Gå til innhold

Den beste måten for menn som har passert 40 år til å finne seg en partner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva tror du er «profilen» av de mennene som har gode bilder og de som har dårlige?

Er en mann som kalkulerende vet hva og og hvordan han skal vise seg fram for kvinner definisjonen av «godt relasjons-materiale»? Eller er kvinner så bortskjemt med polerte profiler at de irrasjonelt velger bort potensielt ok fyrer med ubehjelpelig øye for foto og selveksponering?

Anonymkode: 86ab1...c3e

Ta et bilde uten rot, god vinkel.

Du må i det minste prøve å være attraktiv. Innsats for å være innbydende. 

Anonymkode: b92d0...cff

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva tror du er «profilen» av de mennene som har gode bilder og de som har dårlige?

Er en mann som kalkulerende vet hva og og hvordan han skal vise seg fram for kvinner definisjonen av «godt relasjons-materiale»? Eller er kvinner så bortskjemt med polerte profiler at de irrasjonelt velger bort potensielt ok fyrer med ubehjelpelig øye for foto og selveksponering?

Det er forskjell på å være polert (nok av dem) og det å ha avklipte negler i vasken og bajsrand i doen. Du synes vel det er greit med siste veriant, for å få vist ditt ekte, mannlige jeg. Du skal se det blir damer av sånt. 🙄🤯

Anonymkode: 22895...627

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på at de skal ringe på døra her eg. 

Men det funke ikke. 🤣

Bare ikke ha bilder av fisk eller bare natur. 
Og ikke si at du er bare opptatt av trening. 
Trening er bra men at du er på toppturer på fritiden er turnoff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du er ikke potensielt ok hvis du poster bilde av ditt eget neglklipp på tinder. Hadde du likt ei dame som postet bilde av seg selv med et brukt mensenbind i bakgrunn? Det hadde vært et kjæresteemne for deg, ei som ikke ser sin egen dritt og som antar at du skal rydde opp for henne? 

Anonymkode: b5fc6...373

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bilder som viser deg i ulike situasjoner, gjerne kombinasjon ansikt og helfigur.

Du aner ikke hvor mange menn som har 6-7 bilder, alle selfies tatt nedenfra i ulike vinkler, rett opp i nesa og dobbelthaka som naturligvis skapes i denne posituren. Jeg vet ikke hva denne greia er, men det blir jo en rask sveip venstre. Selv om jeg er sikker på at se kunne sett bra ut. Men- hvor er egen vurderingsevne, usjarmerende er det i allefall. 

Jeg ser den varianten her titt og ofte på Facebook etc (er i 40-åra selv og kjenner naturligvis endel folk som er eldre også). Morsomt at folk også kjører den på datingsider. Å ta sånne selfies må vel kunne sies å være et ganske sikkert aldringstegn. 😅

aDYPmrG_460s.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Eller baris på trening 🙄🙄

Anonymkode: 1db49...ffc

Eller men med fisk på tinder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvor du melder deg for å finne damer er ganske irrelevant. Det viktigste er at du har god utdanning, stabil jobb, god inntekt, ALT på stell økonomisk (bolig med EK, ingen rot i økonomi), helst ikke barn, og max 2 med kun en ex, ikke straffedømt, erfaring med kvinner, sosialt kompetent og ser bra ut. Har du det på stell kommer damene automatisk. 

Anonymkode: 6a214...4a7

Jeg tenker menn 40+ helst bør HA barn, det viser at de mest sannsynlig har vært i et seriøst og langvarig forhold. Har du ikke det som mann i 40-årene så vil du bli sett på som lite aktuell for varig forhold. Og kvinner rundt 40-årene er stort sett ferdige med barn.

Uansett, det viktigste er å ha litt sosial IQ. Vise respekt på alle måter og være litt gentleman. Normal høflighet har dessverre blitt en mangelvare, så det skal ikke mye til for å imponere... Jeg ville også prøvd singelgrupper heller enn apper. Det er alltid flertall av damer der, og det er damer som er lei useriøse menn på appene. Da slipper du kaste bort tid på useriøse damer (som også finnes)

Anonymkode: 4c60d...56f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.11.2024 den 13.06):

Bare bruke meg som eksempel. 41 år gammel mann som ønsker en partner. Burde jeg bare melde meg på Tinder eller Happn?

Anonymkode: 88d61...0ab

Uten å vite så mye om peronligheten din og hva du liker å gjøre er det vanskelig å deg konkrete tips tilpasset deg. Det som passer for meg er nødvendigvis ikke helt rett for deg. Uansett kan det være lurt å finne en aktivitet du faktisk liker å gjøre, møt opp der over tid, vær deg selv slik at kvinnfolk får dannet seg et autentisk og genuint inntrykk av hvem du er. Dette gjør de ved å se deg over tid. Hvordan omgåes du andre, de får se hvordan du behandler folk, får se om du er introvert eller ekstrovert og se hva du liker å bruke fritiden på.  Får de seg deg på gode og dårlige dager? Prater du lett med folk om småting?

Dette fungerer veldig fint for meg som ekstrovert. Både på Klatresenteret og Salsaklubben presenterer jeg et fullstendig ærlig og nakent bilde av hvem jeg er. Og det bildet eller den personligheten de ser passer nødvendigvis ikke for alle, men de som ser etter akkurat en som meg, får all informasjonen de trenger til å sende meg et signal om jeg er velkommen bort for å prate 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ta et bilde uten rot, god vinkel.

Du må i det minste prøve å være attraktiv. Innsats for å være innbydende. 

Anonymkode: b92d0...cff

En gang tok jeg kontakt med en fyr på internett fordi jeg likte rotet i bakgrunnen. Det var rent, men stabler med bøker og det var en velholdt plante. Han stod i tillegg å flekset muskler. Så jeg vet ikke hvor stor vekt folk skal ha på å ikke vise seg som de er på bilder, skjønt det kan være lurt å få bildet til å gjenspeile dine verdier - jeg sorterer på den infoen jeg får. Det kan være nokså brutalt. Jeg har ikke noe imot å date et overvektig menneske, men et bilde av et fleskeberg som har grodd sammen med sofaen sin, blir et nei. Jeg er støvallergiker så enhver antydning til at mannen ikke har renholdsstandaren på plass, er et minus. Boddybuildere sorteres vekk, da det må ekle mengder trening og tvilsomme substanser til for å vedlikeholde en slik kropp. 

Som flere nevner, ser jeg og på oppførsel over tid før en mann blir aktuell for meg. Dette er vesentlig, da det er der de fleste diskvalifiserer seg for min del. Dette er også hovedgrunnen til at jeg ikke er særlig på apper.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg tenker menn 40+ helst bør HA barn, det viser at de mest sannsynlig har vært i et seriøst og langvarig forhold. Har du ikke det som mann i 40-årene så vil du bli sett på som lite aktuell for varig forhold. Og kvinner rundt 40-årene er stort sett ferdige med barn.

Uansett, det viktigste er å ha litt sosial IQ. Vise respekt på alle måter og være litt gentleman. Normal høflighet har dessverre blitt en mangelvare, så det skal ikke mye til for å imponere... Jeg ville også prøvd singelgrupper heller enn apper. Det er alltid flertall av damer der, og det er damer som er lei useriøse menn på appene. Da slipper du kaste bort tid på useriøse damer (som også finnes)

Anonymkode: 4c60d...56f

De fleste single mennene jeg vet om rundt 40 år som har barn og er på datingapper, der stammer ikke barna fra langvarige forhold, men kortvarige forhold, noen tilogmed etter ONS, og ikke syntes beskyttelse var så nøye...

Anonymkode: da45c...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De fleste single mennene jeg vet om rundt 40 år som har barn og er på datingapper, der stammer ikke barna fra langvarige forhold, men kortvarige forhold, noen tilogmed etter ONS, og ikke syntes beskyttelse var så nøye...

Anonymkode: da45c...6e8

Merkelig omgangskrets. Samtlige menn jeg har vært i kontakt med i det sjiktet, har vært gift med barnets mor. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...