AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #1 Del Skrevet 13. november 2024 Og gi som køddegave? Vi skal ha pakkeleken på julebordet med jobben. Anonymkode: 0e968...de6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet 13. november 2024 #2 Del Skrevet 13. november 2024 Ja selvsagt😄😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #3 Del Skrevet 14. november 2024 Tja, det kan du vel, men slike køddegaver er ganske lavpanna humor spør du meg... Anonymkode: 086c7...c68 8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #4 Del Skrevet 14. november 2024 Jeg er litt lei av sånne køddegaver, for å være ærlig. Har to brødre, så det der var standarden helt til jeg ga beskjed om at jeg ikke gadd å være med på julegaveutveksling lenger. Anonymkode: cb378...2ee 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #5 Del Skrevet 14. november 2024 Om du fyller eska med konfekt eller noe så. Anonymkode: b4789...15b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #6 Del Skrevet 14. november 2024 Du kan bruke esken for å skjule en ordentlig gave, det er morsomt. Men å bare gi frokostblanding er ganske kjipt mot de andre som faktisk har vært seriøse og kjøpt noe bra til gjengjeld. Anonymkode: 43108...d7f 9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #7 Del Skrevet 14. november 2024 Spørs litt hva nivået er. Er det ta med 1-2 gaver til rundt en femtilapp eller pleier man å være litt mer seriøse? Anonymkode: 881e9...dd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beloved Skrevet 14. november 2024 #8 Del Skrevet 14. november 2024 Jeg ville jo vært glad for en pakke frokostblanding, har stor familie så det blir garantert spist opp. Bedre enn en batteridrevet plastnisse som drar ned buksa, eller annet sånt søppel som folk pleier å pakke inn som tullegaver. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #9 Del Skrevet 14. november 2024 Jeg hadde ikke gjort det. Det er fort en ting som bare hadde blitt liggende igjen der dere skal være, eller enda verre, den blir tullet med og åpnet i fylla, og vipps -frokostblanding over alt. Men du kan jo se an "publikumet". Du kjenner dine kollegaer, det gjør ikke vi. Anonymkode: b5bcb...590 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #10 Del Skrevet 14. november 2024 Jeg ga min pt en pakke med Sørlandschips i julegave, for det er det beste han vet og det unner han seg hver lørdag. Når han pakket opp fikk han latteranfall😄 Anonymkode: cd5c1...23d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 14. november 2024 #11 Del Skrevet 14. november 2024 Jeg var 14 år og det var julaften. Familien min, brødre, mor og far, satt rundt juletreet og mamma delte ut gavene. Hun rakte frem en flott innpakket gave til meg, og sa den var fra bestevenninnen min. Jeg pakket den spent opp mens hele familien så på...og ut av papiret dukket det opp en diger slangeagurk og en boks vaselin.... Har aldri hørt mamma gapskratte så fælt før. Hele familien lo og synes det var en grådig morsom køddegave...bortsett fra jeg. Du kan jo prøve noe sånt om du veldig gjerne vil kødde med noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #12 Del Skrevet 14. november 2024 Million skrev (4 minutter siden): Jeg var 14 år og det var julaften. Familien min, brødre, mor og far, satt rundt juletreet og mamma delte ut gavene. Hun rakte frem en flott innpakket gave til meg, og sa den var fra bestevenninnen min. Jeg pakket den spent opp mens hele familien så på...og ut av papiret dukket det opp en diger slangeagurk og en boks vaselin.... Har aldri hørt mamma gapskratte så fælt før. Hele familien lo og synes det var en grådig morsom køddegave...bortsett fra jeg. Du kan jo prøve noe sånt om du veldig gjerne vil kødde med noen. Dette er julebord...ikke julaften.. Anonymkode: 0e968...de6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 14. november 2024 #13 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er julebord...ikke julaften.. Anonymkode: 0e968...de6 Enda bedre. Bare masse voksne folk som skjønner hva gaven er til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #14 Del Skrevet 14. november 2024 Million skrev (7 minutter siden): Jeg var 14 år og det var julaften. Familien min, brødre, mor og far, satt rundt juletreet og mamma delte ut gavene. Hun rakte frem en flott innpakket gave til meg, og sa den var fra bestevenninnen min. Jeg pakket den spent opp mens hele familien så på...og ut av papiret dukket det opp en diger slangeagurk og en boks vaselin.... Har aldri hørt mamma gapskratte så fælt før. Hele familien lo og synes det var en grådig morsom køddegave...bortsett fra jeg. Du kan jo prøve noe sånt om du veldig gjerne vil kødde med noen. For en idiotisk gave, helt latterlig med tanke på at du også var under den seksuelle lavalder 🤦🏻♀️ Anonymkode: 20954...4ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 14. november 2024 #15 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For en idiotisk gave, helt latterlig med tanke på at du også var under den seksuelle lavalder 🤦🏻♀️ Anonymkode: 20954...4ca Jenta som ga meg gaven var like gammel, men hun hadde en litt "fri" humor, ja Jeg synes ikke gaven var morsom faktisk, og kjeftet på henne neste gang jeg så henne. Hun bare lo enda mer . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #16 Del Skrevet 14. november 2024 Men når det gjelder pakkeleken, er det jo ungen som vet hvem gaven er fra, eller hvem som får gaven. Anonymkode: 0e968...de6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #17 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men når det gjelder pakkeleken, er det jo ungen som vet hvem gaven er fra, eller hvem som får gaven. Anonymkode: 0e968...de6 Ingen som vet...skal det stå Anonymkode: 0e968...de6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #18 Del Skrevet 15. november 2024 Er ikke meningen med pakkeleken at man skal få pakken etterpå? Tenker det er litt kjedelig hvis noen kjøper en fin T-lys-holder eller en nissefigur, og så kjøper du noe som gjerne blir kastet etterpå? Anonymkode: 9b8b4...06b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #19 Del Skrevet 15. november 2024 Ikke så morsomt med frokostblanding. Anonymkode: f7122...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #20 Del Skrevet 15. november 2024 Million skrev (På 14.11.2024 den 13.07): Jenta som ga meg gaven var like gammel, men hun hadde en litt "fri" humor, ja Jeg synes ikke gaven var morsom faktisk, og kjeftet på henne neste gang jeg så henne. Hun bare lo enda mer . Ga du henne ordentlig gave? Anonymkode: f8dd7...f60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå