Gå til innhold

Dra på nasj i forhold.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En kvinnelig av meg, som er i forhold. Ringte en annen mann på kontoret og spurte om han ville komme til henne på en øl. Bare de 2 klokken 2 på natten. 

er det greit når man er i forhold ? Hun mener selv det bare var for en øl.

hva mener dere ?

Anonymkode: 0b842...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har de vært gode venner over lang tid, hadde jeg ikke stusset ved det. Det kommer vel litt an på omgangsformen de har til vanlig. Noen liker å prate med både gutter og jenter utover natten uten at det er noe i det. Noen vil for eksempel bare henge, drikke litt mer i selskap med noen. 

Anonymkode: b1fe3...a3e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, nope. Ikke greit. Det er en bootycall. Bare de to, kl 2 på natten, øl? Nope.

Anonymkode: 9414b...441

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor pike skrev (Akkurat nå):

Nasj? Du mener sikkert nach, fra nachspiel. 

Ja, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja sånt er ikke bra. Ikke greit i et forhold da hun sikkert hadde baktanker her. 

Anonymkode: ba1ea...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En av de første reglene vi var enige om var at nachspiel er for single mennesker og ikke for folk i forhold. Han slo det fast og jeg var enig. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

En kvinnelig av meg, som er i forhold. Ringte en annen mann på kontoret og spurte om han ville komme til henne på en øl. Bare de 2 klokken 2 på natten. 

hva mener dere ?

Hun mente det ja😅 Hun har definitivt håp at han prøver seg.

99% av befolkningen ville forstått at det der ikke er greit i et forhold

Anonymkode: 986b9...b37

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke hva som er galt med å dra på nachspiel selv om man er i forhold, men er det nachspiel å invitere bare en kollega av motsatte kjønn hjem til seg midt på natta? Jeg vet ikke om jeg hadde vært ok med noe sånt uansett hvor sikker jeg følte meg i forholdet. Stor forskjell på at man er en del av en liten gjeng som forsetter festen sammen kontra at man drar med bare en av motsatte kjønn eller inviterer en kollega hjem. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er verre å legge seg borti hva voksne kolleger gjør på fritiden. Er det høy sladderfaktor på kontoret siden dette har spredd seg? 

Anonymkode: efd40...b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om kjæresten min hadde invitert en kvinne til øl midt på natten hadde jeg gått på dagen😂

Anonymkode: e7adf...2b6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis noen har vært kolleger i for eksempel 20 år, da kan man være kompiser. Og kompiser kan en jo dra på nachspiel med. Men det er litt settingen, er en ute sammen og en mister hverandre, og ringer hverandre for å hente inn selskapet igjen, eller det å ringe noen plutselig klokka to på natten. Det siste ville vært litt rart.

Anonymkode: b1fe3...a3e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle egentlig skrive at det var helt greit, på de stedene jeg har jobbet så er det alltid en festglad gjeng på arrangementet som ender på nach, men da er man altså en hel haug. På generell basis så har jeg ikke den type begrensninger i forhold.

Men å nærmest drive med booty call klokka 2 og invitere alene, det er hakket rarere. Jeg hadde jo tenkt at de puler, jeg da 😂

Men skal ikke dømme uten å kjenne. Jeg har ofte hatt nach alene med min beste kompis, vi sitter bare og hører på musikk og snakker om problemene våre.

Anonymkode: cc414...119

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke noe problem om man drar på nach en hel gjeng om man er i forhold. Å invitere en mann hjem til deg midt på natta derimot er overhodet ikke greit når du er i forhold. Da måtte det i tilfelle vært noen hun har kjent nesten hele livet, som også kjenner kjæresten, og som er mer eller mindre som en bror å regne.

Anonymkode: 605fa...eb2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

hva mener dere ?

Det er en sexinvitasjon. Alkohol + natt + alene i hjemmet med en seng = stor risiko for utroskap.

Anonymkode: a67b3...331

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke nach! For noe tøv. Stemmer for booty call som noen over her nevnte. Jeg forbinder nach med at man drar fra en fest til å avslutte festen et annet sted/drar fra byen for å fortsette festen et annet sted eller lignende - med flere. Nach er en sosial begivenhet, type ikke bare to personer som drikker øl. I mine øyne.

Anonymkode: 3f380...176

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere tror ikke at det finns folk som kan oppføre seg? Vel , jeg hadde stolt på min kjære i en sånn setting og kunne og gjort slik uten at det endte med sex. Eier ikke folk integritet?! 

Anonymkode: 38145...e8d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...