AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:27 #1 Del Skrevet tirsdag kl 21:27 Hvorfor er det så mye fokus på mat og drikke i filmer og serier? Jeg blir jo så sulten og da spiser jeg enda mere enn jeg skal. Prøver å se på filmer og serier for å avlede meg fra den konstante sulten og lysten på mat. Flere som kjenner seg igjen? I dag under filmen spiste jeg tre is og ble bare kvalm og nå får jeg ikke sove heller. Kun fordi det var noen som måtte filme mat. Anonymkode: 4ba1b...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 21 timer siden #2 Del Skrevet 21 timer siden Høres slitsomt ut. Har du nå, eller tidligere, slitt med spiseforstyrrelser? Virker som om du tenker mye på mat eller fort blir fristet? godt du ikke blir påvirket av andre ting da, som å ville drepe om du ser drap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Del Skrevet 21 timer siden Hvorfor spiser du 3 is på rappen da? Hvorfor har du is i hus? Men å bruke skjerm til å avlede er nok ikke det lureste på noe Anonymkode: 89d7d...5e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå