AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:19 #1 Del Skrevet tirsdag kl 22:19 Har hatt en flørtende tone med min PT og i går kysset han meg da jeg gikk, etter at han forsikret meg om at han var proff og skilte jobb og privat. Haha. Ble bare satt ut og usikker på om det er normalt at de flørter litt. Likte det men blir jo litt rart fremover. Anonymkode: e2714...307 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:26 #2 Del Skrevet tirsdag kl 22:26 Alt dette skjedde forresten. Anonymkode: e1ac8...40b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:31 #3 Del Skrevet tirsdag kl 22:31 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Alt dette skjedde forresten. Anonymkode: e1ac8...40b 😂😂 Anonymkode: 156c8...44b 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:32 #4 Del Skrevet tirsdag kl 22:32 Troll 1/10 Anonymkode: e27f3...9d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:37 #5 Del Skrevet tirsdag kl 22:37 Jeg vet om to damer som endte opp med å gifte seg med sin PT, så ikke overrasket at PT’er kysser kunder😅 Anonymkode: 5839b...777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:04 #6 Del Skrevet i går, 07:04 PT er en av jobbene der folk er mest utro. Sånn som bartender osv . Anonymkode: af08d...5cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:07 #7 Del Skrevet i går, 07:07 Eksen min er pt og han treffer damer slik så joda noen er sånn Anonymkode: 90d3d...aff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:09 #8 Del Skrevet i går, 07:09 Kronprinsesse Victoria giftet seg med sin PT. Bare nevner det liksom👑😂 Anonymkode: b0adc...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:16 #9 Del Skrevet i går, 07:16 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har hatt en flørtende tone med min PT og i går kysset han meg da jeg gikk, etter at han forsikret meg om at han var proff og skilte jobb og privat. Haha. Ble bare satt ut og usikker på om det er normalt at de flørter litt. Likte det men blir jo litt rart fremover. Anonymkode: e2714...307 Uansett uproft! Kan ikke si man er profesjonell og så opptre uprofesjonelt..! Anonymkode: 6f4db...de8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå