AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:30 #1 Del Skrevet tirsdag kl 20:30 Jeg skulle bestille julegaver fra optimal print nettbutikk. De har kapanjer nå. Men da det kom til frakt (by på Østlandet ) fikk jeg kun velge pick up point til høy pris. Kundeservice sier dette er kurer sin feil og at det er de som har kapasitetsproblemer hva i all verden er kurer i denne sammenheng ? Hos andre nettbutikker er det vel slik at leveringstiden blir lengre istedenfor at man ikke får velge frakt annet enn pick up? Veldig rart . Jeg har bestilt hos de i fjor og da var det vanlige posten Anonymkode: b56bf...b25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet tirsdag kl 20:32 #2 Del Skrevet tirsdag kl 20:32 Kureren er transportøren eller budbilen eller postbudet eller sykkelbudet eller hvem det nå er som leverer pakker for denne nettbutikken i ditt område. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:33 #3 Del Skrevet tirsdag kl 20:33 For en uproff kommentar fra Optimal? Et firma som svarer kundene sånn hadde jeg glatt latt være å handle hos… ikke saken i seg selv, men språket/formidlingen altså. Anonymkode: 58f4f...860 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:35 #4 Del Skrevet tirsdag kl 20:35 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For en uproff kommentar fra Optimal? Et firma som svarer kundene sånn hadde jeg glatt latt være å handle hos… ikke saken i seg selv, men språket/formidlingen altså. Anonymkode: 58f4f...860 Ja jeg avbestilte min ordre fordi de ikke lot meg velge frakt og heller ikke kunne svare hvor pick up point var. Jeg kan ikke reise timevis for å hente varene hypotetisk. Det kunne jeg få vite etter varene ble sendt . Helt rart. Rart å kalle posten for kurer Anonymkode: b56bf...b25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet tirsdag kl 20:42 #5 Del Skrevet tirsdag kl 20:42 Lukter nesten litt Google Translate av svaret fra kundeservice. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:48 #6 Del Skrevet tirsdag kl 20:48 bvp skrev (6 minutter siden): Lukter nesten litt Google Translate av svaret fra kundeservice. LITT? Det oser chatGPT. En frekk en. Anonymkode: 58f4f...860 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:58 #7 Del Skrevet tirsdag kl 20:58 bvp skrev (6 minutter siden): Lukter nesten litt Google Translate av svaret fra kundeservice. Okei når jeg leser svarene fra chat på nytt ser jeg det samme 😂 det er seriøst Google translate. Dere har rett. Da forstår jeg hvorfor vanlige spørsmål på norsk var vanskelig å få svar på . De kunne ikke svare på hvor pick up point i Norge er. jeg skal ikke mobbe folk sine norsk kunnskaper da. Men syns dette er uprofft Anonymkode: b56bf...b25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svett.svele Skrevet tirsdag kl 20:59 #8 Del Skrevet tirsdag kl 20:59 Jeg har god erfaring med vistaprint hvis det kan være aktuelt 😊 De har også kampanje nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:02 #9 Del Skrevet tirsdag kl 21:02 Svett.svele skrev (1 minutt siden): Jeg har god erfaring med vistaprint hvis det kan være aktuelt 😊 De har også kampanje nå I know. Jeg ville kjøpe fra de fordi har gode tilbud nå. Men de ville ikke la meg velge frakt og skylder på «kurer» . Kun pick up point fikk jeg som valg. Uten at de kunne si noe om hvor pick up point er eller hvem jeg kunne kontakte for å finne ut hvor pick up er Anonymkode: b56bf...b25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svett.svele Skrevet tirsdag kl 21:04 #10 Del Skrevet tirsdag kl 21:04 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I know. Jeg ville kjøpe fra de fordi har gode tilbud nå. Men de ville ikke la meg velge frakt og skylder på «kurer» . Kun pick up point fikk jeg som valg. Uten at de kunne si noe om hvor pick up point er eller hvem jeg kunne kontakte for å finne ut hvor pick up er Anonymkode: b56bf...b25 Hmmm, det står optimal print i hovedinnlegget, jeg trodde de og vista print var ulike butikker. Men de er kanskje samme opplegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:08 #11 Del Skrevet tirsdag kl 21:08 Bestilte invitasjon og takkekort på optimal, dritdyr frakt. Kommer ikke til å bruke de mer. Anonymkode: 80e02...636 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå