AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:12 #1 Del Skrevet tirsdag kl 23:12 Naboen har durt på med høy musikk i halve kveld. Har sendt sms til ham og bedt ham skru ned. Jeg orker virkelig ikke kle på meg og gå opp og banke på. Kan jeg dundre i taket? Naboen er enslig eldre fyr som er trygdet og oftest lukter alkohol. Nå er det en extended versjon av Lily was here med Dulfer og Stewart, irriterende nok da den kom på 80-tallet…. Anonymkode: 7454f...d8e 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:13 #2 Del Skrevet tirsdag kl 23:13 Ring politiet? Anonymkode: ea613...ad3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym482 Skrevet tirsdag kl 23:20 #3 Del Skrevet tirsdag kl 23:20 Ring politiet. Dette er ugreit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:21 #4 Del Skrevet tirsdag kl 23:21 Jeg dundret. Da byttet han låt, så ble det stille. Men nå er jeg så irritert at jeg får vel ikke sove med det første! Anonymkode: 7454f...d8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:24 #5 Del Skrevet tirsdag kl 23:24 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg dundret. Da byttet han låt, så ble det stille. Men nå er jeg så irritert at jeg får vel ikke sove med det første! Anonymkode: 7454f...d8e Han ble hvertfall stille? At du er for irritert til å sovne nå er du som ikke kan kontrollere følelsene dine, ikke hans skyld. Ta litt ansvar selv for akkurat det:) Anonymkode: 7e337...e84 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:08 #6 Del Skrevet i går, 09:08 Gi en høflig beskjed om at det skal være stille etter 22-23 Anonymkode: 1f514...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:24 #7 Del Skrevet i går, 09:24 Slitsomt med sånne naboer... Anonymkode: 0b58e...714 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet i går, 09:36 #8 Del Skrevet i går, 09:36 (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kan jeg dundre i taket? 1. Hvorfor tror du det hjelper, når han ikke svarer på SMS? 2. Hvorfor trenger du godkjennelse fra KG? AnonymBruker skrev (10 timer siden): Men nå er jeg så irritert at jeg får vel ikke sove med det første! Høres ut som om du ikke har kontroll på egne følelser. Endret i går, 09:37 av Reign 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:16 #9 Del Skrevet i går, 14:16 Reign skrev (4 timer siden): 1. Hvorfor tror du det hjelper, når han ikke svarer på SMS? 2. Hvorfor trenger du godkjennelse fra KG? Høres ut som om du ikke har kontroll på egne følelser. 1. Fordi ikke alle sitter med mobilen klistret i hånden. 2. Jeg har ikke vært i en slik situasjon tidligere. Å ringe politiet eller ta sikringen hans er litt over the top? Så fint at du ikke lar deg irritere av slikt, har du vurdert å skrive bok eller holde kurs? Anonymkode: 7454f...d8e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet i går, 14:20 #10 Del Skrevet i går, 14:20 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 1. Fordi ikke alle sitter med mobilen klistret i hånden. 2. Jeg har ikke vært i en slik situasjon tidligere. Å ringe politiet eller ta sikringen hans er litt over the top? Så fint at du ikke lar deg irritere av slikt, har du vurdert å skrive bok eller holde kurs? Anonymkode: 7454f...d8e Hvordan skal du ta sikringen hans? Hvorfor tror du at dette er lov? Hvor har jeg sagt at jeg ikke lar meg irritere? Jeg har bare kontroll på følelsene, slik at når situasjonen er over, slik man ønsket, så sover jeg. For jeg er ikke et barn uten kontroll over meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:57 #11 Del Skrevet i går, 14:57 Sånn var jeg da jeg var ung og singel og. Normalt! Nå skal jeg jammen hjem å sette på høy musikk og underholde naboene gjennom natta! 😀 Anonymkode: 86b4c...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #12 Del Skrevet 19 timer siden Reign skrev (8 timer siden): Hvordan skal du ta sikringen hans? Hvorfor tror du at dette er lov? Han tok min en gang, først hylte han og brølte ut gjennom vinduet kl 03 natt til en søndag, jeg våknet av det. Så hørte jeg tramping i trapp og klikk sa det da han tok hovedbryteren i sikringsskapet mitt utenfor døren. Pga en pumpe som gikk, antar jeg. Anonymkode: 7454f...d8e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #13 Del Skrevet 15 timer siden Reign skrev (16 timer siden): Høres ut som om du ikke har kontroll på egne følelser. Typisk sånn litt frekt KG-svar. Tror neppe du hadde vært smørblid hadde naboen din festet til langt på natten og du skulle opp om fem timer. Så bare gi deg. Anonymkode: 85fc1...c4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #14 Del Skrevet 15 timer siden Reign skrev (12 timer siden): Hvordan skal du ta sikringen hans? Hvorfor tror du at dette er lov? Hvor har jeg sagt at jeg ikke lar meg irritere? Jeg har bare kontroll på følelsene, slik at når situasjonen er over, slik man ønsket, så sover jeg. For jeg er ikke et barn uten kontroll over meg selv. Hadde du også vært voksen, som du hevder at du er, hadde du visst at det kan ta litt tid før følelser roer seg etter at man har opplevd noe svært irriterende/provoserende. Anonymkode: 85fc1...c4c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #15 Del Skrevet 11 timer siden Jeg hadde en nabo som holdt på sånn, gjerne til kl 1 om natta og jeg står opp fire timer senere. Vi bodde i et rekkehus med to hus "koblet" sammen. Prøvde å snakke rolig til ham, men det hjalp ikke. Da startet jeg opp bilen min, flyttet den nærmest mulig soverommet hans og spilte Montserat Caballe på full styrke. Det hjalp. Anonymkode: 70ee0...6b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå