Gå til innhold

Bekymringsmelding :(

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

OPPDATERING

Har nå hatt møtet med barnevernet og de bekreftet at de ikke var noe særlig bekymret men ville ha ett hjemmebesøk og snakke med barnehagen for å se at barnet mitt har det fint selv om jeg sliter med angst.

De sa også at de kunne hjelpe med å få meg inn på Modum (de kunne legge ved ett brev i søknaden). ☺️

Så har nå troen på at dette skal gå fint 😊

Tusen takk for alle gode råd her inne❤️

TS

Anonymkode: 21d26...da2

Godt å høre. Takk for oppdatering! 

Anonymkode: 0ce3a...f51

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går nok helt fint. Barnevernet vil bare hjelpe deg og kan tilby deg forkjellig tiltak. De må ta en undersøkelse for å se om barnet har det bra hos deg. Det er nok ikke fordi de mistenker noe, men pga regelverket. 

Jeg er alenemor 100% ble ung uføretrygd i ung alder pga. Sykdom fysisk og psykisk jeg har alltid hvert en hønemor og gjør alt jeg kan for barnet sin skyld og da er også min helse viktig! Så her går jeg nå på utredning for ADHD itillegg 🤣 har mor det bra så har barnet det også.

Det er bare flott at du oppsøkte hjelp er dessverre mange som ikke gjør deg. 

Barnevernet her kunne ikke gjøre noe for meg enn å tilby meg en avlastning hjem for barnet men det var kun en dag per mnd. Og da vil jeg heller ha barnet mitt hjemme. 

Bare ta det helt med ro det skal gå fint 😊

Anonymkode: 928fc...422

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg selv har vært undersøkt, men jeg innså at jeg syns det var bra de gjorde det, tenk om voksne skulle bry seg om barn hadde det fint.

Anonymkode: bf3cd...938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...