Lillemy_87 Skrevet 18. november #21 Del Skrevet 18. november Jeg er alt for varm av meg og klarer ikke alt for mye klær på vinteren. Jeg bruker tights, en tynn løpegenser under en vinter løpejakke. Bruker pannebånd og en hals. Bruker aldri votter uansett hvor kaldt det er 🫣 Da jeg aldri fryser på fingrene om det er 5 pluss grader eller 15 minus grader. Løper ikke hvis det blir kaldere enn -15. Bor i Midt Norge og her kan det bli skikkelig kaldt 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 20. november #22 Del Skrevet 20. november Kommer an på temperatur, som regel ullundertøy ,t skjorte og vindtett jakke. På de kaldeste dagene slenger jeg på en ekstra genser og bruker 2 luer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 20. november #23 Del Skrevet 20. november Ull innerst for å frakte fuktigheten vekk fra huden så den ikke blir våt og dermed også kald. Ang bukse utenpå varierer jeg med en litt tykkere tights og skibukse. Skibuksa er litt mer behagelig om det blåser da vinden ikke går så lett igjennom den men den er også varmere. Så jeg velger oftest bukse ut i fra hvilken temperatur det er ute. Bruker oftest ullgenser og/eller skijakke. Pannebånd for ørene. 2 stk hals av ull der en ene brukes over hake/munn ved behov og den andre rundt halsen. Tynne hestra vanter av ull på hendene med evt ett par tykkere votter utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå