AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:06 #1 Del Skrevet onsdag kl 12:06 Bare bruke meg som eksempel. 41 år gammel mann som ønsker en partner. Burde jeg bare melde meg på Tinder eller Happn? Anonymkode: 88d61...0ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:50 #2 Del Skrevet onsdag kl 12:50 Spill på flere fronter. Oppsøk steder der kvinner bruker å være, smil, vær vennlig og hyggelig, men ikke innpåsliten.' Registrer deg på Tinder. Lag en GOD profil, med presis og forklarende tekst, gode bilder. Be venner om å ha øynene oppe for eventuelle single damer som du kunne bli spleiset med. Lykke til! Anonymkode: 17f43...45a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dmhead82 Skrevet onsdag kl 13:00 #3 Del Skrevet onsdag kl 13:00 (endret) Hvordan lager jeg gode bilder av meg selv? Har du noen gode tips? Bruker tinder selv 21 minutter siden, AnonymBruker said: Spill på flere fronter. Oppsøk steder der kvinner bruker å være, smil, vær vennlig og hyggelig, men ikke innpåsliten.' Registrer deg på Tinder. Lag en GOD profil, med presis og forklarende tekst, gode bilder. Be venner om å ha øynene oppe for eventuelle single damer som du kunne bli spleiset med. Lykke til! Anonymkode: 17f43...45a Endret onsdag kl 13:12 av Dmhead82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:34 #4 Del Skrevet onsdag kl 15:34 Spør damer på egen alder, de vil bli henrykt! Jeg er kvinne i 40 åra og har ett harem av friere, men de er uaktuelle, enten 15-20 år eldre, eller 15-20 år yngre....menn på egen alder kunne ikke ofret meg ett halvt sekund eller blikk og jeg er normalt attraktiv pluss tror jeg... Anonymkode: 4318a...745 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet onsdag kl 15:37 #5 Del Skrevet onsdag kl 15:37 De jeg flørter vellykket med har jeg møtt ute på fest, festivaler og arrangementer. K 42 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:43 #6 Del Skrevet onsdag kl 15:43 Dmhead82 skrev (2 timer siden): Hvordan lager jeg gode bilder av meg selv? Har du noen gode tips? Bruker tinder selv Bilder som viser deg i ulike situasjoner, gjerne kombinasjon ansikt og helfigur. Du aner ikke hvor mange menn som har 6-7 bilder, alle selfies tatt nedenfra i ulike vinkler, rett opp i nesa og dobbelthaka som naturligvis skapes i denne posituren. Jeg vet ikke hva denne greia er, men det blir jo en rask sveip venstre. Selv om jeg er sikker på at se kunne sett bra ut. Men- hvor er egen vurderingsevne, usjarmerende er det i allefall. Anonymkode: 22895...627 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:47 #7 Del Skrevet onsdag kl 15:47 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Spør damer på egen alder, de vil bli henrykt! Jeg er kvinne i 40 åra og har ett harem av friere, men de er uaktuelle, enten 15-20 år eldre, eller 15-20 år yngre....menn på egen alder kunne ikke ofret meg ett halvt sekund eller blikk og jeg er normalt attraktiv pluss tror jeg... Anonymkode: 4318a...745 Haha, akkurat min egen erfaring! Menn på egen alder, når de først kan velge i «menyen» som nettdating er, går naturligvis for noen 10-ish år yngre. Igjen sitter man igjen med de kjekkeste, unge mennene, som åpenbart ikke har langsiktige interesser, eller interesse fra aldrende menn som gjerne til og med ser enda eldre ut enn de faktisk er. Singellivet blir fort å foretrekke 😉 Anonymkode: 22895...627 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:53 #8 Del Skrevet onsdag kl 15:53 Hvor du melder deg for å finne damer er ganske irrelevant. Det viktigste er at du har god utdanning, stabil jobb, god inntekt, ALT på stell økonomisk (bolig med EK, ingen rot i økonomi), helst ikke barn, og max 2 med kun en ex, ikke straffedømt, erfaring med kvinner, sosialt kompetent og ser bra ut. Har du det på stell kommer damene automatisk. Anonymkode: 6a214...4a7 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:58 #9 Del Skrevet onsdag kl 15:58 Jeg møtte min samboer i voksen alder på konsert via felles kjente. Ellers møter jeg flotte menn gjerne i køa til det ene og andre. Trenger ikke være alkohol involvert. Er fint smil, glimt i øyet, lun hunor, et stelt ytre (og tenner), en liten flørt. Slikt kan jeg gå å tenke på lenge etterpå. Tinder hadde jeg i åresvis, tusenvis av matcher, men jeg møtte ikke en eneste der. Det beste er å ikke se etter et forhold, men bare vær åpen og nysgjerrig på andre. Ikke for å ligge med de, men for å bli kjent. Anonymkode: 5468c...bd3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:03 #10 Del Skrevet onsdag kl 16:03 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvor du melder deg for å finne damer er ganske irrelevant. Det viktigste er at du har god utdanning, stabil jobb, god inntekt, ALT på stell økonomisk (bolig med EK, ingen rot i økonomi), helst ikke barn, og max 2 med kun en ex, ikke straffedømt, erfaring med kvinner, sosialt kompetent og ser bra ut. Har du det på stell kommer damene automatisk. Anonymkode: 6a214...4a7 Tull. Anonymkode: d0f67...e10 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet onsdag kl 16:08 #11 Del Skrevet onsdag kl 16:08 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Bilder som viser deg i ulike situasjoner, gjerne kombinasjon ansikt og helfigur. Du aner ikke hvor mange menn som har 6-7 bilder, alle selfies tatt nedenfra i ulike vinkler, rett opp i nesa og dobbelthaka som naturligvis skapes i denne posituren. Jeg vet ikke hva denne greia er, men det blir jo en rask sveip venstre. Selv om jeg er sikker på at se kunne sett bra ut. Men- hvor er egen vurderingsevne, usjarmerende er det i allefall. Anonymkode: 22895...627 Eller klassikeren - nærbilde med mørke solbriller mens de åpenbart sitter i bilen. Uten et smil om munnen. Da mister man så ufattelig mange potensielle swipes. Jeg har hjulpet kompiser med tinder bio og bilder og plutselig ble det match på de. Etter evig lang tørke 😅 Vil anbefale å rådføre deg med en venninne, TS. Aller helst en som har en fin og oppegående mann (god smak). Festivaler og arrangementer med mange folk er også et godt tips. Ta med noen venner. Plutselig treffer du en venninne av en venninne, kusinen til en kompis o.l. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:10 #12 Del Skrevet onsdag kl 16:10 Enig med det med bilder, mange trenger hjelp til å vise seg fra en god side. Anonymkode: b92d0...cff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:12 #13 Del Skrevet onsdag kl 16:12 Kullsyrevann skrev (3 minutter siden): Eller klassikeren - nærbilde med mørke solbriller mens de åpenbart sitter i bilen. Uten et smil om munnen. Da mister man så ufattelig mange potensielle swipes. Jeg har hjulpet kompiser med tinder bio og bilder og plutselig ble det match på de. Etter evig lang tørke 😅 Vil anbefale å rådføre deg med en venninne, TS. Aller helst en som har en fin og oppegående mann (god smak). Festivaler og arrangementer med mange folk er også et godt tips. Ta med noen venner. Plutselig treffer du en venninne av en venninne, kusinen til en kompis o.l. Eller baris på trening 🙄🙄 Anonymkode: 1db49...ffc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet onsdag kl 16:16 #14 Del Skrevet onsdag kl 16:16 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eller baris på trening 🙄🙄 Anonymkode: 1db49...ffc JA! Og selfie i speilet med singlet og svetteringer etter en hard økt ... med en knust iphone. Traumene 😐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:19 #15 Del Skrevet onsdag kl 16:19 Kullsyrevann skrev (1 minutt siden): JA! Og selfie i speilet med singlet og svetteringer etter en hard økt ... med en knust iphone. Traumene 😐 La oss slenge på selfies med dasskost og doringen oppe i bakgrunnen, gjerne med noen sokker/ undertøy på gulvet. Ja- det finnes. *all I want in a man* 🥰🤯😆 Anonymkode: 22895...627 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:26 #16 Del Skrevet onsdag kl 17:26 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Bare bruke meg som eksempel. 41 år gammel mann som ønsker en partner. Burde jeg bare melde meg på Tinder eller Happn? Anonymkode: 88d61...0ab Møtte min fremtidige mann på Happn. Likte den bedre enn Tinder. Anonymkode: da740...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet onsdag kl 18:11 #17 Del Skrevet onsdag kl 18:11 Jeg liker både Happn og Tinder, og til dels så kan Facebook-dating brukes. Viktig å ha gode bilder, og en litt morsom bio som gjør at de lurer på noe, men samtidig ikke for utleverende. Når det gjelder bilder, så hør på damene her, og bruk venninner som rådgivere. De kommer med direkte tilbakemeldinger, og kanskje de også kommer med tips på hvordan man skal sette opp siden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:28 #18 Del Skrevet onsdag kl 19:28 AnonymBruker skrev (3 timer siden): La oss slenge på selfies med dasskost og doringen oppe i bakgrunnen, gjerne med noen sokker/ undertøy på gulvet. Ja- det finnes. *all I want in a man* 🥰🤯😆 Anonymkode: 22895...627 Jeg så et bilde av en som hadde neglsaks og neglklipp på vasken mens han tok selfie i speilet. Han var vel på jakt etter ei hushjelp. Anonymkode: d6e90...8ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:51 #19 Del Skrevet onsdag kl 19:51 Ikke dating apper. Vær sosial med venner ute! Anonymkode: 1c5b1...1d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:00 #20 Del Skrevet onsdag kl 20:00 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg så et bilde av en som hadde neglsaks og neglklipp på vasken mens han tok selfie i speilet. Han var vel på jakt etter ei hushjelp. Anonymkode: d6e90...8ec Hva tror du er «profilen» av de mennene som har gode bilder og de som har dårlige? Er en mann som kalkulerende vet hva og og hvordan han skal vise seg fram for kvinner definisjonen av «godt relasjons-materiale»? Eller er kvinner så bortskjemt med polerte profiler at de irrasjonelt velger bort potensielt ok fyrer med ubehjelpelig øye for foto og selveksponering? Anonymkode: 86ab1...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå