overalt, spesielt inne på treningssenteret (mega ick) - Hvis han spiser med åpen munn - Hvis han har tatovert ansiktet eller navnet til noen på kroppen - Hvis han roper og skriker når han ser på fotball (seriøst ick!) - Hvis snapscoren hans øker med mer enn 50 hver dag (25 til og fra er mer enn nok, men jeg er en hykler akkurat her...) - Hvis han har bilder av tidligere exer på insta - Hvis han følger masse jenter på insta (trenger ikke å være influencere eller jenter med mange followers) - Hvis han åpenlyst prøver å flashe klokka si - Hvis han ikke tilbyr seg å betale på første date - Hvis han bruker ankelsokker - Hvis han kun har Converse-sko - Hvis det eneste han går i hjemme er en overshirt og t-skjorte - Hvis han puster luft (æsj liksom) 💓 Deres tur! Anonymkode: c59cf...868 Hvis han puster luft??!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:43 #30 Del Skrevet fredag kl 19:43 Det var voldsomt til krav 😅 Kom faktisk på en jeg har; jeg fikser ikke menn i fargede chinos (typ rød/grønn/gul). Utrolig teit, men tror nesten det kunne fått meg til å miste interessen på første date. Anonymkode: 82cab...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet fredag kl 19:46 #31 Del Skrevet fredag kl 19:46 AnonymBruker skrev (På 13.11.2024 den 14.50): Du vil helst ha en fyr som ikke... puster luft? Hva skal han puste da liksom? Eller vil du helst ha en fyr som ikke puster? Er det isåfall pusting for egen maskin du er imot (er menn som ligger med respirator ok?) eller er det pusting generelt sett? Anonymkode: cc078...a72 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teoretisk sett Skrevet fredag kl 20:27 #32 Del Skrevet fredag kl 20:27 Stakkars alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:31 #33 Del Skrevet fredag kl 20:31 AnonymBruker skrev (På 13.11.2024 den 14.31): Bestevenn med eksen/hater eksen Svart hvitt tenkning Anonymkode: 8f422...553 Jeg er faktisk bestevenn med eksen. Vi holder sammen på fritiden. Har vært venner nesten siden vi gikk fra hverandre da barnet vårt var lite. Vi kommer aldri til å bli sammen igjen (åpenbart etter så mange år), så hvis det er vanskelig for en evt. ny partner, så skal han slippe å være sammen med meg. Anonymkode: 47ee2...aab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:32 #34 Del Skrevet fredag kl 20:32 - snakkestil med påstander - snakker om kjønn ut av det blå, sier vi menn, jeg som mann, snakker om forskjellen på kjønnene, bla bla. Da vet jeg resten av hva jeg får. - prakker meningene sine på meg i monolog, ikke dialog Anonymkode: b4e74...5d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:36 #35 Del Skrevet fredag kl 20:36 Tisser i dusjen, står og tisser, ikke tørker snoppen etter å ha tisset, er tafatt Anonymkode: e3b45...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:49 #36 Del Skrevet fredag kl 20:49 Min største er (sett bort fra at de er normale renslige mennesker) Dumhet. skal gi noen eksempler.. mann 1) lurte på om det var «kos» når jeg fikk uført Brazilian voks.. hun var tross alt borti kjønnsorganet mitt. jeg måtte minne mannen på at kvinner går til gyn og alt berøring der er ikke seksuelt (han har 2 døtre 🤦🏻♀️) mann 2) lurte på om jeg fikk en rus ut av å spise sjokolade med likør.. jeg svarte jeg hadde blitt kvalm før jeg klarte å spise så mye sjokolade. Han spør da, om jeg ble kvalm og rusa? usikker på om det var en form for humor.. mistet helt interessen Anonymkode: f2d4d...a56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:18 #37 Del Skrevet fredag kl 22:18 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dersom han ikke viser oppriktig interesse og husker ting jeg har sagt om jeg feks skal noe spesiellt. Gniten mann. En kverualant/verdensmester. En som røyker. En som snakker nedlatende om andre. En som er usikker og lar det gå ut over meg. En emosjonellt umoden mann. En sint mann. Urenslighet. En som har behov for å gå ut på byen når han har dame. En som ikke trener noe som helst eller som er opptatt av helsen sin. En som ikke er snill mot eksen han har barn med. En egoistisk mann. Lovebombing. Anonymkode: 963f8...194 Kverulering!!!!! For en lidelse. Datet en sånn type en gang. Kunne ikke si en setning uten at han skulle lage diskusjon. Hvis jeg sa: berre, det er kaldt i dag, så var det kaldere i går. Syntes jeg noe smakte noe, så nei, det smakte nok noe annet. Sa jeg at jeg hadde lagt merke til noe, så sa han at det var nok mer sånn et annet sted. Holdt på å bli GAL! Anonymkode: b4e74...5d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoolanda Skrevet fredag kl 22:31 #38 Del Skrevet fredag kl 22:31 Stygge tenner, hvis han er skalla og ikke barberer nøye bort restene av hår, for mye tannkjøtt som vises, tynne lepper, for mye magefett, lys stemme, liten pikk, puslete uteligger-skjegg, rødt hår, mager/beinrangel-type, under 1.75 (helst over 1.80), dårlig hud, røyk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet fredag kl 22:38 #39 Del Skrevet fredag kl 22:38 Å nei,ikke det åndsvake ordet igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:40 #40 Del Skrevet fredag kl 22:40 En som skryter av seg selv. Ick 😅 Anonymkode: 0daab...d27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå