carlberner1 Skrevet 16 timer siden #61 Del Skrevet 16 timer siden Sparkling_Pink skrev (På 14.11.2024 den 17.39): et fleskeberg som har grodd sammen med sofaen sin Herlig! God latter her, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet 16 timer siden #62 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 13.22): Lurer på hvor de kjekke/sjarmerende menn på 40 år + skjuler seg😅 Anonymkode: 36ec9...ad2 Skjuler? Ikke i det heletatt. Men jeg har somla i 15 år så nå er jeg blitt 50+, 55 faktisk. Stor gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #63 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Finnes jo ca. ingen single på egen alder. Virker som førtiåringene alle sammen er i varige forhold, mens de single er enten 30- eller 50+. Tror faktisk ikke jeg kjenner en eneste singel kvinne på ca. 40. Anonymkode: d9183...5b1 Føler alle skiller seg rundt 40😅 Meg inkludert. Ble gjerne sammen i 20 årene og vokste fra hverandre. Møtte drømmemannen som 41 åring🥰 Anonymkode: da740...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå