Gå til innhold

Bare en dritt eller er det noe?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men han gikk jo videre! Selv om han ikke tok den helt ut, har han tråkket laaaaaangt forbi respektfulle grenser, i forhold til sin samboer. Det er jo ikke noe en bra, sunn fyr med gode verdier ville gjort.

Du ønsker veldig gjerne at dette skal være the real deal, men jeg lover deg at det beste du kan gjøre, er å trekke deg helt. Si at du liker han veldig godt, men at du ikke er interessert så lenge han er i et forhold. At han kan ta kontakt med deg når han blir singel og har flyttet ut, og kanskje er du fremdeles tilgjengelig når den tid kommer. Eller kanskje er du ikke.

Dette fungerer av flere grunner. Det er den eneste måten å teste hans lojalitet OG hans interesse for deg. Hvis han er en "good guy", og føler det samme som deg, kan det hende at han gjør det slutt omgående og kommer mot deg. Da vinner du ved å få fyren.

Hvis han ikke gjør det slutt, vil du se at han ikke er lojal mot sin partner (for han har jo allerede vært utro strengt tatt!), og at han ikke føler det samme som deg. Da vinner du ved at du ikke lot deg lure.

I tillegg er dette et move som viser ultimat selvrespekt, og det er ingenting som er mer tiltrekkende enn en kvinne med selvrespekt. Langt mer enn selvtillit til og med. Og med det vinner du, fordi ingen gir deg mer respekt enn hva du gir deg selv - altså, hvis du tillater deg å sette deg i en situasjon som viser lav selvverdi (som den du står i nå), beviser du at du ikke er forventer monogami eller lojalitet, fordi du aksepterer det.

Jeg gikk i fella og de skapte fem trøblete år med mer smerte enn jeg tør innrømme, fordi jeg valgte å se gjennom rosafargede skylapper til tross for røde flagg akkurat aom det du beskriver. Og flere ting dukket opp underveis, men jeg unnskyldte det og fant på årsaker. Skulle ønske noen forklarte meg det jeg har forklart i dette innlegget såpass tidlig som der du står nå. Hele livet mitt kunne ha vært helt annerledes, og bedre. Faen altså.

Anonymkode: ede12...49c

Tusen takk, for gode tips og for at du virkelig tok deg tiden til å skrive. 

Jeg skal gå for ditt råd. 

Jeg er lei meg for at det ikke gikk som planlagt for deg. 

Anonymkode: c3c5e...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...