Gå til innhold

Hva betyr kurer? Gjelder nettbutikken optimal print

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skulle bestille julegaver fra optimal print nettbutikk. De har kapanjer nå. Men da det kom til frakt (by på Østlandet ) fikk jeg kun velge pick up point til høy pris. Kundeservice sier dette er kurer sin feil og at det er de som har kapasitetsproblemer

hva i all verden er kurer i denne sammenheng ? Hos andre nettbutikker er det vel slik at leveringstiden blir lengre istedenfor at man ikke får velge frakt annet enn pick up? Veldig rart . Jeg har bestilt hos de i fjor og da var det vanlige posten

IMG_9828.thumb.jpeg.dcf3a678173403c0bbf61453b529b40a.jpeg

Anonymkode: b56bf...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kureren er transportøren eller budbilen eller postbudet eller sykkelbudet eller hvem det nå er som leverer pakker for denne nettbutikken i ditt område.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en uproff kommentar fra Optimal? Et firma som svarer kundene sånn hadde jeg glatt latt være å handle hos… 

ikke saken i seg selv, men språket/formidlingen altså.

Anonymkode: 58f4f...860

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For en uproff kommentar fra Optimal? Et firma som svarer kundene sånn hadde jeg glatt latt være å handle hos… 

ikke saken i seg selv, men språket/formidlingen altså.

Ja jeg avbestilte min ordre fordi de ikke lot meg velge frakt og heller ikke kunne svare hvor pick up point var. Jeg kan ikke reise timevis for å hente varene hypotetisk. Det kunne jeg få vite etter varene ble sendt . Helt rart. Rart å kalle posten for kurer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bvp skrev (6 minutter siden):

Lukter nesten litt Google Translate av svaret fra kundeservice.

LITT? Det oser chatGPT. En frekk en.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bvp skrev (6 minutter siden):

Lukter nesten litt Google Translate av svaret fra kundeservice.

IMG_9829.thumb.jpeg.ae45250bc00e56175b8ed9ad2bbb6840.jpeg

Okei når jeg leser svarene fra chat på nytt ser jeg det samme 😂 det er seriøst Google translate. Dere har rett.  Da forstår jeg hvorfor vanlige spørsmål på norsk var vanskelig å få svar på . De kunne ikke svare på hvor pick up point i Norge er. 

jeg skal ikke mobbe folk sine norsk kunnskaper da. Men syns dette er uprofft 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svett.svele skrev (1 minutt siden):

Jeg har god erfaring med vistaprint hvis det kan være aktuelt 😊 De har også kampanje nå

I know. Jeg ville kjøpe fra de fordi har gode tilbud nå. Men de ville ikke la meg velge frakt og skylder på «kurer» . Kun pick up point fikk jeg som valg. Uten at de kunne si noe om hvor pick up point er eller hvem jeg kunne kontakte for å finne ut hvor pick up er 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I know. Jeg ville kjøpe fra de fordi har gode tilbud nå. Men de ville ikke la meg velge frakt og skylder på «kurer» . Kun pick up point fikk jeg som valg. Uten at de kunne si noe om hvor pick up point er eller hvem jeg kunne kontakte for å finne ut hvor pick up er 

Hmmm, det står optimal print i hovedinnlegget, jeg trodde de og vista print var ulike butikker. Men de er kanskje samme opplegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte invitasjon og takkekort på optimal, dritdyr frakt. Kommer ikke til å bruke de mer.

Anonymkode: 80e02...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...