Gå til innhold

Hvorfor har det plutselig blitt så ekstremt viktig å være rosa nedentil?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva faen er det som skjer med gutter egentlig?! De to siste gangene jeg har vært på date har jeg fått kommentarer på at jeg har litt mørk farge nedentil sammenlignet med resten av kroppen. Første gang så bare ignorerte jeg det der og da, mens andre gangen kledde jeg meg på igjen og bare gikk uten å utveksle et eneste ord med han mens han står der forfjamset, dum og uforstående. Alt har blitt verre på dating-fronten i 2024. Jeg begynner å kjenne på forakt faktisk.

Anonymkode: 1edc9...e42

• Liker 18
  • Hjerte 25
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det sant? Fyfaen. Hvem sier noe sånt? 

Anonymkode: 55320...566

• Liker 21
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygt sagt.. At de to siste datene dine har sagt det har jeg litt vansker med å tro på faktisk. 

Hva slags miljø henger du i?

Anonymkode: a4715...c46

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

andre gangen kledde jeg meg på igjen og bare gikk uten å utveksle et eneste ord med han

Du skulle slått han i hodet. Fy faen for en drittsekk. Jeg sier det til dere, patriarkatet er på full fart tilbake. Bare se på USA. De har valgt frem en mann som har overgrepsanklager mot seg, som har kjøpt luksusprostituerte mange ganger, som sier grab women by the pussy, som kommer med nedlatende kommentarer om kvinner 24/7 og sier at de er stygge bikkjer, m.m. Vi har mørke tider foran oss.

Anonymkode: a33b7...349

• Liker 12
  • Nyttig 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hva faen er det som skjer med gutter egentlig?! De to siste gangene jeg har vært på date har jeg fått kommentarer på at jeg har litt mørk farge nedentil sammenlignet med resten av kroppen. Første gang så bare ignorerte jeg det der og da, mens andre gangen kledde jeg meg på igjen og bare gikk uten å utveksle et eneste ord med han mens han står der forfjamset, dum og uforstående. Alt har blitt verre på dating-fronten i 2024. Jeg begynner å kjenne på forakt faktisk.

Du var på date, og har vist frem underlivet ditt? 
Beholder ikke folk klærne på når de dater? 

Anonymkode: f7ffd...2c3

• Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mørk hvor egentlig? Vagina eller bak?

Anonymkode: 208c9...d41

Gå vekk. 

Anonymkode: d929b...210

• Liker 25
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde sagt noe om at jeg hadde satt pris på om han hadde fortalt før dere kom til køys at han var for ung til å vite hvordan en normal og naturlig kvinnekropp ser ut, for da hadde jeg aldri giddet å kaste bort tid på ham.

Bruk av internett burde vært forbudt for alle under 30 år, så skadet som mange tydeligvis har blitt av det.

Anonymkode: bf2d9...112

• Liker 14
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han var jo bare ærlig om sine preferanser da? Har ikke menn lov til å uttrykke sin seksualitet lenger? Vi kan ikke noe for at vi liker det vi liker? 🤔

Anonymkode: a5974...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men han var jo bare ærlig om sine preferanser da? Har ikke menn lov til å uttrykke sin seksualitet lenger? Vi kan ikke noe for at vi liker det vi liker? 🤔

Er det ulovlig å ha sosialt vett? Hmm? 🤔😐

Kan han ikke si, beklager med jeg har ikke lyst allikevel på en fin måte uten å kommentere kropp?

• Liker 11
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Du skulle slått han i hodet. Fy faen for en drittsekk. Jeg sier det til dere, patriarkatet er på full fart tilbake. Bare se på USA. De har valgt frem en mann som har overgrepsanklager mot seg, som har kjøpt luksusprostituerte mange ganger, som sier grab women by the pussy, som kommer med nedlatende kommentarer om kvinner 24/7 og sier at de er stygge bikkjer, m.m. Vi har mørke tider foran oss.

Luksusprostituerte er jo forsåvidt lovlig i mange land som Tyskland, og snart Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ulovlig å ha sosialt vett? Hmm? 🤔😐

Kan han ikke si, beklager med jeg har ikke lyst allikevel på en fin måte uten å kommentere kropp?

Men det blir jo bare enda mer awkward? Jeg skulle ligge med kvinne en gang som var helt ufrisert nedentil og da ga det mye mer mening å bare kommentere det slik at hun mistet lysten selv, enn at jeg må si rett ut "jeg vil ikke ligge med deg likevel". Det siste tror jeg er mye mer brutalt enn det første, fordi det første kan man liksom late som er en preferanse selvom alle menn vil ha den glatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Luksusprostituerte er jo forsåvidt lovlig i mange land som Tyskland, og snart Norge. 

Det er strengt forbudt å kjøpe sex i USA. Det er helt, helt sinnsykt at de har valgt en mann som de vet har kjøpt sex flere ganger mens han var gift med en annen kvinne.

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men det blir jo bare enda mer awkward? Jeg skulle ligge med kvinne en gang som var helt ufrisert nedentil og da ga det mye mer mening å bare kommentere det slik at hun mistet lysten selv, enn at jeg må si rett ut "jeg vil ikke ligge med deg likevel". Det siste tror jeg er mye mer brutalt enn det første, fordi det første kan man liksom late som er en preferanse selvom alle menn vil ha den glatt.

Alle menn vil ikke det, nei. Kjære vene...

Anonymkode: 55ada...6f5

• Liker 24
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alle menn vil ikke det, nei. Kjære vene...

Anonymkode: 55ada...6f5

Alle menn med litt valgmuligheter vil det, jo.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

«Alle menn» 🙄 din preferanse er ikke allment 

Anonymkode: 58dab...9c5

• Liker 16
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alle menn med litt valgmuligheter vil det, jo.

Da er det rart at flere har vært skuffa over at jeg er glatt og har bedt meg om å spare til busk

• Liker 18
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det rart at flere har vært skuffa over at jeg er glatt og har bedt meg om å spare til busk

Skuffet faktisk, hahaha. Skjer ikke.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...