AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:01 #1 Del Skrevet tirsdag kl 22:01 Alderen kommer. Jeg er nå i midten av 40 årene. Godt gift mm. ungene blir store, og vi får mer Tid til hverandre. Vi har ikke så ofte sex lengre , men tuller mye med humor rundt sex i det daglige, så det er egentlig litt rart at vi ikke har det oftere? Jeg har lyst, men hun har sine plager, så er ikke bestandig formen er på topp. men, når vi har sex, så merker jeg at jeg fort blir sliten, og må roe ned støtene ganske fort etter kjapt heftig intervall. Hva tenker dere damer om det? Vil tro dere vil ha bedre kondisjon på hingsten, så han kan dra på lengre i gangen? Anonymkode: 97ce6...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:07 #2 Del Skrevet tirsdag kl 22:07 Personlig ønsker jeg at det blir en viss flyt. Da er man avhengig av at det er en ok utholdenhet på mannen. Det blir rett og slett ødeleggende for lysten min om det må tas pauser ofte, det blir for stykket opp da😅 Anonymkode: f9992...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:52 #3 Del Skrevet i går, 08:52 Løp og svøm 2x i uken, og tren styrke og bevegelighet, så vil jeg tro at du fungerer fysisk. Anonymkode: dbc90...2af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:10 #4 Del Skrevet i går, 09:10 Hvordan man liker selve samleiet er jo helt individuelt 😊 Selv kan jeg ikke fordra sånn rask/hard kaninsex. Jeg foretrekker roligere. Samtidig er varighet på selve samleiet helt uvesentlig. Heller kort en lenge. Tar det bare som et kompliment om mannen kommer raskt💁🏼♀️. Går det for lang tid, så blir jeg bare sår og det blir egentlig litt kjedelig. Det er liksom ikke selve samleiet som er det deiligste med sex for min del. Samleie er bare en koselig avslutning på god sex og helt ærlig mest for han sin del. Anonymkode: 9d694...70a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:16 #5 Del Skrevet i går, 09:16 Ja, god form er en forutsetning for god sex er min erfaring. Vondter her og der, pauser, slitne armer og bein, dårlig bevegelighet, slikt er ikke spesielt sexy eller turn-on. Samboeren min har en gammel idrettsskade og operert knærne. Bare det å måtte unngå noen av mine favorittstillinger av hensyn til knærne hans synes jeg er litt dumt. Men gjør det selvfølgelig med glede ut av hensyn til han. Vi er heldigvis begge to i god form ellers, selv om vi er over 40 år. Jeg har trent yoga og pilates siden 15 års alder, det bidrar nok til at jeg ikke opplever noe hemninger eller hindringer under sex. Anonymkode: af826...bff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet i går, 09:20 #6 Del Skrevet i går, 09:20 Så lenge dere nyter det sammen så er vel det det viktigste? Skjønner ikke de som tenker at sex må være en prestasjon 🤦. Så lenge man er fokusert, og lever seg inn i det, så vil jeg tro resten kommer av seg selv. Det tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:32 #7 Del Skrevet i går, 16:32 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Alderen kommer. Jeg er nå i midten av 40 årene. Godt gift mm. ungene blir store, og vi får mer Tid til hverandre. Vi har ikke så ofte sex lengre , men tuller mye med humor rundt sex i det daglige, så det er egentlig litt rart at vi ikke har det oftere? Jeg har lyst, men hun har sine plager, så er ikke bestandig formen er på topp. men, når vi har sex, så merker jeg at jeg fort blir sliten, og må roe ned støtene ganske fort etter kjapt heftig intervall. Hva tenker dere damer om det? Vil tro dere vil ha bedre kondisjon på hingsten, så han kan dra på lengre i gangen? Anonymkode: 97ce6...cc4 Anonymkode: 06db3...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:37 #8 Del Skrevet i går, 16:37 Jeg ville blitt nervøs jeg, om sexlivet skulle ha store krav til hvor trimma jeg eller mannen min var. Mange jenter setter pris på at dere heller bruker litt tid i stedet for bare å feie på, tror jeg.. så ta det rolig til dere begynner å nærme dere, så kliner du til på sjarmøretappen👍 Spør kona du. Jeg tipper hun setter pris på at du er litt varsom siden hun ikke er helt i form.. gi henne tid til å produsere noen endorfiner før du drar til! Det er god smertelindring for henne om hun har smerter fra før, vet du .. Anonymkode: 06db3...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #9 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg ville blitt nervøs jeg, om sexlivet skulle ha store krav til hvor trimma jeg eller mannen min var. Mange jenter setter pris på at dere heller bruker litt tid i stedet for bare å feie på, tror jeg.. så ta det rolig til dere begynner å nærme dere, så kliner du til på sjarmøretappen👍 Spør kona du. Jeg tipper hun setter pris på at du er litt varsom siden hun ikke er helt i form.. gi henne tid til å produsere noen endorfiner før du drar til! Det er god smertelindring for henne om hun har smerter fra før, vet du .. Anonymkode: 06db3...d05 Det var er godt tips ja 👍 Anonymkode: 97ce6...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå