AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:09 #1 Del Skrevet tirsdag kl 20:09 Denne problemstillingen dukket opp i hodet mitt i dag. Når de kjøper sko altså... De kommer jo i par. Men det er jo litt råttent gjort å skulle tvinge mennesker som mangler ett bein, og bare trenger én sko, å betale for to sko. Noen som vet? Anonymkode: 6c4aa...c91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet tirsdag kl 20:10 #2 Del Skrevet tirsdag kl 20:10 Ja, det må de. Man går ikke kjøpt bare en sko i vanlig skobutikk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:12 #3 Del Skrevet tirsdag kl 20:12 Ja. Man kunne jo inngått en avtale med en som mangler det motsatte beinet og har samme størrelse evt 😛 Anonymkode: 3a3b6...bad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:12 #4 Del Skrevet tirsdag kl 20:12 Det er vel ytterst skjeldent at folk med ett bein ikke bruker protese da? Broren min er amputert fra kneet og ned, og med unntak av den første perioden etter inngrepet så har han brukt protese og trenger to sko like mye som meg. 😅 Anonymkode: dbedd...b30 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet tirsdag kl 20:13 #5 Del Skrevet tirsdag kl 20:13 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Denne problemstillingen dukket opp i hodet mitt i dag. Når de kjøper sko altså... De kommer jo i par. Men det er jo litt råttent gjort å skulle tvinge mennesker som mangler ett bein, og bare trenger én sko, å betale for to sko. Noen som vet? Anonymkode: 6c4aa...c91 Hva mener du skobutikken skal gjøre med den andre skoen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lychees Skrevet tirsdag kl 20:14 #6 Del Skrevet tirsdag kl 20:14 Hva tror du selv? Altså, når man ikke tror at det finnes merkeligere tråder her inne… så gjør det nettopp det 😆🥸 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:16 #7 Del Skrevet tirsdag kl 20:16 Hvor mange dropper protese da? Protesen trenger jo også sko. Anonymkode: 2952e...3cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:17 #8 Del Skrevet tirsdag kl 20:17 Skobutikken vil jo gå med tap om de skulle selge bare en sko. Anonymkode: 37141...94b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:18 #9 Del Skrevet tirsdag kl 20:18 Utenlandske nettbutikker. Anonymkode: 27670...1b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:19 #10 Del Skrevet tirsdag kl 20:19 Dette problemet er så marginalt at de fleste skosellere kommer aldri i den situasjonen. Som skrevet over, de fleste har en protese til den andre skoen. Anonymkode: f2d4a...971 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:27 #11 Del Skrevet tirsdag kl 20:27 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Denne problemstillingen dukket opp i hodet mitt i dag. Når de kjøper sko altså... De kommer jo i par. Men det er jo litt råttent gjort å skulle tvinge mennesker som mangler ett bein, og bare trenger én sko, å betale for to sko. Noen som vet? Anonymkode: 6c4aa...c91 Tenk da på kameraten min, han må kjøpe to par sko for hvert skopar han trenger. Ene foten har størrelse 40, andre foten har størrelse 43. Det er jo ganske kjedelig å kjøpe to par sko når de egentlig bare trenger ett par, men hvilket valg har han? Anonymkode: fd110...2dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:35 #12 Del Skrevet tirsdag kl 20:35 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Denne problemstillingen dukket opp i hodet mitt i dag. Når de kjøper sko altså... De kommer jo i par. Men det er jo litt råttent gjort å skulle tvinge mennesker som mangler ett bein, og bare trenger én sko, å betale for to sko. Noen som vet? Anonymkode: 6c4aa...c91 Har du sett skobutikker som selger bare ne høyre eller en venstre sko? De fleste av oss med ett bein for lite får proteser og trenger dermed ett par sko, ikke bare en enkelt sko. Anonymkode: 68f07...db2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:36 #13 Del Skrevet tirsdag kl 20:36 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tenk da på kameraten min, han må kjøpe to par sko for hvert skopar han trenger. Ene foten har størrelse 40, andre foten har størrelse 43. Det er jo ganske kjedelig å kjøpe to par sko når de egentlig bare trenger ett par, men hvilket valg har han? Anonymkode: fd110...2dc Han har rett på grunnstønad på grunn av dette. Anonymkode: 68f07...db2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet tirsdag kl 20:58 #14 Del Skrevet tirsdag kl 20:58 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Tenk da på kameraten min, han må kjøpe to par sko for hvert skopar han trenger. Ene foten har størrelse 40, andre foten har størrelse 43. Det er jo ganske kjedelig å kjøpe to par sko når de egentlig bare trenger ett par, men hvilket valg har han? Anonymkode: fd110...2dc Samme skjedde bestemoren min. Jeg syns det er talentløst at de ikke klarer å lage protesefoten med samme skostørrelse som den friske foten. Kjipt å måtte kjøpe fire sko når du trenger to (....og egentlig har bare én fot ..) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:08 #15 Del Skrevet tirsdag kl 21:08 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Tenk da på kameraten min, han må kjøpe to par sko for hvert skopar han trenger. Ene foten har størrelse 40, andre foten har størrelse 43. Det er jo ganske kjedelig å kjøpe to par sko når de egentlig bare trenger ett par, men hvilket valg har han? Anonymkode: fd110...2dc Det finnes de som finner en med motsatt størrelse, slik at alle skoene blir brukt 😃 Anonymkode: 4ec78...333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå